Випуск № 2(8)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 2(8) by Subject "314.172:316.4.066"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Соціально-економічні детермінанти здоров’я населення через призму соціального маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05-25) Шушпанов, А. М.Стаття присвячена важливій проблемі — пошуку шляхів покращення соціально-економічних детермінант здоров’я населення. Одним з таких шляхів є пропаганда та широке запровадження соціального маркетингу. Виявлені взаємозв’язки між суб’єктами суспільних відносин, соціальним маркетингом і здоров’ям населення. Соціальний маркетинг розглядається як один із складових політики у сфері здоров’я як інструмент формування здорового населення у теоретичному та практичному аспектах.