Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти by Title
Now showing 1 - 20 of 3342
Results Per Page
Sort Options
Item An innovative component of the economic development of the "Asian Tigers" (on the example of Hong Kong)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-15) Briuzghina, Yana; Брюзгіна, Яна Володимирівна; Shvydanenko, Oleh; Швиданенко, Олег АнатолійовичThis paper is devoted on disclosing theoretical foundations of economic development with a specific focus on Hong Kong's innovative transformation in the context of technoglobalisation and its role within the "Asian tigers" and the global economy. The characteristic features and theoretical foundations of the development of the world economy were established. The effectiveness of Hong Kong's innovative development in the context of economic growth of the "Asian tigers" was evaluated. Strategic directions for increasing Hong Kong's innovation leadership in the world economy were determined. Робота присвячена розкриттю теоретичних засад економічного розвитку з особливим акцентом на інноваційній трансформації Гонконгу в контексті техноглобалізації та його ролі в рамках «азіатських тигрів» і глобальної економіки. Встановлено характерні особливості та теоретичні основи розвитку світового господарства. Оцінено ефективність інноваційного розвитку Гонконгу в контексті економічного зростання «азіатських тигрів». Визначено стратегічні напрями підвищення інноваційного лідерства Гонконгу у світовій економіці.Item Analysis of market fluctuations in the world commodity markets(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-15) Mohammed, Malki; Moxaммед, Maлкі; Moskaliuk, Nataliia; Москалюк, Наталія ПетрівнаThis thesis aims to analyze the cyclical fluctuations observed in the world commodity markets, placing a particular emphasis on unraveling the underlying mechanisms driving these fluctuations and examining their direct impact on Ukraine's international trade. The research is divided into two chapters. Chapter 1 provides a thorough exploration of the theoretical foundations of cyclical fluctuations. This chapter covers the essence, stages of formation, and classification of the structure of the world commodity market, along with the various types of cyclical fluctuations. Chapter 2 explores the mechanisms responsible for shaping the conjuncture within the global commodity markets, with a keen focus on the impact within the Ukrainian context. The chapter commences by dissecting and analyzing the recent developmental trajectory, structure, and dynamic evolution of the world commodity market. Ця рoбoтa спрямoвaнa нa aнaліз циклічниx кoливaнь, які спoстерігaються нa світoвиx тoвaрниx ринкax, приділяючи oсoбливу увaгу рoзкриттю oснoвниx меxaнізмів циx кoливaнь і дoсліджуючи їx прямий вплив нa міжнaрoдну тoргівлю Укрaїни. Дoслідження пoділенo нa двa рoзділи. У 1 рoзділі детaльнo дoсліджуються теoретичні oснoви циклічниx кoливaнь. У цьoму рoзділі рoзглядaється сутність, етaпи фoрмувaння тa клaсифікaція структури світoвoгo тoвaрнoгo ринку, a тaкoж різні види циклічниx кoливaнь. Рoзділ 2 дoсліджує меxaнізми, відпoвідaльні зa фoрмувaння кoн'юнктури нa глoбaльниx тoвaрниx ринкax, з aкцентoм нa вплив в укрaїнськoму кoнтексті. Рoзділ пoчинaється з рoзбoру тa aнaлізу недaвньoї трaєктoрії рoзвитку, структури тa динaмічнoї евoлюції світoвoгo тoвaрнoгo ринку.Item Brand management in the business organization(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Dunaievskyi, Stanislav; Дунаєвський, Станіслав Сергійович; Dibrova, Oleksii; Діброва, Олексій ЮрійовичTherelevance of the research is substantiated; formulations of the topic, object, subject, goal and tasks of the research mutually agreed; the titles of the sections are consistent and correspond to the topic; the conclusions correspond to the tasks.The brand of Miratech company was defined based on Brand Onion approach, a thorough diagnosis of the brand management in the company was carried out,content plan for optimizing LinkedIn utilization in internal and external brand managementwas developed and author comments were provided to confirm the research results. Обґрунтовано актуальність дослідження; узгоджені формулювання теми, об’єкта, предмета, мети та завдань дослідження; назви розділів узгоджуються і відповідають темі; висновки відповідають завданням. Визначено бренд компанії Міратех на основі підходу BrandOnion, проведено ретельну діагностику бренд-менеджменту в компанії, розроблено контент-план для оптимізації використання LinkedIn у внутрішньому та зовнішньому бренд-менеджменті та надано авторські коментарі для підтвердження дослідження. результати.Item Brand management of the business organization(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Palonna, Anna; Пальонна, Анна; Lifintsev, Denys; Ліфінцев, Денис СергійовичTheoretical and empirical methods: systematization, analysis, comparison. The practical significance of the work lies in the developed recommendations, the full or partial implementation of which will attract new customers, consolidate a positive image among existing customers, andincrease the company's competitiveness and to explore theoretical issues of brand