Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти by Title
Now showing 1 - 20 of 3827
Results Per Page
Sort Options
Item Activities of institutional investors on the international stock market(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Sosiura, Vladyslav; Сосюра, Владислав Вадимович; Ilnytskyi, Denys; Ільницький, Денис ОлександровичThe work is devoted to the generalization of the theoretical foundations of the competitive interaction of the subjects of the world capital market and the comprehensive analysis of factors, tools, models, trends, challenges and perspectives of the activity of institutional investors on the international stock market. The study showed that institutional investors play a key role in the formation and development of the international stock market. Analyzing their activities, various strategies and approaches to asset allocation, risk management and selection of investment opportunities were implemented. The main factors affecting the activities of institutional investors in the international stock market include economic conditions, geopolitical risks, financial regulation and technological progress. Робота присвячена узагальненню теоретичних основ конкурентної взаємодії суб’єктів світового ринку капіталу та комплексному аналізі факторів, інструментів, моделей, тенденцій, викликів і перспектив діяльності інституційних інвесторів на міжнародному фондовому ринку. Дослідження показало, що інституційні інвестори відіграють ключову роль у формуванні та розвитку міжнародного фондового ринку. Аналізуючи їх діяльність, були реалізовані різні стратегії та підходи до розподілу активів, управління ризиками та вибору інвестиційних можливостей. Основні фактори, що впливають на діяльність інституційних інвесторів на міжнародному фондовому ринку, включають економічні умови, геополітичні ризики, фінансове регулювання та технологічний прогрес.Item Agile-планування в управлінні маркетингом підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Липовенко, Анастасія Олегівна; Lypovenko, Anastasiia; Савицький, Едуард ЕдуардовичItem An innovative component of the economic development of the "Asian Tigers" (on the example of Hong Kong)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-15) Briuzghina, Yana; Брюзгіна, Яна Володимирівна; Shvydanenko, Oleh; Швиданенко, Олег АнатолійовичThis paper is devoted on disclosing theoretical foundations of economic development with a specific focus on Hong Kong's innovative transformation in the context of technoglobalisation and its role within the "Asian tigers" and the global economy. The characteristic features and theoretical foundations of the development of the world economy were established. The effectiveness of Hong Kong's innovative development in the context of economic growth of the "Asian tigers" was evaluated. Strategic directions for increasing Hong Kong's innovation leadership in the world economy were determined. Робота присвячена розкриттю теоретичних засад економічного розвитку з особливим акцентом на інноваційній трансформації Гонконгу в контексті техноглобалізації та його ролі в рамках «азіатських тигрів» і глобальної економіки. Встановлено характерні особливості та теоретичні основи розвитку світового господарства. Оцінено ефективність інноваційного розвитку Гонконгу в контексті економічного зростання «азіатських тигрів». Визначено стратегічні напрями підвищення інноваційного лідерства Гонконгу у світовій економіці.Item Analysis of Market Fluctuations in the World Commodity Markets(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-15) Mohammed, Malki; Moxaммед, Maлкі; Moskaliuk, Nataliia; Москалюк, Наталія ПетрівнаThis thesis aims to analyze the cyclical fluctuations observed in the world commodity markets, placing a particular emphasis on unraveling the underlying mechanisms driving these fluctuations and examining their direct impact on Ukraine's international trade. The research is divided into two chapters. Chapter 1 provides a thorough exploration of the theoretical foundations of cyclical fluctuations. This chapter covers the essence, stages of formation, and classification of the structure of the world commodity market, along with the various types of cyclical fluctuations. Chapter 2 explores the mechanisms responsible for shaping the conjuncture within the global commodity markets, with a keen focus on the impact within the Ukrainian context. The chapter commences by dissecting and analyzing the recent developmental