№ 3 (55) травень – червень
Browse by
Recent Submissions
-
Програма сертифікації маркетологів як ремаркетинг професії
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) -
Сертифікація маркетологів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) -
Про сегментацію ринку ділових періодичних видань в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) -
Маркетинг на ринку туристичних послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)Висвітлюються проблеми застосування маркетингової концепції управління та інструментів в маркетингу на вітчиз няному ринку туристичних послуг. -
Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)За результатами здійсненних комплексних маркетингових досліджень висвітлено проблеми якості надання основних та додаткових послуг підприємств готельного господарства України, окреслено засади формування маркетингової стратегії. -
Інституційна спроможність фахових об’єднань в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)Поширення інституціонального підходу характерне сьогодні для більшості областей гуманітарних знань. Інститути, які раніше були об’єктом дослідження переважно правознавців і соціологів, стали предметом економічної науки, ... -
Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)Голова УкрCиббанку якось задумався: як привернути увагу до такого перспективного і необхідного для нашої країни на прямку кредитування як кредитування для малого та середнього бізнесу. Як зекономити час менеджерам на ... -
Стратегічне планування у рекламних агентствах
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) -
Майстер - клас Гарретта Джонсона «Нові маркетингові Технології. Анархія переможе!»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)14 травня у Києві в приміщенні Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, відбувся майстер клас Гарретта Джонсона «Нові маркетингові технології. Анархія переможе!». Гарретт Джонсон – директор ... -
Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)Статтю присвячено розгляду теоретичних аспектів прийняття обґрунтованих управлінських рішень в умовах невизначеності ринкового середовища з позицій застосування системного аналізу складних економічних систем. Визначено ... -
Як відпочинок на пляжі, краб та інші тварини принесли багатомільйонний прибуток…
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) -
Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) -
Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)Довідка про компанію. InMind агенція повного циклу, представник Factum Group в Україні. InMind надає повний спектр послуг в сфері маркетингових досліджень та консалтингу: кількісні та якісні дослідження ринку, споживачів, ... -
Скористаємося кризою, або як увійти у двері, що відкрили?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) -
ІV Міжнародний форум “Промисловий Маркетинг”. Який шанс криза дає B2B маркетингу?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)