management and based on the empirical study develop recommendations to improve brand management at «Nova Poshta» LLC. Теоретико-емпіричніметоди: систематизація, аналіз, порівняння. Практична значущість роботи полягає в розробленнірекомендацій, повнеабочастковевпровадженняяких дозволить залучити нових клієнтів, закріпити позитивний імідж серед існуючих клієнтів, підвищити конкуренто спроможність компанії та дослідити теоретичні питання бренд-менеджменту та на основі емпіричних дослідження розробити рекомендації щодо вдосконалення бренд-менеджменту в ТОВ «Нова Пошта».Item CBA економічних рішень в контексті політичного впливу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Чередник, Володимир Миколайович; Cherednyk, Volodymyr; Самійленко, Андрій ПетровичУ сучасному світі, де економіка переплетена з політикою, аналіз вигід і витрат економічних рішень в умовах політичного впливу є важливим для розуміння розвитку суспільства. Політичні рішення формують умови для бізнесу, інвестицій і соціального розвитку, впливаючи на економіку. Ця дипломна робота досліджує вплив політичних рішень на економічні процеси. Аналіз вигід і витрат корисний для бізнесу, уряду й академічної спільноти для стратегічних рішень і оцінки політичних програм. Мета роботи – дослідження використання CBA (Cost-Benefit Analysis) для оцінки економічних наслідків політичних рішень, з акцентом на історичний огляд, концептуальні основи, приклади застосування і перспективи розвитку. In today's world, where the economy is intertwined with politics, the analysis of the benefits and costs of economic decisions in terms of political influence is important for understanding the development of society. Political decisions shape the conditions for business, investment and social development, influencing the economy. This thesis examines the impact of political decisions on economic processes. Cost-benefit analysis is useful for business, government, and the academic community for strategic decisions and evaluation of policy programs. The purpose of the work is to study the use of CBA (Cost-Benefit Analysis) to assess the economic consequences of political decisions, with an emphasis on historical overview, conceptual foundations, examples of application and development prospects.Item Competitive marketing strategies of international businesses (on the example of Procter & Gamble)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Naumova, Yelyzaveta; Наумова, Єлизавета Віталіївна; Shvydanenko, Oleh; Швиданенко, Олег АнатолійовичThe research paper analyses and evaluates the competitive marketing strategies employed by Procter & Gamble, a global corporation known for its success in the consumer goods industry. By examining P&G's marketing strategies, I aim to gain valuable insights into the approaches and tactics used by international businesses to thrive in the global marketplace. The findings of this research will not only contribute to the existing body of knowledge on competitive marketing strategies but I also will provide practical recommendations for other global corporations seeking to enhance their marketing effectiveness Дослідницька стаття аналізує та оцінює конкурентоспроможні маркетингові стратегії, які використовує Procter & Gamble, глобальна корпорація, відома своїм успіхом у галузі споживчих товарів. Вивчаючи маркетингові стратегії P&G, я прагну отримати цінну інформацію про підходи та тактики, які використовують міжнародні компанії для процвітання на глобальному ринку. Результати цього дослідження не тільки внесуть внесок у наявний масив знань про конкурентоспроможні маркетингові стратегії, але я також дам практичні рекомендації для інших глобальних корпорацій, які прагнуть підвищити свою маркетингову ефективність.Item Consulting activities in the system of international business in Europe(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Barsuchenko, Khrystyna; Барсученко, Христина Віталіївна; Kalchenko, Timur; Кальченко, Тимур ВалерійовичThe economy is changing in an accelerated speed and new challenges arise: digitalization, regulation, scarcity of resources, etc. Thus, consulting service has become an integral part of every company’s daily routine due to economic unpredictability. Companies attract external consultants because they are unable to quickly react to the shifts in economy. This study aims to determine existing problems of German consulting market and find solutions how they could be solved in order to increase competitiveness not only in domestic market but also outside the border. Having analyzed consulting market with the help of statistics and reports, the main problems were identified. These results help to identify key recommendations, which can be used to improve performance of domestic consulting firms and to help them gain better brand image. Економіка змінюється прискореними темпами, з’являються нові виклики: цифровізація, регулювання, дефіцит ресурсів тощо. Таким чином, через економічну непередбачуваність консалтингові послуги стали невід’ємною частиною повсякденної роботи кожної компанії. Компанії залучають зовнішніх консультантів, оскільки не в змозі швидко реагувати на зміни в економіці. Це дослідження