trajectory, structure, and dynamic evolution of the world commodity market. Ця рoбoтa спрямoвaнa нa aнaліз циклічниx кoливaнь, які спoстерігaються нa світoвиx тoвaрниx ринкax, приділяючи oсoбливу увaгу рoзкриттю oснoвниx меxaнізмів циx кoливaнь і дoсліджуючи їx прямий вплив нa міжнaрoдну тoргівлю Укрaїни. Дoслідження пoділенo нa двa рoзділи. У 1 рoзділі детaльнo дoсліджуються теoретичні oснoви циклічниx кoливaнь. У цьoму рoзділі рoзглядaється сутність, етaпи фoрмувaння тa клaсифікaція структури світoвoгo тoвaрнoгo ринку, a тaкoж різні види циклічниx кoливaнь. Рoзділ 2 дoсліджує меxaнізми, відпoвідaльні зa фoрмувaння кoн'юнктури нa глoбaльниx тoвaрниx ринкax, з aкцентoм нa вплив в укрaїнськoму кoнтексті. Рoзділ пoчинaється з рoзбoру тa aнaлізу недaвньoї трaєктoрії рoзвитку, структури тa динaмічнoї евoлюції світoвoгo тoвaрнoгo ринку.Item Brand management in the business organization(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Dunaievskyi, Stanislav; Дунаєвський, Станіслав Сергійович; Dibrova, Oleksii; Діброва, Олексій ЮрійовичTherelevance of the research is substantiated; formulations of the topic, object, subject, goal and tasks of the research mutually agreed; the titles of the sections are consistent and correspond to the topic; the conclusions correspond to the tasks.The brand of Miratech company was defined based on Brand Onion approach, a thorough diagnosis of the brand management in the company was carried out,content plan for optimizing LinkedIn utilization in internal and external brand managementwas developed and author comments were provided to confirm the research results. Обґрунтовано актуальність дослідження; узгоджені формулювання теми, об’єкта, предмета, мети та завдань дослідження; назви розділів узгоджуються і відповідають темі; висновки відповідають завданням. Визначено бренд компанії Міратех на основі підходу BrandOnion, проведено ретельну діагностику бренд-менеджменту в компанії, розроблено контент-план для оптимізації використання LinkedIn у внутрішньому та зовнішньому бренд-менеджменті та надано авторські коментарі для підтвердження дослідження. результати.Item Brand management of the business organization(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Palonna, Anna; Пальонна, Анна; Lifintsev, Denys; Ліфінцев, Денис СергійовичTheoretical and empirical methods: systematization, analysis, comparison. The practical significance of the work lies in the developed recommendations, the full or partial implementation of which will attract new customers, consolidate a positive image among existing customers, andincrease the company's competitiveness and to explore theoretical issues of brand management and based on the empirical study develop recommendations to improve brand management at «Nova Poshta» LLC. Теоретико-емпіричніметоди: систематизація, аналіз, порівняння. Практична значущість роботи полягає в розробленнірекомендацій, повнеабочастковевпровадженняяких дозволить залучити нових клієнтів, закріпити позитивний імідж серед існуючих клієнтів, підвищити конкуренто спроможність компанії та дослідити теоретичні питання бренд-менеджменту та на основі емпіричних дослідження розробити рекомендації щодо вдосконалення бренд-менеджменту в ТОВ «Нова Пошта».Item CBA економічних рішень в контексті політичного впливу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Чередник, Володимир Миколайович; Cherednyk, Volodymyr; Самійленко, Андрій ПетровичУ сучасному світі, де економіка переплетена з політикою, аналіз вигід і витрат економічних рішень в умовах політичного впливу є важливим для розуміння розвитку суспільства. Політичні рішення формують умови для бізнесу, інвестицій і соціального розвитку, впливаючи на економіку. Ця дипломна робота досліджує вплив політичних рішень на економічні процеси. Аналіз вигід і витрат корисний для бізнесу, уряду й академічної спільноти для стратегічних рішень і оцінки політичних програм. Мета роботи – дослідження використання CBA (Cost-Benefit Analysis) для оцінки економічних наслідків політичних рішень, з акцентом на історичний огляд, концептуальні основи, приклади застосування і перспективи розвитку. In today's world, where the economy is intertwined with politics, the analysis of the benefits and costs of economic decisions in terms of political influence is important for understanding the development of society. Political decisions shape the conditions for business, investment and social development, influencing the economy. This thesis examines the impact of political decisions on economic processes. Cost-benefit analysis is useful for business, government, and the academic community for strategic decisions and evaluation of policy programs. The purpose of the work is to study the use of CBA (Cost-Benefit Analysis) to assess the economic consequences of political decisions, with an emphasis on historical overview, conceptual foundations, examples of application and development prospects.Item Competitive marketing strategies of international businesses (on the example of Procter & Gamble)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Naumova, Yelyzaveta; Наумова, Єлизавета Віталіївна; Shvydanenko, Oleh; Швиданенко, Олег АнатолійовичThe research paper analyses and evaluates the competitive marketing strategies employed by Procter & Gamble, a global corporation known for its success in the consumer goods industry. By examining P&G's marketing strategies, I aim to gain valuable insights into the approaches and tactics used by international businesses to thrive in the global marketplace. The findings of this research will not only contribute to the existing body of knowledge on competitive marketing strategies but I also will provide practical recommendations for other global corporations seeking to enhance their marketing effectiveness Дослідницька стаття аналізує та оцінює конкурентоспроможні маркетингові стратегії, які використовує Procter & Gamble, глобальна корпорація, відома своїм успіхом у галузі споживчих товарів. Вивчаючи маркетингові стратегії P&G, я прагну отримати цінну інформацію про підходи та тактики, які використовують міжнародні компанії для процвітання на глобальному ринку. Результати цього дослідження не тільки внесуть внесок у наявний масив знань про конкурентоспроможні маркетингові стратегії, але я також дам практичні рекомендації для інших глобальних корпорацій, які прагнуть підвищити свою маркетингову ефективність.Item CVP-аналіз в управлінні результативністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Рябокінь, Єгор Олегович; Riabokin, Yehor; Бабяк, Наталія ДмитрівнаКваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню рівня результативності та її управлінні на основі CVР-аналізу. Сформульовано основні проблеми управління результативністю досліджуваного підприємства з урахуванням тенденцій його розвитку, джерел фінансування та їх впливу на фінансову стійкість компанії. Сформульовано системи заходів щодо підвищення ефективності діяльності компанії. The qualification work is devoted to a comprehensive study of the level of effectiveness and its management based on CVR analysis. The main problems of managing the effectiveness of the enterprise under study are formulated, taking into account the trends of its development, sources of financing and their impact on the financial stability of the company. A system of measures to increase the efficiency of the company's activities has been formulated.Item Cyclical development of the world economy(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Lomkova, Mariia; Ломкова, Марія Володимирівна; Moskaliuk, Nataliia; Москалюк, Наталія ПетрівнаThe bachelor's thesis reveals the theoretical aspects of cycles in the world economy, defines the phenomenon of the economic cycle. The work includes an analysis of leading economic theories and the history of the development of economic cycles. In the practical part of the bachelor's work, patterns of management of economic cycles are shown on the example of other countries. The cyclical trends of the economy during 2018-2023 were also analyzed. The work develops a strategy for effective management of cycles in the world economy. Бакалаврська робота н розкриває теоретичні аспекти циклів у світовій економіці, визначає феномен економічного циклу. У роботі присутній аналіз провідних економічних теорій та історію розвитку економічних циклів. У практичній частині бакалаврської роботи показано паттерни менеджменту економічних циклів на прикладі інших країн. Також проаналізовано тренди циклічності економіки протягом 2018-2023 років. У роботі розроблено стратегію ефективного менеджменту циклів у світовій економіці.Item Cтворення digital-агенції та забезпечення її конкурентоспроможності на ринку інтернет-маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-12) Поліванов, Іван Андрійович; Polivanov, Ivan; Кузьменко, Олена МихайлівнаУ роботі розписані основні поняття створення стартапів, поглиблено описано результативність підприємницької діяльності у сфері інтернет-маркетингу. Розроблено