№ 3 (55) травень – червень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 3 (55) травень – червень by Title
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лилик, Ірина Вікторівна; Волянська, Ольга; Магдік, МаринаГолова УкрCиббанку якось задумався: як привернути увагу до такого перспективного і необхідного для нашої країни на прямку кредитування як кредитування для малого та середнього бізнесу. Як зекономити час менеджерам на продуктивну роботу, але й найти час на пошук нових потенційних клієнтів, хто зможе виконати за них цю роботу? Адже зазвичай все здійснюється керівниками і руками банку. На одній тривалій нараді, думка Голови все крутилася навколо цієї ідеї. Він вирішив послухати які ідеї мають його колеги. Він добре знав свою команду і неодмінно мала виникнути якась справжня цікавинка. Його помічник Андрій, у якого голова завжди була повна знань про все на світі, не заставив себе чекати і розказав про компанію директ маркетингу «OS Direct», про яку він дізнався побувавши на конференції Дні Директмаркетингу в Україні.Item Майстер - клас Гарретта Джонсона «Нові маркетингові Технології. Анархія переможе!»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Джонсон, Гарретт14 травня у Києві в приміщенні Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, відбувся майстер клас Гарретта Джонсона «Нові маркетингові технології. Анархія переможе!». Гарретт Джонсон – директор зі стратегічного маркетингу компанії «МТС» у м. Москва, ірландець, філософ, анархіст, поліглот. Майстер клас організований за підтримки Української Асоціації Маркетингу.Item Маркетинг на ринку туристичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кирилова, ОксанаВисвітлюються проблеми застосування маркетингової концепції управління та інструментів в маркетингу на вітчиз няному ринку туристичних послуг.Item Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Федорченко, Андрій ВасильовичСтаттю присвячено розгляду теоретичних аспектів прийняття обґрунтованих управлінських рішень в умовах невизначеності ринкового середовища з позицій застосування системного аналізу складних економічних систем. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингової теорії у контексті управління інформаційними потоками в управлінні такими системами та прийняття відповідних маркетингових рішень.Item Про сегментацію ринку ділових періодичних видань в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кулицький, СергійItem Програма сертифікації маркетологів як ремаркетинг професії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Мельников, Сергій; Голованова, МайяItem Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Дубинский, ІванДовідка про компанію. InMind агенція повного циклу, представник Factum Group в Україні. InMind надає повний спектр послуг в сфері маркетингових досліджень та консалтингу: кількісні та якісні дослідження ринку, споживачів, продукту, а також інноваційний аналіз та дослідницький аудит. Одна з основних спеціалізацій компанії дослідження у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій, які InMind проводить регулярно з 2004 року.Item Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Іванова, ЛіліяЗа результатами здійсненних комплексних маркетингових досліджень висвітлено проблеми якості надання основних та додаткових послуг підприємств готельного господарства України, окреслено засади формування маркетингової стратегії.Item Сертифікація маркетологів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Солнцев, СергійItem Скористаємося кризою, або як увійти у двері, що відкрили?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Чернова, ІринаItem Стратегічне планування у рекламних агентствах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Таранська, ОленаItem Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Окландер, Михайло АнатолійовичItem Як відпочинок на пляжі, краб та інші тварини принесли багатомільйонний прибуток…(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Бухалова, НаталіяItem ІV Міжнародний форум “Промисловий Маркетинг”. Який шанс криза дає B2B маркетингу?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Ліфанов, СергійItem Інституційна спроможність фахових об’єднань в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Міненко, МихайлоПоширення інституціонального підходу характерне сьогодні для більшості областей гуманітарних знань. Інститути, які раніше були об’єктом дослідження переважно правознавців і соціологів, стали предметом економічної науки, ан тропології, політології. Найбільш активно інституціональний підхід розвивається в економіці, як у найбільш прагматичній із всіх суспільних наук. Економісти, незадоволені поясненнями і прогнозами класичного підходу, пропонують нові інституціональні концепції. Лідерами тут виступають представники американської й західноєвропейської шкіл.