• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень

Thumbnail
View/ Open
Fedorshenko.pdf (531.3Kb)
Date
2012
Author
Федорченко, Андрій Васильович
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглянуто питання розробки практичних підходів та інструментів оцінки ефективності маркетингових досліджень. Запропоновано використання у даному процесі збалансованої системи показників у сфері маркетингу та збуту.
 
The question of development of practical approaches and instruments of marketing research efficiency estimation is considered in the article. The use of balanced scorecard within this process is proposed.
 
Рассмотрены вопросы разработки практических подходов и инструментов оценки эффективности маркетинговых исследований. Предложено использование в этом процессе сбалансированной системы показателей в маркетинге и сбыте.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2192
Collections
  • Випуск №14 (частина 1) [43]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV