Browse
Recent Submissions
Item Українсько-французьке співробітництво у сфері вищої освіти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Оболенська, Тетяна Євгенівна; Решетнікова, Ірина ЛеонідівнаItem Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Закревський, Андрій ВалерійовичБудівельна промисловість України – одна з галузей, яка найбільше постраждала від економічної кризи. Більшість будівництв зупинено через відсутність фінансування. Настав час, коли будівельний ринок пройде процедуру очищення. На ринку залишаться і будуть розвиватися лише ті компанії, маркетингова політика яких гнучка та оперативна.Item Ситуація на автомобільному ринку України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Арзуманян, РудольфItem Оцінка потенціалу імпортозаміщення на українському ринку побутових котлів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Цибулько, АндрійДинамічний розвиток ринку побутових котлів у 2005–2008 рр. змінився стрімким падінням у 2009 р. За оцінками експертів, спад ринку за результатами І кварталу 2009 р. становив 40%. У цій ситуації для українських виробників відкриваються нові можливості зі збільшення обсягів продажу за рахунок витіснення з ринку імпортної продукції. Першим кроком до досягнення цієї мети є оцінка потенціалу імпортозаміщення.Item Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Войчак, Анатолій Володимирович; Шумейко, Володимир МихайловичСтаттю присвячено дослідженню ключових концепцій маркетингової теорії. На основі систематизації визначень і виходячи із концепції маркетингового процесу запропоновано авторське бачення трактування маркетингу та маркетингового менеджменту.Item Вплив праць Філіпа Кoтлера в Радянському Союзі і Росії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Фокс, Карен Ф. А.; Скоробагатих, Ірина; Сагінова, OльгаЗадокументовано перші головні етапи у поширенні маркетингу в Радянському СоюзіItem Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Карпенко, НаталіяItem Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Буряченко, Андрій ЄвгеновичУ статті визначається поняття «місцевий маркетинг», окреслюються його відмінності від «маркетингу міста» і «маркетингу територій». Розглядається місце місцевого маркетингу як частини стратегії регіонального економічного розвитку, установлюється його вплив на фінансовий потенціал територіальної одиниці. Пропонується зорієнтувати владні управлінські рішення на ключові інтереси громадськості.Item Тренд здорових напоїв на ринку безалкогольної продукції України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Доронін, ВасильЛюди складаються на 80 відсотків з води – основної складової нашого життя. Людина буде вживати воду чи напої будь%де і будь-коли, тому що без неї людина не може існувати. Для виробників напоїв біологічна потреба людини в питті – гарантія, у тому що попит на їх продукцію буде постійним і незмінним. З розвитком технологій люди мігрують до великих міст, у яких вже не має вільного та постійного доступу до чистої питної води, крім води з-під крану, котру вживати не бажано. І це спонукає їх купувати чисту воду або будь-який напій у магазині.Item Маркетингове забезпечення якості освітніх послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Пилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег ВолодимировичItem Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Тєлєтов, Олександр; Івашова, НадіяItem Дослідницький аналіз емоційних станів, які викликають почуття несправедливості під час туристичного відпочинку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Даллоз, Северін; Буайє, АндреДана стаття вносить вклад у розуміння взаємозв’язку між сприйманою несправедливістю і споживчими очікуваннями від туристичних послуг. Через опис емоційних станів, випробуваних у ході дослідницької подорожі, стаття визначає етапи проходження видів взаємодій – від невдоволення до почуття несправедливості. Дослідження сприйняття справедливості в процесі споживання, а не після споживання, безпосередньо в службі рекламацій, вносить ясність у критичні аспекти несправедливості, яка сприймається в ході туристичного досвіду.Item Думка лікарів і фармацевтів – що змінилося за період кризи?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Литовка, Ігор