2024 рік

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Удосконалення бізнес-процесів на підприємстві в умовах зміни споживчих уподобань
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Красюк, Михаїл Віталійович; Krasiuk, Mykhail; Верба, Вероніка Анатоліївна
    У роботі досліджено теоретико-методичні принципи адаптації бізнес-процесів, визначено ключові чинники, що викликають необхідність зміни бізнес- процесів у сфері постачання, управління запасами, маркетингу та продажів. Розроблено напрями вдосконалення бізнес-процесів ДП «Адідас-Україна» в умовах зміни споживчих уподобань, обґрунтовано заходи з автоматизації процесів, впровадження аналітики для прогнозування попиту та підвищення персоналізації обслуговування. Реалізація рекомендацій забезпечить підвищення обсягів продажів, продуктивність бізнес-процесів та зниження витрат на обслуговування одного клієнта та транзакції продажів в ДП «Адідас-Україна». The study examines the theoretical and methodological principles of business process adaptation, identifies key factors driving the need for changes in business processes within supply, inventory management, marketing, and sales. Directions for improving the business processes of Adidas-Ukraine LLC have been developed in response to changing consumer preferences. Measures for process automation, the implementation of analytics for demand forecasting, and enhancing service personalization have been substantiated. The implementation of these recommendations will ensure increased sales volumes, improved business process productivity, and reduced costs for servicing a single client and sales transactions at Adidas-Ukraine LLC.
  • Item
    Управління клієнтським досвідом у медичному закладі
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Бакота, Христина Андріївна; Bakota, Khrystyna; Голіонко, Наталія Григорівна
    Метою кваліфікаційної магістерської роботи стало дослідження теоретичних та практичних аспектів управління клієнтським досвідом у медичному закладі та обґрунтування пропозицій щодо підвищення якості їх реалізації. Проаналізована існуюча практика управління клієнтським досвідом в комунальному некомерційному підприємстві «Дитяча лікарня Надвірнянського району» Надвірнянської міської ради. Розроблені пропозиції з удосконалення управління клієнтським досвідом в комунальному некомерційному підприємстві «Дитяча лікарня Надвірнянського району» Надвірнянської міської ради. The purpose of the qualification master’s thesis was to study the theoretical and practical aspects of customer experience management in a medical institution and to substantiate proposals for improving the quality of their implementation. The existing practice of customer experience management in the municipal non-profit enterprise «Children’s Hospital of the Nadvirna District» of the Nadvirna City Council was analyzed. Proposals were developed to improve customer experience management in the municipal non-profit enterprise «Children’s Hospital of the Nadvirna District» of the Nadvirna City Council.