Маркетинг: теорія і практика. Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетинг: теорія і практика. Том 1 by Subject "339.138:339.13"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Засоби радіопротекції: необхідність торгівлі та здійснення маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-22) Скибінська, З. М.; Skybinska, Z.; Скыбинская, З. М.В статті подано класифікацію засобів радіаційного захисту, а саме внутрішньої та зовнішньої радіопротекції, на основі якої обґрунтовано необхідність торгівлі радіопротекторними товарами та здійснення їх маркетингу. Обґрунтовано необхідність використання засобів радіаційного захисту. Розглянуто концепцію раціонального харчування та місце в ньому продуктів харчування радіопротекторної дії. Проаналізовано динаміку кількості санаторіїв та закладів відпочинку, де проходять реабілітацію постраждалі від радіаційного опромінення та можливість використання маркетингу у розвитку санаторно-курортного лікування. Здійснено порівняння динаміки виробництва дитячих пальт з натурального та штучного хутра в Україні, на основі якого з’ясовано стійку тенденцію до скорочення обсягів виробництва пальт із натурального сировини, яка здатна виконувати роль зовнішнього радіопротектора. З’ясовано нестачу маркетингової діяльності на ринку радіопротекторних товарів.