прогноз основних економічних показників, для створення digital-агенції. Обґрунтовано доцільність створення власної справи digital-агенції, завдяки аналізу економічно-соціальних показників. The work describes the main concepts of creating startups, the effectiveness of entrepreneurial activity in the field of Internet marketing is described in depth. A forecast of the main economic indicators has been developed for the creation of a digital agency. The expediency of creating one’s own digital-agency business is substantiated, thanks to the analysis of economic and social indicators.Item Cтратегія зовнішнього фінансування економічного розвитку України в умовах глобалізіції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Заболотний, Олександр Вікторович; Zabolotnyi, Oleksandr; Апальков, Сергій СергійовичItem Cтратегії міжнародних компаній на авторинку України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Сатиренко, Вікторія Олександрівна; Satyrenko, Viktoriia; Петрашко, Людмила ПетрівнаНа основі аналізу особливостей розвитку міжнародних компаній на українському авторинку зроблено наступні висновки та пропозиції: Узагальнення видів і форм стратегій міжнародних компаній свідчить про можливість розробки однієї або кількох стратегій, зокрема, за функціональними напрямками підвищення конкурентоспроможності ТНК на ринку та з урахуванням можливості розгляду різних типів стратегій у різних регіональних і ринки продуктів. Встановлено, що найпоширенішими видами стратегій ТНК є міжнародні, міждержавні, транснаціональні та глобальні стратегії, які використовуються залежно від ресурсів ТНК, конкурентного стану бізнесу та особливостей виходу компаній на зовнішні ринки. Встановлено, що протягом 2020-2021 років світове виробництво автомобілів скоротилося майже на 23% порівняно з аналогічним періодом, що свідчить про складне бізнес- середовище для виробників автомобілів та постачальників запчастин. Виробництво транспортних засобів наразі зазнає структурних змін, відкриваючи як проблеми, так і можливості. Зміни в основному пов’язані з переходом на електрифікацію та автоматизацію, а виробники транспортних засобів і постачальники запчастин стикаються з проблемами ланцюга поставок, у тому числі через пандемію коронавірусу. Зараз Bosch є найбільшим у світі постачальником автомобілів. Компанія управляє близько 440 дочірніми та регіональними компаніями приблизно в 60 країнах. Діагностика тенденцій автомобільного ринку в Україні свідчить про стабільний попит як на нові автомобілі, так і на вживані автомобілі, через негативний вплив державних податків на кінцеву вартість нових автомобілів, тому національний ринок був насичений як новими автомобілями, так і вживаними автомобілями. яке газове обладнання встановлено. Напрями оптимізації функціональних стратегій провідних виробників українського авторинку вказують на можливість у післявоєнний період розширення інвестицій та відкриття автомобільних факторів в Україні (фактори – дешеві та кваліфіковані працівники, логістична близькість, основа технологічного розвитку та прориву) на виробничі фактори автомобільних ТНК, у сфері маркетингу функціональні вектори будуть актуальними для розвитку сервісних та інспекційних станцій. Based on the analysis of the peculiarities of the development of international companies in the Ukrainian car market, the following conclusions and proposals were made: Generalization of types and forms of strategies of international companies indicates the possibility of developing one or more strategies, in particular, by functional areas to improve the competitiveness of TNCs in the market and taking into account the possibility of considering different types of strategies in different regional and product markets. It is established that the most common types of TNC strategies are international, interstate, transnational and global strategies, which are used depending on the resources of TNCs, the competitive state of business and the peculiarities of companies entering foreign markets. It is established that during 2020-2021 the world car production decreased by almost 23% compared to the same period, which indicates a difficult business environment for vehicle manufacturers and suppliers of spare parts. Vehicle production is currently undergoing structural changes, offering both challenges and opportunities. The changes are mainly due to the transition to electrification and automation, and vehicle manufacturers and spare parts suppliers are facing supply