Маркетинг в Україні
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Маркетинг в Україні by Subject "331.105"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Язвінська, Наталія; Овчиннікова, Анна В.У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань компанії та особливості компаній підрядників. Виділено критерії, які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.Item Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03) Язвінська, Надія; Касперович, ЯрославУ статті на основі сучасних розробок у галузі маркетингових веб-комунікацій обґрунтовано зростаючу роль керованої присутності компаній та їх комунікаційної активності в інтернет-просторі. Розглянуто вплив соціальних процесів, зумовлених розвитком Інтернету і веб-технологій, на діяльність підприємств. Аргументовано маркетингові ризики і запропоновано способи їх подолання створення і впровадження веб-стратегії підприємства. Наведено визначення веб-стратегії, запропоновано базис та етапи створення веб-стратегії підприємства.