Кваліфікаційні роботи освітнього ступеня магістр
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи освітнього ступеня магістр by Title
Now showing 1 - 20 of 1192
Results Per Page
Sort Options
Item Consulting activities in the system of international business in Europe(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Barsuchenko, Khrystyna; Барсученко, Христина Віталіївна; Kalchenko, Timur; Кальченко, Тимур ВалерійовичThe economy is changing in an accelerated speed and new challenges arise: digitalization, regulation, scarcity of resources, etc. Thus, consulting service has become an integral part of every company’s daily routine due to economic unpredictability. Companies attract external consultants because they are unable to quickly react to the shifts in economy. This study aims to determine existing problems of German consulting market and find solutions how they could be solved in order to increase competitiveness not only in domestic market but also outside the border. Having analyzed consulting market with the help of statistics and reports, the main problems were identified. These results help to identify key recommendations, which can be used to improve performance of domestic consulting firms and to help them gain better brand image. Економіка змінюється прискореними темпами, з’являються нові виклики: цифровізація, регулювання, дефіцит ресурсів тощо. Таким чином, через економічну непередбачуваність консалтингові послуги стали невід’ємною частиною повсякденної роботи кожної компанії. Компанії залучають зовнішніх консультантів, оскільки не в змозі швидко реагувати на зміни в економіці. Це дослідження має на меті визначити існуючі проблеми німецького консалтингового ринку та знайти шляхи їх вирішення з метою підвищення конкурентоспроможності не лише на внутрішньому ринку, а й за його межами. Проаналізувавши консалтинговий ринок за допомогою статистичних даних та звітів, були визначені основні проблеми. Ці результати допомагають визначити ключові рекомендації, які можуть бути використані для покращення роботи вітчизняних консалтингових фірм та покращення іміджу бренду.Item Corporate Strategy Development in an International Company(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2020-12-09) Pallikkattil, Faisel ; Полліккатіл, Файсел Мохамед; Petrova, Iryna; Петрова, Iрина ЛеонiдiвнаItem CVP-аналіз в управлінні результативністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Рябокінь, Єгор Олегович; Riabokin, Yehor; Бабяк, Наталія ДмитрівнаКваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню рівня результативності та її управлінні на основі CVР-аналізу. Сформульовано основні проблеми управління результативністю досліджуваного підприємства з урахуванням тенденцій його розвитку, джерел фінансування та їх впливу на фінансову стійкість компанії. Сформульовано системи заходів щодо підвищення ефективності діяльності компанії. The qualification work is devoted to a comprehensive study of the level of effectiveness and its management based on CVR analysis. The main problems of managing the effectiveness of the enterprise under study are formulated, taking into account the trends of its development, sources of financing and their impact on the financial stability of the company. A system of measures to increase the efficiency of the company's activities has been formulated.Item Cтворення digital-агенції та забезпечення її конкурентоспроможності на ринку інтернет-маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-12) Поліванов, Іван Андрійович; Polivanov, Ivan; Кузьменко, Олена МихайлівнаУ роботі розписані основні поняття створення стартапів, поглиблено описано результативність підприємницької діяльності у сфері інтернет-маркетингу. Розроблено прогноз основних економічних показників, для створення digital-агенції. Обґрунтовано доцільність створення власної справи digital-агенції, завдяки аналізу економічно-соціальних показників. The work describes the main concepts of creating startups, the effectiveness of entrepreneurial activity in the field of Internet marketing is described in depth. A forecast of the main economic indicators has been developed for the creation of a digital agency. The expediency of creating one’s own digital-agency business is substantiated, thanks to the analysis of economic and social indicators.Item Cтратегія зовнішнього фінансування економічного розвитку України в умовах глобалізіції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Заболотний, Олександр Вікторович; Zabolotnyi, Oleksandr; Апальков, Сергій СергійовичItem Data-Driven підхід в обґрунтуванні вибору об’єктів приватного житлового інвестування(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-20) Овчинников, Ярослав Сергійович; Ovchynnykov, Yaroslav; Катуніна, Ольга СергіївнаПроблема ефективного інвестування у приватний житловий сектор є актуальною, оскільки вибір об’єктів для інвестицій вимагає глибокого аналізу та урахування багатьох факторів. Застосування Data-Driven підходу та математичного моделювання може значно підвищити якість прийняття рішень, знизити ризики та забезпечити систематичність інвестиційного процесу. Метою роботи є розробка моделей машинного та глибокого навчання для аналізу та прогнозування ціни на житлові об’єкти з урахування дата орієнтованого підходу при виборі об’єктів для інвестування. Об'єктом дослідження роботи є вибір об’єктів приватного житлового інвестування. Предметом дослідження є методи машинного та глибокого навчання для прогнозування ціни об’єктів нерухомості та вибору об’єктів приватного житлового інвестування. The problem of effective investment in the private housing sector is relevant, as the selection of investment objects requires indepth analysis and consideration of many factors. The use of a Data-Driven approach and mathematical modeling can significantly improve the quality of decision-making, reduce risks, and ensure the systematic nature of the investment process. The aim of the study is to develop machine and deep learning models for analyzing and forecasting the price of residential real estate, taking into account the date-oriented approach when selecting objects for investment. The object of research is the selection of private residential investment objects. The subject of the study is machine and deep learning methods for predicting the price of real estate and selecting private residential investment objects.Item Developing marketing strategy of the enterprise in crisis conditions (on the basis of «Project» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Kryzhanovska, Olena; Savych, Oleksandr; Савич, Олександр ПетровичThe object of research is formation of updated marketing strategy under the influence of crisis factors for «Project» LLC. The subject of research is the practical aspects of marketing strategy development for «Project» LLC. The purpose of the thesis is to analyze and evaluate possible alternative marketing strategies, which can be used to develop enterprise under crisis conditions and to form practical recommendations for new marketing strategy implementation. Working hypothesis are related to the need to develop alternative marketing strategies for improvement of financial results of «Project» LLC in the Ukrainian market.Item Developing of human resources management policy at the enterprise (on the basis of «Gestoria Ukraine» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Voitovych, Olena; Войтович, Олена Анатоліївна; Tsymbaliuk, Svitlana; Цимбалюк, Світлана ОлексіївнаThe thesis consists of 3 parts. The first part includes the theoretical foundations of human resources management. The essence and the content of the human resource management policy have been revealed. The second part is devoted to the analysis of the human resource management policy of «Gestoria Ukraine» LLC, and the assessment of its strengths and weaknesses. The alternative projects and measures to improve the human resource management policy of «Gestoria Ukraine» LLC have been formulated in the third part. Дипломна робота складається з 3 розділів. У першому розділі дипломної роботи були проаналізовані теоретичні засади управління людськими ресурсами. Розкрито сутність і зміст політики управління людськими ресурсами. Другий розділ присвячений аналізу політики управління людськими ресурсами ТОВ «Хесторія Україна», оцінці її сильних сторін та недоліків. У третьому розділі були запропоновані альтернативні проєкти та заходи з вдосконалення політики управління людськими ресурсами у ТОВ «Хесторія Україна».Item Development of marketing strategy of an international enterprise (on the basis of «Whirlpool company Ukraine» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Poliakova, Olha; Полякова, Ольга; Savych, Oleksandr; Савич, Олександр ПетровичThe thesis are done based on Whirlpool corp. – Global Leader of the home appliance market. The purpose of the thesis is to develop practical recommendations for creation of updated marketing strategy to enable business growth. As result it was formulated 2 alternatives: 1 – is increasing the own factory capacity; 2 – is to grow own production and outsource some product production with third parties. It was selected the 2nd alternative as more complex one which is allowing company maximise revenue and profit with limited investments. Дипломна робота виконана на основі Whirlpool Corp. – світового лідера ринку побутової техніки. Метою дипломної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо створення оновленої маркетингової стратегії для розвитку бізнесу. В результаті було сформульовано 2 альтернативи: 1 – збільшення власної потужності фабрики; 2 – це нарощування власного виробництва та аутсорсинг виробництва деяких продуктів третім сторонам. Було обрано 2-у альтернативу як більш складну, яка дозволяє компанії максимізувати дохід і прибуток при обмежених інвестиціях.Item Development of the financial management