Кваліфікаційні роботи освітнього ступеня магістр
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи освітнього ступеня магістр by Title
Now showing 1 - 20 of 1042
Results Per Page
Sort Options
Item CVP-аналіз в управлінні результативністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Рябокінь, Єгор Олегович; Riabokin, Yehor; Бабяк, Наталія ДмитрівнаКваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню рівня результативності та її управлінні на основі CVР-аналізу. Сформульовано основні проблеми управління результативністю досліджуваного підприємства з урахуванням тенденцій його розвитку, джерел фінансування та їх впливу на фінансову стійкість компанії. Сформульовано системи заходів щодо підвищення ефективності діяльності компанії. The qualification work is devoted to a comprehensive study of the level of effectiveness and its management based on CVR analysis. The main problems of managing the effectiveness of the enterprise under study are formulated, taking into account the trends of its development, sources of financing and their impact on the financial stability of the company. A system of measures to increase the efficiency of the company's activities has been formulated.Item Cтворення digital-агенції та забезпечення її конкурентоспроможності на ринку інтернет-маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-12) Поліванов, Іван Андрійович; Polivanov, Ivan; Кузьменко, Олена МихайлівнаУ роботі розписані основні поняття створення стартапів, поглиблено описано результативність підприємницької діяльності у сфері інтернет-маркетингу. Розроблено прогноз основних економічних показників, для створення digital-агенції. Обґрунтовано доцільність створення власної справи digital-агенції, завдяки аналізу економічно-соціальних показників. The work describes the main concepts of creating startups, the effectiveness of entrepreneurial activity in the field of Internet marketing is described in depth. A forecast of the main economic indicators has been developed for the creation of a digital agency. The expediency of creating one’s own digital-agency business is substantiated, thanks to the analysis of economic and social indicators.Item Cтратегія зовнішнього фінансування економічного розвитку України в умовах глобалізіції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Заболотний, Олександр Вікторович; Zabolotnyi, Oleksandr; Апальков, Сергій СергійовичItem Developing Management strategy of the Enterprise in Crisis Conditions (on the basis of «Podorozhnyk LLC»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Rozumenko, Tetiana; Розуменко, Тетяна Василівна; Shvydanenko, Oleh; Швиданенко, Олег АнатолійовичThe master's thesis focuses on the management of the enterprise in crisis conditions with an orientation on the financial aspect. Crisis situations can pose a serious threat to the financial condition of the enterprise, its profitability and stability. Financial management strategies in crisis conditions will be explored in the paper, including liquidity management, financing and cost control. The study will also include an analysis of financial indicators of enterprises that have successfully overcome crisis situations, with the aim of identifying best practices. The results of the study will help enterprises to develop effective financial strategies to ensure survival and growth during the crisis. Магістерська робота зосереджується на управлінні підприємством в кризових умовах з орієнтацією на фінансовий аспект. Кризові ситуації можуть становити серйозну загрозу для фінансового стану підприємства, його прибутковості та стабільності. У роботі будуть досліджені стратегії фінансового управління в кризових умовах, зокрема управління ліквідністю, залучення фінансування та контроль над витратами. Дослідження також включатиме аналіз фінансових показників підприємств, які успішно подолали кризові ситуації, з метою виявлення кращих практик. Результати дослідження допоможуть підприємствам розробити ефективні фінансові стратегії для забезпечення виживання та зростання під час кризи.Item Ecological Management in F. Hoffmann-La Roche Ltd(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Khodakivska, Anna; Ходаківська, Анна; Tymkiv, Iryna; Тимків, Ірина ВалеріївнаItem ESG рейтинг компанії у прийнятті фінансово-інвестиційних рішень(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-07) Крачкова, Тетяна Сергіївна; Krachkova, Tetiana; Терещенко, Олег ОлександровичКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженні теоретико- методичних засад ESG-рейтингування та обґрунтування на цій основі рекомендацій щодо удосконалення методики рейтингування та покращення ESG-індексу підприємств. Наведено критичний огляд досліджень про вплив ESG ризиків на фінансово-інвестиційні рішення, а також розглядаються