Синергія в стратегічних партнерствах підприємств та джерела її виникнення

Переглянути
Дата
2010-06-17Автор
Махова, Галина Вікторівна
Makhova, Halyna
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У статті розкрито сутність синергії в стратегічних партнерствах підприємств та джерела її виникнення. Узагальнено види синергії. Описано
основні підходи до оцінювання синергійного ефекту. Визначено проблеми розроблення та застосування показника для оцінки синергійного ефекту. Розкрито концептуальні положення методики визначення коефіцієнта синергії. The article deals with the essence of synergy in strategic partnerships and business sources of its occurrence. The types of synergies are generalized. The work presents the basic approaches to the evaluation of synergistic effect. The problems of development and application parameter for assessing synergistic effect are presented in the article. There were revealed the conceptual provisions methodology for determining the coefficient of synergy.