chain problems, including due to the coronavirus pandemic. Bosch is now the world's largest car supplier. The company operates about 440 subsidiaries and regional companies in approximately 60 countries. Diagnosis of car market trends in Ukraine indicates a steady demand for both new cars and used cars, due to the negative impact of state taxes on the final cost of new cars, so the national market was saturated with both new cars and used cars. which gas equipment was installed. Directions for optimizing the functional strategies of leading manufacturers in the Ukrainian car market indicate the possibility in the postwar period of expanding investment and opening car factories in Ukraine (factors - cheap and skilled workers, logistical proximity, the basis for technological development and breakthrough) on production factors automotive TNCs, in the field of marketing functional vectors will be relevant to the development of service and inspection stations.Item Cучасні Інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Якимець, Ольга Андріївна; Yakymets, Olha; Василькова, Наталія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено сутність, напрямки та інструменти Інтернет-маркетингу. Визначено, що використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств має численні переваги, зокрема можливість досягнення широкої аудиторії, точне визначення цільової аудиторії, тісніший контакт зі споживачами через соціальні мережі та детальний аналіз ефективності кампаній. Досліджено методи застосування Інтернет-технологій у маркетингу медичних послуг на прикладі ТОВ «Сімейний Центр Здоров'я» у Києві. Проаналізовано проблеми Інтернет-маркетингу клініки. Запропоновано заходи для вирішення цих проблем, включаючи удосконалення веб-сайту, розробку мобільного додатку та підвищення активності в соціальних мережах. In the qualifying bachelor's work, the essence, directions and tools of Internet marketing were investigated. It was determined that the use of Internet technologies in the marketing activities of enterprises has numerous advantages, in particular, the possibility of reaching a wide audience, accurate definition of the target audience, closer contact with consumers through social networks and detailed analysis of the effectiveness of campaigns. The methods of using Internet technologies in the marketing of medical services were studied using the example of «Family Health Center» LLC in Kyiv. The problems of Internet marketing of the clinic were analyzed. Measures have been proposed to address these issues, including improving the website, developing a mobile app, and increasing social media activity.Item Data-Driven підхід в обґрунтуванні вибору об’єктів приватного житлового інвестування(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-20) Овчинников, Ярослав Сергійович; Ovchynnykov, Yaroslav; Катуніна, Ольга СергіївнаПроблема ефективного інвестування у приватний житловий сектор є актуальною, оскільки вибір об’єктів для інвестицій вимагає глибокого аналізу та урахування багатьох факторів. Застосування Data-Driven підходу та математичного моделювання може значно підвищити якість прийняття рішень, знизити ризики та забезпечити систематичність інвестиційного процесу. Метою роботи є розробка моделей машинного та глибокого навчання для аналізу та прогнозування ціни на житлові об’єкти з урахування дата орієнтованого підходу при виборі об’єктів для інвестування. Об'єктом дослідження роботи є вибір об’єктів приватного житлового інвестування. Предметом дослідження є методи машинного та глибокого навчання для прогнозування ціни об’єктів нерухомості та вибору об’єктів приватного житлового інвестування. The problem of effective investment in the private housing sector is relevant, as the selection of investment objects requires indepth analysis and consideration of many factors. The use of a Data-Driven approach and mathematical modeling can significantly improve the quality of decision-making, reduce risks, and ensure the systematic nature of the investment process. The aim of the study is to develop machine and deep learning models for analyzing and forecasting the price of residential real estate, taking into account the date-oriented approach when selecting objects for investment. The object of research is the selection of private residential investment objects. The subject of the study is machine and deep learning methods for predicting the price of real estate and selecting private residential investment objects.Item