наслідки ESG рейтингування для фінансових параметрів підприємства, цін на капітал та здатності залучати ресурси на фінансовому ринку. Проведено детальний аналіз ESG рейтингів обраної сукупності компаній, а також їх зміна протягом останніх трьох років. Обгрунтовано напрямки удосконалення методичних підходів до оцінки ESG ризиків, на основі якої присвоюються ESG рейтинги. The thesis focuses on the theoretical and methodological foundations of ESG rating. It provides recommendations for improving the rating methodology and enhancing the ESG index of enterprises. The article presents a critical review of studies on the influence of ESG risks on financial and investment decisions. It also examines the implications of ESG ratings on the financial parameters of the enterprise, capital prices, and the ability to attract resources in the financial market. The selected set of companies' ESG ratings are analyzed in detail, along with their changes over the past three years. The methodological approaches for assessing ESG risks and assigning ESG ratings should be improved in a way that ensures objectivity and comprehensibility.Item Formation of a digital business system at TOV BSH Pobutova Tehnika(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-08-29) Mietolkin, Viktor; Мєтьолкін, Віктор Віталійович; Tsarov, Vitalii; Царьов, Віталій МиколайовичThis qualification work examines the formation of a digital business system at TOV BSH Pobutova Tehnika. It analyzes the company's current state, identifies areas for improvement, and proposes a tailored concept for implementing a digital business system. The study aims to enhance operational efficiency and competitiveness. Recommendations for a successful transition and ongoing optimization are provided. The research offers valuable insights for organizations seeking to leverage digital technologies for improved performance and competitiveness.Item Formation of Competitive Development Strategy of a Company (on the basis of “TOP ACOUSTIC” LLC )(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Kostyliev, Oleksandr; Костилєв, Олександр Михайлович; Prokhorova, Yeliena; Прохорова, Єлєна ВікторівнаThe research focuses on the Ukrainian construction market and highlights its relevance. A comprehensive market analysis reveals the existence of demand and untapped opportunities for new products.The theoretical portion of the research involves consolidating various sources to define competitive strategy, explore different types of business strategies, and outline the key steps in strategy development.To conduct the market analysis, modern analytical tools such as statistical information processing, financial analysis, industry trends analysis, PEST- and SWOT-analysis, and competitors' analysis were employed. The research compares and describes different business development options. Additionally, two business development projects are proposed and justified. These proposals are realistic and can be feasibly implemented within the company.Item Global strategy of national economies competitiveness(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Koval, Daria; Коваль, Дар’я Сергіївна; Zhevaho, Alina; Жеваго, Аліна ВолодимирівнаThe issues of competitiveness at the economic level alone are among the most important issues of national importance, as they are closely related to the achievement of dynamic economic development and improvement of living standards of the country's population. The purpose of the research is to determine the conditions and factors of ensuring Ukraine's competitiveness in the context of global competition and to develop recommendations for improving the level of competitiveness. Питання конкурентоспроможності лише на рівні економіки за рівнем актуальності виходять на перші місця серед питань національної значимості, оскільки тісно пов'язані з досягненням динамічного економічного розвитку країни та підвищення рівня життя її населення. Мета дослідження полягає у визначенні умов та факторів забезпечення конкурентоспроможності України в умовах глобальної конкуренції та розроблення рекомендацій щодо покращення рівня конкурентоспроможності.Item Improving Enterprise Change Management System (on the basis of FE “Coca-Cola Beverages Ukraine Limited”)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-08-29) Marchenko, Kateryna; Марченко, Катерина Олександрівна; Швиданенко, Олег Анатолійович Shvydanenko, OlehItem Improving Enterprise Project Management System (on the basis of “Kyivstar” JSC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Zakharchenko, Mykhailo; Захарченко, Михайло Миколайович; Batenko, Liudmyla; Батенко, Людмила ПавлівнаThe thesis is devoted to the improvement of the project management system at the Kyivstar company in order to increase efficiency