Концепція TQM — підґрунтя організаційних змін на вітчизняних підприємствах
Abstract
В статті визначено, що основна причина змін на вітчизняних підприємствах пов’язана з тим, що очікування споживачів постійно змінюються, викликаючи при цьому необхідність задоволення їх потреб. Автор наголошує на впровадженні системи менеджменту якості згідно з міжнародними стандартами ISO 9001 на підприємстві як передумови для здійснення організаційних змін та приходить до висновку, що впровадження системи менеджменту якості — це лише початок системної та цілеспрямованої зміни діяльності підприємства. В статье определено, что основная причина изменений на отечественных предприятиях связана с тем, что ожидания потребителей постоянно меняются, вызывая при этом необходимость удовлетворения их потребностей. Автор почеркивает важность внедрения системы менеджмента качества в соответствии с международными стандартами ISO 9001 на предприятии как предпосылки для осуществления организационных изменений и приходит к выводу, что внедрение системы менеджмента качества - это только начало системной и целенаправленной смены деятельности предприятия. The article stipulates that the main cause of changes in domestic enterprises is the fact that consumer expectations are constantly changing , causing the necessity to meet their needs. The author points out on the necessity to implement a qualitative management system in accordance with ISO 9001 at the company as a prerequisite for the implementation of organizational change and concludes that the introduction of quality management - it's just the beginning of a systematic and deliberate change of the company activity.
Collections
- Випуск № 20-21 [30]
- Кафедра менеджменту [783]