№ 4 (56) липень – серпень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 13 of 13
  • Item
    Українсько-французьке співробітництво у сфері вищої освіти
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Оболенська, Тетяна Євгенівна; Решетнікова, Ірина Леонідівна
  • Item
    Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Закревський, Андрій Валерійович
    Будівельна промисловість України – одна з галузей, яка найбільше постраждала від економічної кризи. Більшість будівництв зупинено через відсутність фінансування. Настав час, коли будівельний ринок пройде процедуру очищення. На ринку залишаться і будуть розвиватися лише ті компанії, маркетингова політика яких гнучка та оперативна.
  • Item
    Ситуація на автомобільному ринку України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Арзуманян, Рудольф
  • Item
    Оцінка потенціалу імпортозаміщення на українському ринку побутових котлів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Цибулько, Андрій
    Динамічний розвиток ринку побутових котлів у 2005–2008 рр. змінився стрімким падінням у 2009 р. За оцінками експертів, спад ринку за результатами І кварталу 2009 р. становив 40%. У цій ситуації для українських виробників відкриваються нові можливості зі збільшення обсягів продажу за рахунок витіснення з ринку імпортної продукції. Першим кроком до досягнення цієї мети є оцінка потенціалу імпортозаміщення.
  • Item
    Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Войчак, Анатолій Володимирович; Шумейко, Володимир Михайлович
    Статтю присвячено дослідженню ключових концепцій маркетингової теорії. На основі систематизації визначень і виходячи із концепції маркетингового процесу запропоновано авторське бачення трактування маркетингу та маркетингового менеджменту.
  • Item
    Вплив праць Філіпа Кoтлера в Радянському Союзі і Росії
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Фокс, Карен Ф. А.; Скоробагатих, Ірина; Сагінова, Oльга
    Задокументовано перші головні етапи у поширенні маркетингу в Радянському Союзі
  • Item
    Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Карпенко, Наталія
  • Item
    Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Буряченко, Андрій Євгенович
    У статті визначається поняття «місцевий маркетинг», окреслюються його відмінності від «маркетингу міста» і «маркетингу територій». Розглядається місце місцевого маркетингу як частини стратегії регіонального економічного розвитку, установлюється його вплив на фінансовий потенціал територіальної одиниці. Пропонується зорієнтувати владні управлінські рішення на ключові інтереси громадськості.
  • Item
    Тренд здорових напоїв на ринку безалкогольної продукції України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Доронін, Василь
    Люди складаються на 80 відсотків з води – основної складової нашого життя. Людина буде вживати воду чи напої будь%де і будь-коли, тому що без неї людина не може існувати. Для виробників напоїв біологічна потреба людини в питті – гарантія, у тому що попит на їх продукцію буде постійним і незмінним. З розвитком технологій люди мігрують до великих міст, у яких вже не має вільного та постійного доступу до чистої питної води, крім води з-під крану, котру вживати не бажано. І це спонукає їх купувати чисту воду або будь-який напій у магазині.
  • Item
    Маркетингове забезпечення якості освітніх послуг
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Пилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович
  • Item
    Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Тєлєтов, Олександр; Івашова, Надія
  • Item
    Дослідницький аналіз емоційних станів, які викликають почуття несправедливості під час туристичного відпочинку
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Даллоз, Северін; Буайє, Андре
    Дана стаття вносить вклад у розуміння взаємозв’язку між сприйманою несправедливістю і споживчими очікуваннями від туристичних послуг. Через опис емоційних станів, випробуваних у ході дослідницької подорожі, стаття визначає етапи проходження видів взаємодій – від невдоволення до почуття несправедливості. Дослідження сприйняття справедливості в процесі споживання, а не після споживання, безпосередньо в службі рекламацій, вносить ясність у критичні аспекти несправедливості, яка сприймається в ході туристичного досвіду.
  • Item
    Думка лікарів і фармацевтів – що змінилося за період кризи?
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Литовка, Ігор