має на меті визначити існуючі проблеми німецького консалтингового ринку та знайти шляхи їх вирішення з метою підвищення конкурентоспроможності не лише на внутрішньому ринку, а й за його межами. Проаналізувавши консалтинговий ринок за допомогою статистичних даних та звітів, були визначені основні проблеми. Ці результати допомагають визначити ключові рекомендації, які можуть бути використані для покращення роботи вітчизняних консалтингових фірм та покращення іміджу бренду.Item Corporate Strategy Development in an International Company(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2020-12-09) Pallikkattil, Faisel ; Полліккатіл, Файсел Мохамед; Petrova, Iryna; Петрова, Iрина ЛеонiдiвнаItem CVP-аналіз в управлінні результативністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Рябокінь, Єгор Олегович; Riabokin, Yehor; Бабяк, Наталія ДмитрівнаКваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню рівня результативності та її управлінні на основі CVР-аналізу. Сформульовано основні проблеми управління результативністю досліджуваного підприємства з урахуванням тенденцій його розвитку, джерел фінансування та їх впливу на фінансову стійкість компанії. Сформульовано системи заходів щодо підвищення ефективності діяльності компанії. The qualification work is devoted to a comprehensive study of the level of effectiveness and its management based on CVR analysis. The main problems of managing the effectiveness of the enterprise under study are formulated, taking into account the trends of its development, sources of financing and their impact on the financial stability of the company. A system of measures to increase the efficiency of the company's activities has been formulated.Item Cтворення digital-агенції та забезпечення її конкурентоспроможності на ринку інтернет-маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-12) Поліванов, Іван Андрійович; Polivanov, Ivan; Кузьменко, Олена МихайлівнаУ роботі розписані основні поняття створення стартапів, поглиблено описано результативність підприємницької діяльності у сфері інтернет-маркетингу. Розроблено прогноз основних економічних показників, для створення digital-агенції. Обґрунтовано доцільність створення власної справи digital-агенції, завдяки аналізу економічно-соціальних показників. The work describes the main concepts of creating startups, the effectiveness of entrepreneurial activity in the field of Internet marketing is described in depth. A forecast of the main economic indicators has been developed for the creation of a digital agency. The expediency of creating one’s own digital-agency business is substantiated, thanks to the analysis of economic and social indicators.Item Cтратегія зовнішнього фінансування економічного розвитку України в умовах глобалізіції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Заболотний, Олександр Вікторович; Zabolotnyi, Oleksandr; Апальков, Сергій СергійовичItem Cучасні Інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Якимець, Ольга Андріївна; Yakymets, Olha; Василькова, Наталія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено сутність, напрямки та інструменти Інтернет-маркетингу. Визначено, що використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств має численні переваги, зокрема можливість досягнення широкої аудиторії, точне визначення цільової аудиторії, тісніший контакт зі споживачами через соціальні мережі та детальний аналіз ефективності кампаній. Досліджено методи застосування Інтернет-технологій у маркетингу медичних послуг на прикладі ТОВ «Сімейний Центр Здоров'я» у Києві. Проаналізовано проблеми Інтернет-маркетингу клініки. Запропоновано заходи для вирішення цих проблем, включаючи удосконалення веб-сайту, розробку мобільного додатку та підвищення активності в соціальних мережах. In the qualifying bachelor's work, the essence, directions and tools of Internet marketing were investigated. It was determined that the use of Internet technologies in the marketing activities of enterprises has numerous advantages, in particular, the possibility of reaching a wide audience, accurate definition of the target audience, closer contact with consumers through social networks and detailed analysis of the effectiveness of campaigns. The methods of using Internet technologies in the marketing of medical services were studied using the example of «Family Health Center» LLC in Kyiv. The problems of Internet marketing of the clinic were analyzed. Measures have been proposed to address these issues, including improving the website, developing a mobile app, and increasing social media activity.Item Data-Driven підхід в обґрунтуванні вибору об’єктів приватного житлового інвестування(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-20) Овчинников, Ярослав Сергійович; Ovchynnykov, Yaroslav; Катуніна, Ольга СергіївнаПроблема ефективного інвестування у приватний житловий сектор є актуальною, оскільки вибір об’єктів для інвестицій вимагає глибокого аналізу та урахування багатьох факторів. Застосування Data-Driven підходу та математичного моделювання може значно підвищити якість прийняття рішень, знизити ризики та забезпечити систематичність інвестиційного процесу. Метою роботи є розробка моделей