and achieve successful results in project implementation. The work analyzes the current state of project management in the company, identifies its shortcomings and problems. The main goal of the study is the development and implementation of specific measures and strategies to improve the project management system at the Kyivstar company. Дипломна робота присвячена вдосконаленню системи управління проектами в компанії Kyivstar з метою підвищення ефективності та досягнення успішних результатів у реалізації проектів. У роботі проведений аналіз поточного стану управління проектами в компанії, виявлені його недоліки та проблеми. Головною метою дослідження є розробка та впровадження конкретних заходів та стратегій для поліпшення системи управління проектами в компанії Kyivstar.Item International Corporate Marketing Management (on the basis of Tiffany &Co.)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-14) Sivtseva, Darʼia; Сівцева, Дарʼя Андріївна; Fursova, Olena; Фурсова, Олена ВікторівнаThe master's thesis is devoted to the study of the theoretical aspects of marketing management research in international corporations. A comprehensive study of the jewelry market and prerequisites for the development of jewelry in the conditions of digitization was conducted. The economic and marketing activities of Tiffany & Co. are analyzed in modern conditions. Identified the strengths and weaknesses of Tiffany &Co. Considered directions for improving the marketing strategy of Tiffany & Co. in the context of digitization and LVMH's acquisition of Tiffany & Co. The effectiveness of attracting users using digital channels was analyzed. Tiffany's adapted marketing strategies in the digital age can be used as a benchmark for luxury brands with a long history. Tiffany's marketing methods demonstrate that older brands need to leverage social media by creating platforms that allow customers to shop online and participate in various brand activities. By using online platforms, these old luxury brands can increase their visibility, build their own brand communities, and attract loyal customers. Магістерська робота присвячена вивченню теоретичних аспектів дослідження маркетингового менеджменту в міжнародних корпораціях. Проведено комплексне дослідження ювелірного ринку та передумов розвитку ювелірного мистецтва в умовах цифровізації. Проаналізовано економічну та маркетингову діяльність Tiffany & Co. в сучасних умовах. Визначив сильні та слабкі сторони Tiffany &Co. Розглянуто напрямки вдосконалення маркетингової стратегії Tiffany & Co. в контексті цифровізації та придбання компанією LVMH Tiffany & Co. Проаналізовано ефективність залучення користувачів за допомогою цифрових каналів. Адаптовані маркетингові стратегії Tiffany в епоху цифрових технологій можна використовувати як еталон для брендів класу «люкс» із довгою історією. Маркетингові методи Tiffany демонструють, що старі бренди повинні використовувати соціальні медіа, створюючи платформи, які дозволяють клієнтам робити покупки онлайн і брати участь у різноманітних заходах бренду. Використовуючи онлайн-платформи, ці старі розкішні бренди можуть підвищити свою впізнаваність, створити власні бренд-спільноти та залучити лояльних клієнтів.Item IPO: теоретичні та практичні аспекти(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Дуда, Сергій Андрійович; Duda, Serhii; Майорова, Тетяна ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню IPO теоретичних та практичних його аспектах. Визначено поняття IPO та основні його етапи, функції, учасників IPO та доцільність його проведення. Проведено практичний аналіз досвіду IPO для вітчизняного ринку. Досліджено практику роботи IPO відомих фондових бірж світу. Обґрунтовано перспективи розвитку IPO в Україні з урахуванням виявлених проблем. Також розглядаються фактори, які впливають на успіх IPO, та різноманітні аспекти, що потребують уваги для ефективного виконання цього процесу. The qualification work is dedicated to a comprehensive study of the theoretical and practical aspects of IPO. It defines the concept of IPO and its main stages, functions, participants, and the rationale behind its implementation. A practical analysis of IPO experience in the domestic market is conducted. The practice of IPO operation on renowned stock exchanges worldwide is examined. The prospects for IPO development in Ukraine are substantiated considering identified issues. It also delves into factors influencing IPO success and diverse aspects that require attention for the effective execution of this process.Item Iнтелектуaльнa cиcтемa aнaлiзу мережевoгo трaфiку в Ott – cервicax(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Кравцов, Сергій Олександрович; Kravtsov, Serhii; Мозгаллі, Ольга ПетрівнаOTT-cервicи cтaють вcе бiльш пoпулярними, прoпoнуючи