Стратегія підприємства в контексті управлінських концепцій постіндустріальної епохи

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті висвітлено засадничі положення розвитку методологічної платформи теорії стратегії підприємства за умов нової економіки. Наводено результати критичного аналізу найпоширеніших концепцій і підходів у теорії стратегічного менеджменту. Доведено, що на сьогодні склалися усі необхідні передумови для формування нової методологічної платформи стратегії підприємства постіндустріальної епохи, яку запропоновано формувати у контексті чотирьох засадничих складових, серед яких компетенції, інновації, інвестиції та партнерські взаємини.
The article tells about the basic provisions of the methodological platform of theory of enterprise strategy for the new economy. Author states the results of the critical analysis of the most common concepts and approaches in strategic management theory. Author proves that nowadays we have established all necessary preconditions for the formation of a new methodological platform of strategy of post-industrial era company, which proposes to form in the context of four basic components, including competence, innovation, investment and partnerships.
Description
Keywords
стратегічний менеджмент, теорія стратегії, компетенції, інновації, інвестиції, партнерські відносини, ресурсний підхід, стейкхолдери, strategic management, strategy theory, competence, innovation, investments, partnerships, resource approach, stakeholders
Citation
Гребешкова О. М. Стратегія підприємства в контексті управлінських концепцій постіндустріальної епохи / О. М. Гребешкова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 47–54.