машинного та глибокого навчання для аналізу та прогнозування ціни на житлові об’єкти з урахування дата орієнтованого підходу при виборі об’єктів для інвестування. Об'єктом дослідження роботи є вибір об’єктів приватного житлового інвестування. Предметом дослідження є методи машинного та глибокого навчання для прогнозування ціни об’єктів нерухомості та вибору об’єктів приватного житлового інвестування. The problem of effective investment in the private housing sector is relevant, as the selection of investment objects requires indepth analysis and consideration of many factors. The use of a Data-Driven approach and mathematical modeling can significantly improve the quality of decision-making, reduce risks, and ensure the systematic nature of the investment process. The aim of the study is to develop machine and deep learning models for analyzing and forecasting the price of residential real estate, taking into account the date-oriented approach when selecting objects for investment. The object of research is the selection of private residential investment objects. The subject of the study is machine and deep learning methods for predicting the price of real estate and selecting private residential investment objects.Item Debt crises in the world Economy(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Mackoomson, Cephas; Макумсон, Кефас; Moskaliuk, Nataliia; Москалюк, Наталiя ПетрiвнаThe object of the research is debt crises in the world economy. The subject of the research is the mechanisms of manifestation and regulation of debt crises in the world economy. The purpose of the research of the qualifying Bachelor's Thesis is to reveal the theoretical and applied foundations of the manifestation and ways of overcoming debts crises in the world economy and in Ukraine. To achieve the goal of the research, we set the following tasks that must be solved - to reveal the essence of the concept and factors of the formation of debt crises; -to identify the types of debt crises by world Region; -to systematize indicators and tools for managing debt crises in the global economy; -to analyze the current situation and determine the trends in the development of debt crises in the world economy; -to assess the prerequisites for the emergence of financial debt of countries in the conditions of globalization; -to analyze the external debt or foreign debt of Ukraine; - to determine the directions of Ukraine's external debt management. The study of the problem was based on the use of such methods as: to achieve the goal, the following research methods were used: analysis and synthesis, a combination of historical and logical, statistical analysis, comparative analysis, index analysis. Theoretical, methodological and practical significance of the results. The study provided the theoretical and applied foundations of debt crises in the global economy and specifically in Ukraine, analyzed the current state and trends in the development of debt crises in the world economy and the Ukraine's External Debt, ways to overcome debt crises in the global economy and in Ukraine are defined. Об’єктом дослідження є боргові кризи у світовій економіці Предметом дослідження є механізми прояву та регулювання боргових криз у світовій економіці Метою дослідження кваліфікаційної бакалаврської роботи є розкриття теоретичних та прикладних основ прояву та шляхів подолання боргових криз у світовій економіці та в Україні. Для досягнення мети дослідження ми ставимо наступні завдання, які необхідно вирішити: - розкрити сутність поняття та чинники формування боргових криз; - визначити типи боргових криз за регіонами світу; - систематизувати показники та інструменти управління борговими кризами у світовій економіці; - проаналізувати поточну ситуацію та визначити тенденції розвитку боргових криз у світовій економіці; - оцінити передумови виникнення фінансової заборгованості країн в умовах глобалізації; - аналізувати зовнішній борг або зовнішній борг України; - визначити напрями управління зовнішнім боргом України. Дослідження проблеми базувалося на використанні таких методів, як: для досягнення поставленої мети були використані такі методи дослідження: аналіз та синтез, поєднання історичного та логічного, статистичний аналіз, порівняльний аналіз, індексний аналіз. Теоретико-методичне та практичне значення отриманих результатів. У дослідженні подано теоретичні та прикладні основи боргових криз у світовій економіці та конкретно в Україні, проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку боргових криз у світовій економіці та зовнішній борг України, шляхи подолання боргових криз у світовій економіці. економіки та в Україні визначаються.Item Debt crises in the world economy(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-15) Mazokha, Mariia; Мазоха, Марія Павлівна; Tsymbal, Liudmyla; Цимбал, Людмила ІванівнаThe paper extensively examines the issue of debt crises within the framework of global economic interactions. It rigorously analyzes the economic strategies and models employed by diverse nations, carefully scrutinizing their inherent strengths and weaknesses. Additionally, the paper provides insightful proposals to fortify the