Підвищення якості консалтингових послуг з управління персоналом: інституціональні аспекти

View/
Open
Date
2016Author
Кир’янова, Олена Вікторівна
Kiriyanova, Olena
Кирьянова, Елена Викторовна
Павлова, Л. О.
Pavlova, L. O.
Фоміна, І. В.
Fomina, I. V.
Фомина, И. В.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті досліджено сучасні тенденції функціонування ринку консалтингових послуг з управління персоналом, у т.ч. досліджено інституційні виклики, серед яких відсутність стандартизації консалтингової діяльності та нормативно-правові колізії на макрорівні; виділено фактори впливу на якість надаваних послуг на мікрорівні та проаналізовано позицію замовників консалтингових послуг з управління персоналом щодо оцінювання їх якості. The article deals with the modern trends in the market operation of consulting services in HR management, including the institutional challenges, among them are: the lack of standardization of consulting activity and legal conflicts at the macro level; the factors affecting the quality of services are provided at the micro level and the customer’s position of personnel management regarding the evaluation of their quality is analyzed. The goals of the work are to study the factors affecting the quality of consultancy HR at macro and micro levels, to analyze current trends providing business consulting services to entities HR by domestic and international companies in the Ukrainian labor market and to work out recommendations to improve their quality. The main factors affecting the quality of consulting services in HR, as client-oriented company, staff competency, high level of organizational behavior; marketing strategy, positive reputation and competitive agencies in the market of consulting services, we consider to make the subject of further research. В статье исследованы современные тенденции функционирования рынка консалтинговых услуг по управлению персоналом, в т.ч. исследованы институциональные вызовы, среди которых отсутствие стандартизации консалтинговой деятельности и нормативно-правовые коллизии на макроуровне; выделены факторы влияния на качество предоставляемых услуг на микроуровне и проанализирована позиция заказчиков консалтинговых услуг по управлению персоналом касательно оценивания их качества.
Collections
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Стратегічний розвиток системи соціального управління персоналом торговельних підприємств
Кашуба, Я. М.; Kashuba, Ya.; Кашуба, Я. М. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)В статі розглядається процес стратегічного розвитку системи соціального управління персоналом підприємства (ССУП), пропонується: структура наповнення стратегії розвитку та логіка процесу її реалізації, виділено блок ініціації ... -
Завдання та методи роботи служби управління персоналом у сучасних умовах економічного розвитку
Леонтенко, Ольга Михайлівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-04-28)Стаття присвячена методологічним аспектам організації діяльності служби управління персоналом. У статті розглянуто правові, адміністративно-розпорядчі, соціально-економічні та психологічні методи роботи служби управління ... -
Концепція емоційного інтелекту в системі управління персоналом організації
Кир’янова, Олена Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03-12)У статті проаналізовано передумови розвитку та проблемні аспекти концепції емоційного інтелекту, досліджено основні моделі емоційного інтелекту, визначено базові емоційні компетенції персоналу.