Debt crises in the world Economy(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Mackoomson, Cephas; Макумсон, Кефас; Moskaliuk, Nataliia; Москалюк, Наталiя ПетрiвнаThe object of the research is debt crises in the world economy. The subject of the research is the mechanisms of manifestation and regulation of debt crises in the world economy. The purpose of the research of the qualifying Bachelor's Thesis is to reveal the theoretical and applied foundations of the manifestation and ways of overcoming debts crises in the world economy and in Ukraine. To achieve the goal of the research, we set the following tasks that must be solved - to reveal the essence of the concept and factors of the formation of debt crises; -to identify the types of debt crises by world Region; -to systematize indicators and tools for managing debt crises in the global economy; -to analyze the current situation and determine the trends in the development of debt crises in the world economy; -to assess the prerequisites for the emergence of financial debt of countries in the conditions of globalization; -to analyze the external debt or foreign debt of Ukraine; - to determine the directions of Ukraine's external debt management. The study of the problem was based on the use of such methods as: to achieve the goal, the following research methods were used: analysis and synthesis, a combination of historical and logical, statistical analysis, comparative analysis, index analysis. Theoretical, methodological and practical significance of the results. The study provided the theoretical and applied foundations of debt crises in the global economy and specifically in Ukraine, analyzed the current state and trends in the development of debt crises in the world economy and the Ukraine's External Debt, ways to overcome debt crises in the global economy and in Ukraine are defined. Об’єктом дослідження є боргові кризи у світовій економіці Предметом дослідження є механізми прояву та регулювання боргових криз у світовій економіці Метою дослідження кваліфікаційної бакалаврської роботи є розкриття теоретичних та прикладних основ прояву та шляхів подолання боргових криз у світовій економіці та в Україні. Для досягнення мети дослідження ми ставимо наступні завдання, які необхідно вирішити: - розкрити сутність поняття та чинники формування боргових криз; - визначити типи боргових криз за регіонами світу; - систематизувати показники та інструменти управління борговими кризами у світовій економіці; - проаналізувати поточну ситуацію та визначити тенденції розвитку боргових криз у світовій економіці; - оцінити передумови виникнення фінансової заборгованості країн в умовах глобалізації; - аналізувати зовнішній борг або зовнішній борг України; - визначити напрями управління зовнішнім боргом України. Дослідження проблеми базувалося на використанні таких методів, як: для досягнення поставленої мети були використані такі методи дослідження: аналіз та синтез, поєднання історичного та логічного, статистичний аналіз, порівняльний аналіз, індексний аналіз. Теоретико-методичне та практичне значення отриманих результатів. У дослідженні подано теоретичні та прикладні основи боргових криз у світовій економіці та конкретно в Україні, проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку боргових криз у світовій економіці та зовнішній борг України, шляхи подолання боргових криз у світовій економіці. економіки та в Україні визначаються.Item Debt crises in the world economy(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-15) Mazokha, Mariia; Мазоха, Марія Павлівна; Tsymbal, Liudmyla; Цимбал, Людмила ІванівнаThe paper extensively examines the issue of debt crises within the framework of global economic interactions. It rigorously analyzes the economic strategies and models employed by diverse nations, carefully scrutinizing their inherent strengths and weaknesses. Additionally, the paper provides insightful proposals to fortify the Ukrainian debt management system. By conducting a thorough study and evaluation, this research aims to enhance understanding of debt crises and offers practical measures for bolstering effective debt management in Ukraine. У статті детально розглядається питання боргових криз у контексті глобальних економічних взаємодій. У ній ретельно аналізуються економічні стратегії та моделі, що застосовуються різними країнами, ретельно досліджуються їхні сильні та слабкі сторони. Крім того, в роботі містяться ґрунтовні пропозиції щодо зміцнення