Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Title
Now showing 1 - 20 of 56
Results Per Page
Sort Options
Item Agile-планування в управлінні маркетингом підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Липовенко, Анастасія Олегівна; Lypovenko, Anastasiia; Савицький, Едуард ЕдуардовичItem Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дидюк, Софія Дмитрівна; Dydiuk, Sofiia; Висоцька, Оксана МілентіївнаУ даній роботі досліджено процеси формування та розвитку брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. Розроблено теоретичне підґрунтя та практичні рекомендації, що дають можливість підвищити ефективність брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. This paper examines the processes of formation and development of branding in the marketing activities of the enterprise. The theoretical basis and practical recommendations have been developed, which make it possible to increase the effectiveness of branding in the marketing activities of the enterprise.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства роздрібної торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Демченко, Аліна Василівна; Demchenko, Alina; Савич, Олександр ПетровичItem Використання соціальних мереж (SMM) у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Гриценюк, Володимир Ігорович; Hrytseniuk, Volodymyr; Сахарова, Тетяна ВадимівнаItem Внутрішній маркетинг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Милейко, Тетяна Андріївна; Myleiko, Tetiana; Сержук, Анастасія ВолодимирівнаДана дипломна робота присвячена дослідженню внутрішнього маркетингу підприємства та його взаємодії з працівниками. Робота вивчає процеси та інструменти внутрішнього маркетингу, що застосовуються для покращення співпраці з персоналом та досягнення мети підприємства. Метою дослідження є виявлення можливостей для поліпшення взаємодії з персоналом та успішної реалізації маркетингових стратегій, визначення інструментів внутрішнього маркетингу та їх впливу на задоволеність працівників та продуктивність. У роботі розглядаються завдання, такі як дослідження аспектів внутрішнього маркетингу, визначення його ефективності та впливу на результативність підприємства, а також надаються рекомендації для покращення внутрішнього маркетингу та аналізуються практичні приклади його використання. Результати дослідження мають практичне значення, оскільки розробка ефективної внутрішньої маркетингової стратегії сприяє поліпшенню комунікації з персоналом, підвищенню мотивації, продуктивності та якості роботи, зменшенню втрати кадрів, покращенню репутації підприємства та підвищенню його конкурентоспроможності. This thesis explores internal marketing and its interaction with employees in an enterprise. It examines the processes and tools used to improve employee collaboration and achieve organizational goals. The research aims to identify opportunities for enhancing employee interaction, implementing effective marketing strategies, and evaluating the impact of internal marketing tools on employee satisfaction and productivity. The study includes tasks such as analyzing internal marketing aspects, assessing its effectiveness on business performance, providing recommendations for improvement, and examining practical examples. The findings have practical significance by improving communication, motivation, productivity, and quality of work, reducing staff turnover, enhancing the company's reputation, optimizing internal structure, reducing costs, and increasing competitiveness.Item Дослідження ринку маркетингових послуг в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дерендяєва, Ліна Валеріївна; Derendiaieva, Lina; Ус, Роман ЛеонідовичItem Екологічний маркетинг та особливості його застосування в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Сичева, Дарина Анатоліївна; Sycheva, Daryna; Косарева, Тетяна ВікторівнаItem Комплекс маркетингу та його інструментальна структура(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Пилипова, Вікторія Сергіївна; Pylypova, Viktoriia; Ус, Роман ЛеонідовичItem Комплекс маркетингу та його інструментальна структура(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Турпітка, Андрій Андрійович; Turpitka, Andrii; Олексюк, Олексій ІвановичItem Маркетинг в бізнесовій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бригадир, Світлана Русланівна; Bryhadyr, Svitlana; Кужель, Вячеслав МиколайовичItem Маркетинг в бізнесовій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Іманова, Анастасія Камалівна; Imanova, Anastasiia; Кужель, Вячеслав МиколайовичItem Маркетинг в бізнесовій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Попелиш, Анастасія Юріївна; Popelysh, Anastasiia; Сержук, Анастасія ВолодимирівнаItem Маркетинг в бізнесовій діяльності підприємтсва «ТОВ Новий друк»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Брагіна, Олександра Ігорівна; Brahina, Oleksandra; Зимбалевська, Юлія ВікторівнаФормування рекомендацій по посиленню конкурентних позицій підприємства через формування комплексу рекомендацій по удосконаленню та оптимізації окремих елементів маркетингової діяльності сервісного підприємства на основ теоретико-практичного дослідження проблематики даної тематики . Formation of recommendations for strengthening the competitive position of the enterprise through the formation of a set of recommendations for the improvement and optimization of individual elements of the marketing activity of the service enterprise on the basis of a theoretical and practical study of the problems of this topic.Item Маркетинг промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Старунь, Ілля Вікторович; Starun, Illia; Дима, Олександр ОлексійовичItem Маркетинг промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-05-23) Маринич, Анастасія Юріївна; Marynych, Anastasia; Савицький, Едуард ЕдуардовичУ роботі досліджується маркетинг промислового підприємства на прикладі ТОВ ТД «Київхліб». Методологічна основа роботи: в процесі написання роботи нами використовувались загальнонауковий метод, методи дедукції та індукції, синтезу, історичний аналіз, відносних величин, статистичні методи тощо. Для узагальнення інформації та її відображення використовуються графіки, таблиці, SWOT-аналіз, програмне офісне забезпечення. З метою розрахунків та побудови прогнозів застосовувались методи прогнозування, дисконтування грошових потоків та експертних методів. Наявна аналітична інформація оброблялася за допомогою програм Microsoft Office Excel. У роботі проведено дослідження маркетингової діяльності промислового підприємства ТОВ ТД «Київхліб». Визначено напрями та надано рекомендації з підвищення ефективності маркетингу промислового підприємства. Також обґрунтовано економічну ефективність впровадження пропозицій. The paper examines the marketing of an industrial enterprise on the example of LLC TD «Kyivkhleb». Methodological basis of the work: in the process of writing the work, we used the general scientific method, methods of deduction and induction, synthesis, historical analysis, relative quantities, statistical methods, etc. Graphs, tables, SWOT analysis, and office software are used to summarize information and display it. For the purpose of calculations and forecasting, methods of forecasting, discounting cash flows and expert methods were used. The available analytical information was processed using Microsoft Office Excel programs. The paper conducts a study of the marketing activities of the Industrial Enterprise LLC TD «Kyivkhleb». Directions are identified and recommendations are given for improving the marketing efficiency of an industrial enterprise. The economic efficiency of implementing proposals is also justified.Item Маркетинг сервісного підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бречко, Назар Анатолійович; Brechko, Nazar; Кужель, Вячеслав МиколайовичItem Маркетинг торговельного підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Буренко, Ярослав Олегович; Burenko, Yaroslav; Литюга, Юлія ВолодимирівнаItem Маркетинг торговельного підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Ведмідь, Владислав Володимирович; Vedmid, Vladyslav; Ус, Роман ЛеонідовичItem Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Жук, Єва Ігорівна; Zhuk, Yeva; Зимбалевська, Юлія ВікторівнаItem Маркетингова діяльність підприємства та шляхи її удосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шкарабура, Аліна Андріївна; Shkarabura, Alina; Хмурковський, Геннадій Володимирович
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »