№ 4 (79) липень – серпень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 4 (79) липень – серпень by Title
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Аti-технологія динамічного таргетування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, ТетянаВ статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.Item Блеск и нищета рекламного креатива(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Лылык, Ирина Викторовна; Liluk, Iryna; Лилик, Ірина ВікторівнаВ этой статье хочу просто рассказать читателю, что он лично может формировать образы людей в его родном городе и отношение к ним. Мы все воздействуем друг на друга и на среду, в которой живем. Об этом мой рассказ.Item Большие возможности при малых затратах или надстройка телефонии для оптимизации работы сотрудников(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зайченко, ИванItem Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Остапченок, Дарина; Верденська, Марина Ігорівна; Дима, Олександр ОлексійовичItem Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Співаковський, СергійПроведено аналіз ринку питної води в Україні, який дозволив виявити основні тенденції його розвитку, споживчі мотивації щодо купівлі та використання води, а також сегментувати ринок на основі психографічних та поведінкових критеріїв.Item Лид-менеджмент – ключ к трансформации маркетинга в2в(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Юрчак, АлександрItem Навчання персоналу – ключовий фактор конкуренції консалтингових компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Еременко, МаксимУ статті досліджено стан розвитку ринку консалтингових компаній в умовах посилення конкуренції та нестабільності економічної ситуації. Обґрунтовано роль навчання співробітників як стратегічного елементу підвищення конкурентних позицій компаній у галузі. Проаналізовано основні напрями розвитку навчання персоналу у вітчизняних консалтингових компаніях.Item Сфера отдыха и туризма: тенденции 2013(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Карина, Елена