Ukrainian debt management system. By conducting a thorough study and evaluation, this research aims to enhance understanding of debt crises and offers practical measures for bolstering effective debt management in Ukraine. У статті детально розглядається питання боргових криз у контексті глобальних економічних взаємодій. У ній ретельно аналізуються економічні стратегії та моделі, що застосовуються різними країнами, ретельно досліджуються їхні сильні та слабкі сторони. Крім того, в роботі містяться ґрунтовні пропозиції щодо зміцнення української системи управління державним боргом. Завдяки ретельному вивченню та оцінці, це дослідження має на меті поглибити розуміння боргових криз та запропонувати практичні заходи для посилення ефективного управління боргом в Україні.Item Developing enterprise cost management system (on the basis of «GALARG» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Shlapak, Andrii; Шлапак, Андрій Васильович; Stoliarchuk, Yaroslava; Столярчук, Ярослава МихайлівнаThe purpose of the masterʼs qualification work is: on the basis of mastering the conceptual and methodological foundations of cost management theory to form a cost management system of Galarg LLC taking into account the specifics of functioning in todayʼs business environment.Item Developing marketing strategy of the enterprise in crisis conditions (on the basis of «Project» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Kryzhanovska, Olena; Savych, Oleksandr; Савич, Олександр ПетровичThe object of research is formation of updated marketing strategy under the influence of crisis factors for «Project» LLC. The subject of research is the practical aspects of marketing strategy development for «Project» LLC. The purpose of the thesis is to analyze and evaluate possible alternative marketing strategies, which can be used to develop enterprise under crisis conditions and to form practical recommendations for new marketing strategy implementation. Working hypothesis are related to the need to develop alternative marketing strategies for improvement of financial results of «Project» LLC in the Ukrainian market.Item Developing of human resources management policy at the enterprise (on the basis of «Gestoria Ukraine» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Voitovych, Olena; Войтович, Олена Анатоліївна; Tsymbaliuk, Svitlana; Цимбалюк, Світлана ОлексіївнаThe thesis consists of 3 parts. The first part includes the theoretical foundations of human resources management. The essence and the content of the human resource management policy have been revealed. The second part is devoted to the analysis of the human resource management policy of «Gestoria Ukraine» LLC, and the assessment of its strengths and weaknesses. The alternative projects and measures to improve the human resource management policy of «Gestoria Ukraine» LLC have been formulated in the third part. Дипломна робота складається з 3 розділів. У першому розділі дипломної роботи були проаналізовані теоретичні засади управління людськими ресурсами. Розкрито сутність і зміст політики управління людськими ресурсами. Другий розділ присвячений аналізу політики управління людськими ресурсами ТОВ «Хесторія Україна», оцінці її сильних сторін та недоліків. У третьому розділі були запропоновані альтернативні проєкти та заходи з вдосконалення політики управління людськими ресурсами у ТОВ «Хесторія Україна».Item Development of marketing strategy of an international enterprise (on the basis of «Whirlpool company Ukraine» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Poliakova, Olha; Полякова, Ольга; Savych, Oleksandr; Савич, Олександр ПетровичThe thesis are done based on Whirlpool corp. – Global Leader of the home appliance market. The purpose of the thesis is to develop practical recommendations for creation of updated marketing strategy to enable business growth. As result it was formulated 2 alternatives: 1 – is increasing the own factory capacity; 2 – is to grow own production and outsource some product production with third parties. It was selected the 2nd alternative as more complex one which is allowing company maximise revenue and profit with limited investments. Дипломна робота виконана на основі Whirlpool Corp. – світового лідера ринку побутової техніки. Метою дипломної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо створення оновленої маркетингової стратегії для розвитку бізнесу. В результаті було сформульовано 2 альтернативи: 1 – збільшення власної потужності фабрики; 2 – це нарощування власного виробництва та аутсорсинг виробництва деяких продуктів третім сторонам. Було обрано 2-у альтернативу як більш складну, яка дозволяє компанії максимізувати дохід і прибуток при обмежених інвестиціях.Item Development of the business organization digital strategy(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Marynich, Mariia; Мариніч, Марія Євгеніївна; Kalinin, Oleksandr; Калінін, Олександр ВолодимировичУ роботі викладено та обґрунтовано теоретичні та практичні аспекти вдосконалення та розробки цифрової стратегії бізнес-організації. На основі компанії «ULIS DUDKY» було вдосконалено частину цифрової стратегії бізнес-організації, а саме вікна бронювання.