Дослідження систем масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог. Стохастичні моделі в динаміці та в стаціонарному режимах
View/
Open
Date
2012-03-27Author
Жлуктенко, Володимир Іванович
Тарасова, Людмила Григорівна
Tarasova, Liudmyla
Тарасова, Людмила Григорьевна
Савіна, Світлана Станіславівна
Metadata
Show full item recordAbstract
Запропоновано концепцію дослідження систем масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог. Побудовано стохастичні моделі систем масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог для стаціонарного і динамічного режимів в загальному випадку. The paper presents the concept of the study of queuing systems with a phased maintenance requirements. We construct stochastic models of queuing systems with a phased maintenance requirements for stationary and dynamic regimes in general. В работе предложена концепция исследования систем массового обслуживания с поэтапным обслуживанием требований. Построены стохастические модели систем массового обслуживания с поэтапным обслуживанием требований для стационарного и динамического режимов в общем случае.
Collections
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Роль системи управління процентним ризиком у стабільному функціонуванні банку
Конопатська, Лариса Василівна; Konopatska, Larysa; Шварц, Олександр Викторович; Shvarts, Oleksandr (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-06-03)У статті розглянуто актуальні питання управління процентним ризиком банку як складової частини управління активами і пасивами. Основну увагу приділено етапам моделювання системи управління процентним ризиком у банку. -
Сучасний досвід використання методів математичного моделювання при формуванні міжнародної торгової політики
Солодковський, Юрій Мечиславович; Солодковська, Ганна Володимирівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10-20)У статті систематизовано основні методи прогнозування змін торгової політики країни, виявлено їх базові принципи, переваги та недоліки, досліджено світовий досвід їх практичного застосування у механізмі формування національних ... -
Стратегічне управління взаємовідносинами з клієнтами на основі CRM
Бортнік, Анастасія Миколаївна; Bortnik, Anastasiia (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10-01)У статті розглянуто теоретичні і практичні підходи щодо особливостей управління взаємовідносинами з клієнтами на основі концепції CRM, запропоновано методику впровадження CRM-моделі на основі CRM- проекту. За результатами ...