№ 4 (56) липень – серпень
Browse by
Recent Submissions
-
Українсько-французьке співробітництво у сфері вищої освіти
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) -
Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07)Будівельна промисловість України – одна з галузей, яка найбільше постраждала від економічної кризи. Більшість будівництв зупинено через відсутність фінансування. Настав час, коли будівельний ринок пройде процедуру очищення. ... -
Ситуація на автомобільному ринку України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) -
Оцінка потенціалу імпортозаміщення на українському ринку побутових котлів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07)Динамічний розвиток ринку побутових котлів у 2005–2008 рр. змінився стрімким падінням у 2009 р. За оцінками експертів, спад ринку за результатами І кварталу 2009 р. становив 40%. У цій ситуації для українських виробників ... -
Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07)Статтю присвячено дослідженню ключових концепцій маркетингової теорії. На основі систематизації визначень і виходячи із концепції маркетингового процесу запропоновано авторське бачення трактування маркетингу та маркетингового ... -
Вплив праць Філіпа Кoтлера в Радянському Союзі і Росії
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07)Задокументовано перші головні етапи у поширенні маркетингу в Радянському Союзі -
Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) -
Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07)У статті визначається поняття «місцевий маркетинг», окреслюються його відмінності від «маркетингу міста» і «маркетингу територій». Розглядається місце місцевого маркетингу як частини стратегії регіонального економічного ... -
Тренд здорових напоїв на ринку безалкогольної продукції України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07)Люди складаються на 80 відсотків з води – основної складової нашого життя. Людина буде вживати воду чи напої будь%де і будь-коли, тому що без неї людина не може існувати. Для виробників напоїв біологічна потреба людини в ... -
Маркетингове забезпечення якості освітніх послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) -
Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) -
Дослідницький аналіз емоційних станів, які викликають почуття несправедливості під час туристичного відпочинку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)Дана стаття вносить вклад у розуміння взаємозв’язку між сприйманою несправедливістю і споживчими очікуваннями від туристичних послуг. Через опис емоційних станів, випробуваних у ході дослідницької подорожі, стаття визначає ... -
Думка лікарів і фармацевтів – що змінилося за період кризи?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)