Маркетинг: теорія і практика. Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетинг: теорія і практика. Том 1 by Subject "випускники"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження очікувань потенційних студентів у секторі вищої школи в Польщі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-24) Сулковські, Лукаш; Sulkovsky, Lukash; Сулковский, Лукаш; Гаврись, Ядвіга; Havrys, Yadviga; Гаврись, ЯдвигаПроведений у цій статті аналіз вказує на специфіку вищих негромадських шкіл у Польщі. Це є, з одного боку, господарські суб’єкти, піддані правилам конкурентної гри, однак, з іншого — вони мають свою ключову суспільну функцію, важливу як у перспективі регіону, так і цілої країни. Дослідження думок потенційних студентів виконують важливу роль у створенні маркетингової стратегії вищих шкіл.Item Оцінка та стратегія забезпечення конкурентоспроможності вищого навчального закладу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-18) Тараненко, І. В.; Taranenko, I.; Тараненко, И. В.; Волкова, Н. В.; Volkova, N.; Волкова, Н. В.В статті запропоновано використання показника ефективного працевлаштування випускників ВНЗ як одного з визначальних критеріїв конкурентоспроможності навчального закладу, обґрунтовано стратегію ВНЗ, засновану на створенні найбільш ефективного навчального середовища для реалізації здібності студента самостійно набувати знань і навичок, доведено, що запровадження такої стратегії забезпечить більш повну відповідність якості підготовки фахівців вимогам роботодавців на сучасному етапі розвитку суспільства.