кoриcтувaчaм дocтуп дo телебaчення, музики, фiльмiв тa iншиx видiв кoнтенту через Iнтернет. Це призвoдить дo знaчнoгo зрocтaння мережевoгo трaфiку, щo рoбить йoгo aнaлiз cклaднiшим. Iнтелектуaльнi cиcтеми aнaлiзу мережевoгo трaфiку (Intelligent Network Traffic Analуsis Sуstems) мoжуть дoпoмoгти OTT-cервicaм вирiшити цю прoблему. INTAS викoриcтoвують мaшинне нaвчaння тa iншi метoди штучнoгo iнтелекту для aнaлiзу трaфiку в режимi реaльнoгo чacу, щo дoзвoляє їм виявляти aнoмaлiї, oптимiзувaти прoдуктивнicть мережi тa зaбезпечувaти крaщий дocвiд кoриcтувaчiв. OTT services are becoming increasingly popular, offering users access to television, music, movies and other types of content over the Internet. This leads to a significant increase in network traffic, which makes its analysis more complex. Intelligent network traffic analysis systems (Intelligent Network Traffic Analysis Systems) can help OTT services solve this problem. INTAS use machine learning and other artificial intelligence techniques to analyze traffic in real-time, allowing them to detect anomalies, optimize network performance, and provide a better experience fans.Item Management of Strategic Development of the Enterprise (on the basis of “Farmak” JSC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Kurnosenko, Serhii; Курносенко, Сергій Олександрович; Kubarieva, Iryna; Кубарєва, Ірина ВолодимирівнаThis master thesis explores the theoretical and practical aspects of managing strategic development in an enterprise, using JSC "Farmak" as a case study. It investigates the formation of corporate growth strategies, analyzes the performance and potential of JSC "Farmak," and evaluates alternative strategies based on financial and economic criteria. The research provides valuable insights for enhancing corporate business growth strategies in the pharmaceutical industry.Item Managing corporate social responsibility in international banks(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Svitlychna, Anzhela; Світлична, Анжела Павлівна; Babych, Tetiana; Бабич, Тетяна ОлегівнаThis work reveals the theoretical aspects of the essence of corporate social responsibility of International Banks, and also demonstrates its application in practice on the example of JSC "UKRSIBBANK". The most common variations of the definition of Corporate Social Responsibility are considered. The involvement of foreign and Ukrainian companies in the UN Global Compact is investigated. The main reasons for the need to implement this business strategy are substantiated. The algorithm of analysis of Corporate Social Responsibility of potential and existing clients in the banking sector is proposed. In today's realities, adherence to the corporate social responsibility strategy for business is one of the integral parts of its successful functioning, as it brings the relationship between business and society to a higher level, and is one of the most important factors of economic development. Corporate social responsibility is one of the key features of modern business structures and provides for the protection of public interests. According to this strategy, when making decisions, managers aim not only to maximize profits or increase the market value of the company, but also to protect the interests of others: employees, consumers, communities, and the country as a whole. It is extremely important for business to reduce negative and increase positive impacts. This is possible only by adhering to the principles of sustainable development - a balance between meeting modern needs and protecting the interests of future generations. Дана робота розкриває теоретичні аспекти сутності корпоративної соціальної відповідальності міжнародних банків, а також демонструє її застосування на практиці на прикладі АТ "УКРСИББАНК". Розглянуто найпоширеніші варіації визначення корпоративної соціальної відповідальності. Досліджено участь іноземних та українських компаній у Глобальному договорі ООН. Обґрунтовано основні причини необхідності впровадження цієї бізнес-стратегії. Запропоновано алгоритм аналізу корпоративної соціальної відповідальності потенційних та існуючих клієнтів у банківському секторі. У сучасних реаліях дотримання стратегії корпоративної соціальної відповідальності для бізнесу є однією з невід'ємних складових його успішного функціонування, оскільки виводить взаємовідносини між бізнесом і суспільством на високий рівень і є одним з найважливіших чинників економічного розвитку. Корпоративна соціальна відповідальність є однією з ключових ознак сучасних бізнес-структур і передбачає захист суспільних інтересів.Item Managing Marketing Activity of “Cascade Medical Regions” LLC(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Chibisova, Tetiana; Чібісова, Тетяна Юріївна; Savych, Oleksandr; Савич, Олександр ПетровичMaster`s thesis for a master`s degree on Managing Marketing Activity of “Cascade Medical Regions” LLC contains 97 pages, 26 tables, 36 figures and 3 Appendices The list of references includes 72 items. The object of the research is marketing activity of “Cascade Medical Regions” LLC. The subject of the research hereunder is the management of marketing activities of “Cascade Medical Regions” LLC. The purpose of the Thesis is to manage the marketing activities’ system of “Cascade Medical Regions” LLC by developing the new marketing strategy by developing the new marketing strategy involving the new product line launch aiming at strengthening position “Cascade Medical Regions” LLC on the market and achieving better financial performance. According to the results of the study, it was recommended for “Cascade Medical Regions” LLC to launch a new product line from a food supplement category on the pharmaceutical market of Ukraine through both standard sales channels and e-pharmacy. Кваліфікаційна магістерська робота на тему «Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Каскад Медікал Регіони» містить 97 сторінок, 26 таблиць, 36 рисунків та 3 додатки. Список літератури включає 72 позиції. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Каскад Медікал Регіони». Предметом дослідження є управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Каскад Медікал Регіони». Метою дипломної роботи є управління системою маркетингової діяльності ТОВ «Каскад Медікал Регіони» шляхом розробки нової маркетингової стратегії, яка передбачає запуск нової лінійки продуктів з метою зміцнення позицій ТОВ «Каскад Медікал Регіони» на ринку та досягнення кращих фінансових показників. За результатами дослідження ТОВ «Каскад Медікал Регіони» було рекомендовано вивести на фармацевтичний ринок України нову лінійку продуктів з категорії харчових добавок як через стандартні канали продажу, так і через електронну аптеку.Item Marketing Strategy Development of the Enterprise (on the basis of “GC Thermoengineering” LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-08-29) Solomatina, Olena; Соломатіна, Олена Валеріївна; Savych, Oleksandr; Савич, Олександр ПетровичThe Thesis is dedicated to the marketing analysis of “GC Thermoengineering” LLC and the ways of development and implementation of the marketing strategies for the company. The author provided a general characteristics of the business activity of the company, determined the status of marketing activities and based on the conducted research suggested 3 alternatives of marketing strategies for the company development in Ukraine. The following research methods were used in the Thesis: the system approach, analysis, synthesis. tabular, theoretical search and generalization methods were used as well. The comparison and peer review methods were used when analysing the general company activity, by means of which a comparative characteristic of the enterprise with the main competitors was conducted; using SWOT-analysis, the strengths and weaknesses of the enterprise were identified, as well as the main opportunities and threats of the environment; the PEST analysis showed which of the environmental factors had the greatest impact on “GC Thermoengineering” LLC.Item Modern information technology in international business (on the basis of logistics company DHL)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Reshetnik, Liliia; Решетнік, Лілія; Kulyk, Yurii; Кулик, Юрій ЄвгеновичItem The strategy of a foreign company entering the Ukrainian market (on the basis of “Kalpataru Power Transmission” Limited)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Klymenko, Liudmyla; Клименко, Людмила Миколаївна; Moskaliuk, Nataliia; Москалюк, Наталія ПетрівнаThe theoretical and methodological foundations of the strategy of a foreign company entering the Ukrainian market in the qualifying Master's Thesis. The activity of the company "Kalpataru Power Transmission" Limited was diagnosed, the external environment and management system were assessed, and the development trends of the international and Ukrainian markets of construction services were determined. The directions of the company's entry into the Ukrainian market, the implementation of the company's social responsibility are proposed. У кваліфікаційній магістерській роботі досліджено теоретичні та методичні основи стратегії виходу іноземної компанії на український ринок. Продіагностовано діяльність компанії “Kalpataru Power Transmission” Limited, проведено оцінку зовнішнього середовища, систему менеджменту та визначено тренди розвитку міжнародного та українського ринків будівельних послуг. Запропоновано напрямки виходу компанії на український ринок, імплементацію соціальної відповідальності компанії.