Show simple item record

dc.contributor.authorЧерпак, Антоніна Євгенівна
dc.date.accessioned2012-03-26T11:25:36Z
dc.date.available2012-03-26T11:25:36Z
dc.date.issued2010-09-10
dc.identifier.citationЧерпак А. Є. Політика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формування / А. Є. Черпак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 180–186.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1370
dc.description.abstractАвтор розглядає фактори впливу на формування політики корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), зокрема, вплив споживачів, а також доводить необхідність орієнтації структури заходів з CSR на специфічні потреби ключових груп стейкхолдерів корпорації.uk
dc.description.abstractAuthor considers the factors of influence on formation of CSR politics, in particular consumers influence, and proves the necessity to comply the structure of CSR activities with specific needs of key stakeholders of corporation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальність (CSR)uk
dc.subjectструктура КСВ-заходівuk
dc.subjectстейкхолдериuk
dc.subject«КСВ-зрілість» споживачаuk
dc.subjectcorporate social responsibility (CSR)uk
dc.subjectstructure of CSR activitiesuk
dc.subjectstakeholdersuk
dc.subjectCSR-readiness of consumeruk
dc.titleПолітика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формуванняuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.114.45uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record