Кафедра національної економіки та публічного управління
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра національної економіки та публічного управління by Subject "005.95/.96:352/354:330.101.541"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Реформування моделі управління людськими ресурсами державної служби(Хмельницький університет управління та права, Національна академія державного управління при Президентові України, Інститут законодавства Верховної Ради України, 2017) Тищенко, Олександр Петрович; Tyshchenko, Oleksandr; Тищенко, Александр Петрович; Королюк, Тетяна Олександрівна; Korolyuk, Tetyana; Королюк, Татьяна АлександровнаЗдійснено оцінку ефективності державної служби в Україні та порівняльний аналіз з іншими країнами. Визначено, що основні проблеми розвитку державної служби пов’язані із невідповідністю державної кадрової політики сучасним вимогам інформатизації, електронізації, глобалізації та европеїзації, що обумовлюе низький рівень професіоналізму державних службовців, вмотивованості, відкритості та прозорості, подолати які неможливо без реформування системи управління людськими ресурсами у сфері державної служби. Акцентовано на необхідності якнайшвидшого реформування державної служби як передумови ефективної модернізації національної економіки та досягнення визначених стратегічних індикаторів розвитку. Розкрито особливості реформування державної служби в Україні відповідно до европейських принципів та стандартів. Обрунтовано напрямки удосконалення системи управління людськими ресурсами в державних органах в розрізі забезпечення рівного та відкритого доступу громадян до державної служби, підвищення мотивації, професіоналізму, ефективності та відповідальності державних службовців, якості надання адміністративних послуг, подолання бюрократії та корупції. The estimation of the effectiveness of public service in Ukraine and comparative analysis with other countries is performed. It was determined that the main problems of development of public service are related to the incompliance of state personnel policy with modern requirements of informatization, electronization, globalization and europeanization, which causes a low level of professionalism of civil servants, motivation, openness and transparency, to overcome which is not possible without reforming of human resources management system in the state service. The attention is drawn to the need for early reform of the public service as a prerequisite for an effective modernization of the national economy and the achievement of certain strategic development indicators. The features of public service reform in line with European principles and standards are defined. The ways of improvement of human resource management system in government are reasonable in the context of equal and open access of citizens to public services, increase motivation, professionalism, efficiency and accountability of civil servants, the quality of administrative services, to overcome bureaucracy and corruption.