system of the enterprise (on the basis of «SPACE MEDIA» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Nesterenko, Oleksandr; Нестеренко, Олександр Олександрович; Tsarov, Vitalii; Царьов, Віталій МиколайовичПредметом дослідження є розвиток фінансового менеджменту підприємства. Мета дипломної роботи: удосконалити організацію фінансового менеджменту ТОВ «Спейс Медіа». З мети дипломної роботи випливає ряд завдань: 1. Вивчити теоретичну розробку проблеми організації фінансового менеджменту; 2. Проаналізувати досвід використання організації фінансового менеджменту в управлінні установою; 3. Розробити комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення організації фінансового управління досліджуваним об’єктом. The subject of research is: the development of financial management of the enterprise. The purpose of the thesis: to improve the organization of financial management of «SPACE MEDIA». From the purpose of the thesis follows a number of tasks: 1. To study the theoretical development of the problem of organization of financial management; 2. Analyze the experience of using the organization of financial management in the management of the institution; 3. Develop a set of measures aimed at improving the organization of financial management of the studied object.Item Ecological Management in F. Hoffmann-La Roche Ltd(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Khodakivska, Anna; Ходаківська, Анна; Tymkiv, Iryna; Тимків, Ірина ВалеріївнаItem Effectiveness and problems in functioning of international companies in Ukraine: the Coca-Cola case(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-11) Fetman, Viktoriia; Фетман, Вікторія Феліксівна; Oliinyk, Viktoriia; Олійник, Вікторія ВолодимирівнаДана робота сприяє розумінню ефективності та викликів, з якими стикаються міжнародні компанії в Україні, використовуючи кейс Coca-Cola як призму, через яку можна поглянути на ширшу динаміку роботи ТНК на цьому унікальному ринку. Висновки, отримані в результаті цього дослідження, є не лише актуальними для Coca-Cola, але й пропонують цінні рекомендації для інших транснаціональних корпорацій, які прагнуть досягти успіху в українському бізнес-середовищі. This research contributes to the understanding of the effectiveness and challenges encountered by international companies in Ukraine, utilizing the Coca-Cola case as a lens through which to view the broader dynamics of operating TNCs in this unique market. The insights gained from this study are not only relevant to Coca-Cola but also offer valuable lessons for other multinational corporations seeking success in the Ukrainian business landscape.Item ESG рейтинг компанії у прийнятті фінансово-інвестиційних рішень(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-07) Крачкова, Тетяна Сергіївна; Krachkova, Tetiana; Терещенко, Олег ОлександровичКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженні теоретико- методичних засад ESG-рейтингування та обґрунтування на цій основі рекомендацій щодо удосконалення методики рейтингування та покращення ESG-індексу підприємств. Наведено критичний огляд досліджень про вплив ESG ризиків на фінансово-інвестиційні рішення, а також розглядаються наслідки ESG рейтингування для фінансових параметрів підприємства, цін на капітал та здатності залучати ресурси на фінансовому ринку. Проведено детальний аналіз ESG рейтингів обраної сукупності компаній, а також їх зміна протягом останніх трьох років. Обгрунтовано напрямки удосконалення методичних підходів до оцінки ESG ризиків, на основі якої присвоюються ESG рейтинги. The thesis focuses on the theoretical and methodological foundations of ESG rating. It provides recommendations for improving the rating methodology and enhancing the ESG index of enterprises. The article presents a critical review of studies on the influence of ESG risks on financial and investment decisions. It also examines the implications of ESG ratings on the financial parameters of the enterprise, capital prices, and the ability to attract resources in the financial market. The selected set of companies' ESG ratings are analyzed in detail, along with their changes over the past three years. The methodological approaches for assessing ESG risks and assigning ESG ratings should be improved in a way that ensures objectivity and comprehensibility.Item ESG-рейтинг компаній у прийнятті фінансово-інвестиційних рішень(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-19) Побережець, Олеся Олександрівна; Poberezhets, Olesia; Корнилюк, Анна ВалентинівнаКваліфікаційна магістерська робота присвячена комплексному дослідженню значення ESG-рейтингу компаній у прийнятті фінансово-інвестиційних рішень. Систематизовано фактори, що формують ESG діяльність компанії. Узагальнено існуючі методології визначення ESG-рейтингу компанії. Проведено оцінку зв’язку між ESG-рейтингом компаній Mercedes-Benz Group AG, Volvo Car AB, Volkswagen AG та Ferrari NV та їх фінансово-інвестиційними