української системи управління державним боргом. Завдяки ретельному вивченню та оцінці, це дослідження має на меті поглибити розуміння боргових криз та запропонувати практичні заходи для посилення ефективного управління боргом в Україні.Item Developing Management strategy of the Enterprise in Crisis Conditions (on the basis of «Podorozhnyk LLC»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Rozumenko, Tetiana; Розуменко, Тетяна Василівна; Shvydanenko, Oleh; Швиданенко, Олег АнатолійовичThe master's thesis focuses on the management of the enterprise in crisis conditions with an orientation on the financial aspect. Crisis situations can pose a serious threat to the financial condition of the enterprise, its profitability and stability. Financial management strategies in crisis conditions will be explored in the paper, including liquidity management, financing and cost control. The study will also include an analysis of financial indicators of enterprises that have successfully overcome crisis situations, with the aim of identifying best practices. The results of the study will help enterprises to develop effective financial strategies to ensure survival and growth during the crisis. Магістерська робота зосереджується на управлінні підприємством в кризових умовах з орієнтацією на фінансовий аспект. Кризові ситуації можуть становити серйозну загрозу для фінансового стану підприємства, його прибутковості та стабільності. У роботі будуть досліджені стратегії фінансового управління в кризових умовах, зокрема управління ліквідністю, залучення фінансування та контроль над витратами. Дослідження також включатиме аналіз фінансових показників підприємств, які успішно подолали кризові ситуації, з метою виявлення кращих практик. Результати дослідження допоможуть підприємствам розробити ефективні фінансові стратегії для забезпечення виживання та зростання під час кризи.Item Development of the business organization digital strategy(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Marynich, Mariia; Мариніч, Марія Євгеніївна; Kalinin, Oleksandr; Калінін, Олександр ВолодимировичУ роботі викладено та обґрунтовано теоретичні та практичні аспекти вдосконалення та розробки цифрової стратегії бізнес-організації. На основі компанії «ULIS DUDKY» було вдосконалено частину цифрової стратегії бізнес-організації, а саме вікна бронювання.Item Digital technologies in the promotion of brands in the FMCG market(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Zavedetska, Mariia; Заведецька, Марія Ігорівна; Ilnytskyi, Denys; Ільницький, Денис ОлександровичThe Bachelor's thesis aims to develop recommendations for enhancing development strategies in the domestic fast-moving consumer goods market segment through the use of digital technologies in brand promotion. It is based on the generalization of the theoretical foundations of the influence of technologies on the competitiveness of the development of global markets and a comprehensive analysis of conditions, factors, trends, results, efficiency, challenges, and prospects of digitization in the global FMCG market. The work includes assessing the importance and main growth factors of the global FMCG market, researching the foundations and progress of digital technologies in marketing, defining the main metrics and approaches to studying the impact of digital technologies, as well as forecasting future developments and potential outcomes of digital innovation in the FMCG industry. The results will reveal the essence and advantages of digital strategies for FMCG brand promotion, important for modern marketing approaches. Бакалаврська робота присвячена дослідженню стратегій розвитку вітчизняного сегменту ринку споживчих товарів (FMCG) шляхом використання цифрових технологій у просуванні бренду. Базується на узагальненні теоретичних основ впливу технологій на конкурентоспроможність розвитку глобальних ринків та комплексному аналізі умов, факторів, тенденцій, результатів, ефективності, викликів і перспектив цифровізації на світовому ринку FMCG. . Робота включає оцінку важливості та основних факторів зростання глобального ринку FMCG, дослідження основ і прогресу цифрових технологій у маркетингу, визначення основних показників і підходів до вивчення впливу цифрових технологій, а також прогнозування майбутніх розробок і потенційних результатів. цифрових інновацій в галузі FMCG. Результати розкриють сутність та переваги цифрових стратегій просування бренду FMCG, важливі для сучасних маркетингових підходів.