Інноваційні технології навчання: ділова (корпоративна) розвідка в умовах бізнес-симуляції «MARKET»
View/
Open
Date
2010-05-26Author
Азьмук, Любов Анатоліївна
Azmuk, Lubov
Азьмук, Любовь Анатольевна
Савченко, М. О.
Savchenko, M
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті представлено механізм проведення ділової (корпоративної) розвідки в середовищі бізнес-симуляції «MARKET». Значну увагу приділено особливостям збору інформаційних даних та їх використанню в процесі оптимізації прийняття управлінських рішень. Визначено переваги використання бізнес-симуляції як об’єкту первинного середовища для ілюстрації можливостей здійснення ділової (корпоративної) розвідки. The article presents a mechanism for business (corporate) intelligence in the environment of business simulation «MARKET». Particular attention is paid to the pecularities of information accumulation and its usage in optimization of the decision-making process. The attention is also accented on the benefits of business simulation as the primary environment object in order to illustrate the capabilities of the business (corporate) intelligence.
Collections
- Випуск № 26-27 [31]
- Кафедра економічної теорії [957]