рішеннями. Визначено напрямки подальшого розвитку України для поширення ESG практик. The master’s thesis is devoted to a comprehensive study of the importance of ESG rating of companies in making financial and investment decisions. The factors that shape the company’s ESG activities are systematized. The existing methodologies for determining the ESG rating of a company are generalized. The relationship between the ESG rating of Mercedes-Benz Group AG, Volvo Car AB, Volkswagen AG and Ferrari NV and their financial and investment decisions is assessed. The directions of further development of Ukraine for the dissemination of ESG practices are identified.Item Eфeктивніcть системи державного стимулювання eкcпopту сільськогосподарської продукції (нa пpиклaді eкcпopту coняшникoвoї oлії)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2020-04-28) Засипко, Влада Євгніївна; Zasypko, Vlada; Гальперіна, Любов ПавлівнаУ роботі проаналізовано теоретичну основу та практичну реалізацію державних заходів, спрямованих на стимулювання експорту соняшникової олії. Автор аналізує угоди Світової організації торгівлі, що стосуються питань стимулювання експорту та інструментів спрощення торгівлі. Систематизовано підходи міжнародних організацій щодо ефективності експортних політик та оцінки конкурентоспроможності торгівлі. Здійснено дослідження глобального ринку соняшникової олії з метою надати контекст для умов впровадження заходів зі стимулювання експорту. Виходячи з лідерських позицій Аргентини у світовому експорті соєвої та соняшникової олії, політика стимулювання експорту рослинної олії даної держави використовується як позитивний досвід впровадження ефективного регулювання експорту. В окремій частині дослідження розглядаються особливості чинної української експортної політики щодо соняшникової олії, у т. ч. фіскальні стимули, державна підтримка експортерів, доступ до фінансування тощо. Особлива увага приділяється результатам виконання Угоди про сприяння торгівлі в рамках світових тенденцій щодо зменшення непрямих торговельних бар'єрів та спрощення торговельних процедур. Автор намагається визначити відповідність українського законодавства та заходів щодо сприяння експорту соняшникової олії світовій практиці. Провівши дослідження, автор дійшов висновку, що сучасна національна практика є досить ефективною і допомагає Україні зберегти лідируючі позиції у світовій торгівлі соняшниковою олією. Однак кілька заходів зменшують шанси на просування українського експорту до вищого конкурентного рівня. Україні необхідно здійснити деякі зміни у своєму законодавстві, зокрема стосовно фіскальної системи, торгівлі, фінансування та спрощення експортних процедур. На основі роботи автор сформулював рекомендації щодо створення ефективної національної експортної політики соняшникової олії з метою збільшення простоти експорту та розширення конкурентоспроможності українських виробників на міжнародних ринках. The work analyses the theoretical basis, instruments and government measures aimed at export facilitation on sunflower oil. The author analyses the Agreements of the World Trade Organization dealing with the questions of export stimulus and trade facilitation instruments. The author systemises approaches of international organisations in terms of export policies efficiency and trade competitiveness assessment. Market research on global sunflower oil production and trade are also provided to give the context for implemented export facilitation measures. Based on Argentina’s current position on the global soybean and sunflower oil, its vegetable oil export policy is used as a proxy for a typical competitive oil export regulation. The separate part of the paper deals with the specific features of current Ukrainian export policy applied to sunflower oil, espessialy with fiscal stimulus, export support and access to trade financing. Special attention is brought to Ukraine’s Trade Facilitation Agreement implementation as a part of a global trend for reducing indirect trade barriers. The author tries to identify the compliance of the Ukrainian legislation and export facilitation measures with allowed world practice. After conducting this research the author came to the conclusion that the current national practice is quite effective and helps Ukraine maintain the leading position in the global sunflower oil trade. However, several measures reduce chances to promote Ukrainian export to higher competitive level. Ukraine needs to implement some changes in its legislation, particularly concerning the fiscal system, trade finance, and export procedures simplification. On the basis of the work the author formulated recommendations for creating the effective national export policy for sunflower oil in order to increase the ease of exporting and extend the competitiveness of Ukrainian producers on international markets.Item Global strategy of national economies competitiveness(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Koval, Daria; Коваль, Дар’я Сергіївна; Zhevaho, Alina; Жеваго, Аліна ВолодимирівнаThe issues of competitiveness at the economic level alone are among the most important issues of national importance, as they are closely related to the achievement of dynamic economic development and improvement of living standards of the country's population. The purpose of the research is to determine the conditions and factors of ensuring Ukraine's competitiveness in the context of global competition and to develop recommendations for improving the level of competitiveness. Питання конкурентоспроможності лише на рівні економіки за рівнем актуальності виходять на перші місця серед питань національної значимості, оскільки тісно пов'язані з досягненням динамічного економічного розвитку країни та підвищення рівня життя її населення. Мета дослідження полягає у визначенні умов та факторів забезпечення конкурентоспроможності України в умовах глобальної конкуренції та розроблення рекомендацій щодо покращення рівня конкурентоспроможності.Item Human resource management in the international Beauty Industry(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Zakharchenko, Anastasiia; Захарченко, Анастасія Володимирівна; Oliinyk, Victoriia; Олійник, Вікторія ВолодимирівнаThe paper analyzes and evaluates the human resources management system based on the materials of the international educational and cosmetic center «Start Estel». The practical significance of the work is that the results can be used: in research activities in the study of concepts and models for choosing effective areas of human resource management in the beauty industry; in teaching a course of lectures, conducting seminars and practical classes on this topic. В роботі проведено аналіз та оцінку системи управління людським ресурсом по матеріалам міжнародного освітньо-косметичного центру «Старт Естель». Практична значущість роботи полягає в тому, що результати можуть бути використані: у дослідницькій діяльності при вивченні концепцій та моделей вибору ефективних напрямків управління людськими ресурсами в індустрії краси; у викладанні курсу лекцій, проведенні семінарських та практичних занять з даної теми.Item Human resources management in German agroholdings(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-01-24) Koliada, Sofiia; Коляда, Софія Володимирівна; Kalchenko, Timur; Кальченко, Тимур ВалерійовичThe topic of global agrarian business was revealed in the first chapter. In subsection 1.1. we are talking about the agricultural business of different countries and their level of development. The world agricultural market was analyzed and the history of the formation of agribusiness in the world, the development of import and export of various products and the legal side of this type of market were considered. Subsection 1.2. reveals the issue of modern institutionalization of agricultural business, and the conclusion of this section is that the development of an agricultural institute is an important socio-economic problem that requires maximum attention, because the provision of sufficient food for the entire population depends on the stable development of this field of research. In subsection 1.3. the issue of balancing market trends in the strategic role of global and regional agricultural holdings is raised. The author reviewed and analyzed the state of the 8 largest agricultural holdings in the world market. In the second chapter, the author tried to research the German market of agricultural holdings and their business activities. Subsection 2.1. reveals the issue of competitiveness of German enterprises on the world market. It was determined that the agricultural sector is not a leading sector in the German market and this sector provides too few jobs relative to the entire working population. After all, the most developed branch of German production is engineering and mechanical engineering, so almost everything in agriculture is automated and it is precisely this that is more efficient and competitive production, but does not provide as many jobs as it could. In subsection 2.2. the history of this enterprise was considered, where its development path and various improvement programs that were introduced in agricultural holdings are clearly visible. The author investigated the entrepreneurial activity of the DEUTZ-Fahr agricultural holding and its position on the German market. The third unit includes research on the management of personnel management in the DEUTZ-Fahr agricultural holding. The study of modern philosophy and the importance of human resource management in the German market of agricultural holdings is elaborated in subsection 3.1. Human resource management on the specific example of the DEUTZ-Fahr agricultural holding was considered in subsection 3.2. The portrait of a "demonstration" worker, his characteristics and skills are defined. A study of the organizational management structure was also conducted. The author studied the main strategies for optimizing the human resource management of the DEUTZ-Fahr agricultural holding in case of possible changes in the market in subsection 3.3. and provided possible options for solving the main problem of this enterprise - staff turnover, and improving the work process for both sides of the employees. In the author's opinion, after researching this problem and its causes, a more reliable solution would be the possible retraining and improvement of managers' skills through trainings or, in case of failure to obtain the expected result, replacement of managers to improve the psychological environment for workers. У першому розділі була розкрита тема світового аграрного бізнесу. У підрозділі 1.1. мова йдеться про агрокультурний бізнес різних країн та їх рівень розвиненості. Було проаналізовано світовий аграрний ринок та розглянута історія формування агробізнесу у світі, розвиток імпорту та експорту різних продуктів виробництва та правова сторона даного типу ринку. Підрозділ 1.2. розкриває питання сучасної інституціоналізації сільськогосподарського бізнесу та висновком цього підрозділу є те, що розвиток аграрного інституту є надважливою соціо-економічною проблемою, яка вимагає максимальну увагу, тому що від стабільного розвитку цієї сфери досліджень залежить забезпечення достатньою кількістю їжі усього населення . У підрозділі 1.3. підіймається питання збалансування ринкових тенденцій у стратегічній ролі глобальних та регіональних агрохолдингів. Автор розглянула та проаналізувала стан 8 найбільших агрохолдингів на світовому ринку. У другому розділі автор намагався дослідити німецький ринок сільськогосподарських холдингів та їх підприємницьку діяльність. Підрозділ 2.1. розкриває питання конкурентоспроможності німецьких підприємств на світовому ринку. Було визначено, що сільськогосподарська сфера не є провідною сферою на ринку Німеччини та ця сфера надає замало робочих місць відносно всього працездатного населення. Адже найрозвиненішою ланкою німецького виробництва є техніка та машинобудування, тому у сільському господарстві майже все автоматизоване і саме це є більш ефективним та конкурентоспроможнім виробництвом, але не надає так багато робочих місць, скільки могло би. У підрозділі 2.2. була розглянута історія цього підприємства, де чітко видно його шлях розвитку та різні програми вдосконалення, які були запроваджені у агрохолдінгах. Автор досліджував підприємницьку діяльність агрохолдінгу DEUTZ-Fahr та його позицію на німецькому ринку. Третій підрозділ включає в себе дослідження саме менеджмент управляння персоналом у агрохолдінгу DEUTZ-Fahr. Дослідження сучасної філософії та значення менеджменту людського ресурсу на німецькому ринку агрохолдингів опрацьовано у підрозділі 3.1.Управління людськими ресурсами на конкретному прикладі агрохолдингу DEUTZ-Fahr було розглянуто у підрозділі 3.2. Визначен портрет «показового» робітника, його характеристика та навички. Також було проведено дослідження структури організаційного менеджменту. Автор досліджувала основні стратегії оптимізації менеджменту людського ресурсу агрохолдингу DEUTZ-Fahr при можливих змінах на ринку у підрозділі 3.3. та надала можливі варіанти вирішення головної проблеми цього підприємства-плинність кадрів, та покращення робочого процесу для обох сторін працівників. На думку автора, після досліджння цієї проблеми та причин її виникнення, надійнішим рішенням буде можлива перекваліфікація та покращення навиків менеджерів через тренінги або у разі неотримання очікуваного результату-заміна менеджерів для покращення психологічного середовища для робітників.Item Improvements of the project management system at the enterprise (on the basis of «Luxoft-Ukraine» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-15) Petrov, Andrii; Петров, Андрій Анатолійович; Shvydanenko, Oleh; Швиданенко, Олег АнатолійовичIn the masterʼs thesis the the investigation of the theoretical background regarding existing management systems in terms of efficiency of its components as responsibility centers and figure out best practices regarding their interaction were done. The analysis of the existing management system of the company comparing it with existing theoretical consepts was provided. The assessment of the specificity and effectiveness of Luxoft DXC Technology Company management system models application on the national market was done. It was develop and substantiate suggestions regarding improvement of the companyʼs project management system. The alternative directions of improvement of the LLC «Luxoft-Ukraine» project management system were developed and justified.Item Improving Enterprise Change Management System (on the basis of FE “Coca-Cola Beverages Ukraine Limited”)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-08-29) Marchenko, Kateryna; Марченко, Катерина Олександрівна; Швиданенко, Олег Анатолійович Shvydanenko, Oleh