2012 рік
Browse by
Recent Submissions
-
Ринок цінних паперів: сутність і стан
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-07)Розглянуто сутність і особливості становлення вітчизняного ринку цінних паперів. -
Дослідження системи масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог при наявності в системі блоків очікування
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-21)Розглянуто моделювання системи масового обслуговування з поетапним обслуговування вимог при наявності в системі блоків очікування в стаціонарному та в динамічному режимах. Наведені приклади застосування одержаних моделей ... -
Міграційна політика держав світу та її ефективність
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-25)Стаття присвячена дослідженню ефективності сучасних засобів регулювання міжнародних міграційних процесів на різних рівнях. -
Трансформація структури власності європейських компаній під впливом поширення програм участі персоналу у прибутках корпорацій
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-08)У статті викладено результати дослідження впливу на європейську модель корпоративного управління практики реалізації програм участі персоналу у прибутках, визначено переваги для корпорацій і працівників щодо реалізації ... -
Сучасна концепція міжнародних торговельних суперечок
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-19)На тлі паритетного співіснування множини термінів для ідентифікації протиріч у міжнародній торгівлі проведено їх розмежування за критерієм ступеня інтенсивності. Сформовано концептуальні засади дослідження міжнародних ... -
Особливості маркетингу послуг фінансових, логістичних, туристичних, будівельних, торговельних, освітніх, медичних та інфраструктурних компаній
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-16)Стаття присвячена актуальним проблемам теоретичних, методичних і практичних аспектів щодо розвитку системи маркетингу на ринку послуг. У роботі обґрунтовано роль і значення маркетингу послуг; систематизовано в межах окремих ... -
Маркетингові дослідження та аудит розвитку підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-21)У роботі комплексно опрацьовано актуальні аспекти підвищення ефективності маркетингових досліджень і аудиту розвитку підприємств. -
Експрес-аналіз фінансового стану підприємства
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-17)Стаття присвячується експрес-аналізу фінансового стану підприємства. Автори розглядають існуючі в науковій літературі думки з цього приводу і пропонують зосередити увагу на понятті «платоспроможність» як критерії для ... -
Становлення та розвиток бухгалтерського обліку суб’єктів малого підприємництва
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-18)У статті досліджено етапи формування регламенту національної системи бухгалтерського обліку сектору малого бізнесу в Україні та здійснена спроба визначити головні чинники, які впливають на розвиток системи бухгалтерського ... -
Концептуалізація управлінського обліку в бюджетних установах України
(ДВНЗ «Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», 2012-09-20)Стаття присвячена розгляду та формуванню теоретичних основ управлінського обліку в бюджетних установах України. -
Концептуальні засади визначення банківського обслуговування фізичних осіб
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-05)У статті розглянуто авторський концептуальний підхід щодо визначення категорії «банківське обслуговування фізичних осіб» в умовах впливу факторів інформаційно-мережевої економіки. Проаналізовано сучасні теоретичні напрями ... -
Інноваційні технології аналізу фінансових результатів діяльності банку
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-13)У статті розглянуто питання моделювання динаміки доходів залежно від рівня ресурсного потенціалу банка, який пропонується вимірювати розміром загальних активів банку. Порівняння фактичних доходів з розрахунковою величиною, ... -
Ціннісно-орієнтоване управління підприємством: ресурсні аспекти
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-24)Розглянуто підходи до визначення сутності поняття «цінність» та проаналізовано взаємозв’язок ціннісно-орієнтованого управління із сучасними положеннями ресурсної теорії у контексті її еволюції. Досліджено механізм формування ... -
Стратегії розвитку та управління активами посередницьких підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-14)У статті досліджено особливості формування і реалізації стратегій розвитку та системного управління активами посередницьких підприємств. -
Управління портфелем брендів підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-24)У статті критично опрацьовано підходи до забезпечення ефективності маркетингового управління портфелями брендів. -
Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-09)У статті розглянуто можливості вдосконалення методології маркетингового моніторингу на базі принципів системності. На прикладі сфери управління запасами проаналізовано проблеми та варіанти запровадження кращих приктик у ... -
Системні підходи у забезпеченні економічної безпеки підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-11)Статтю присвячено розв’язанню теоретичних і методичних проблем забезпечення економічної безпеки підприємств. Опрацьовано можливості застосування базису системної методології. -
Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності у об’єднаннях підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-19)Робота присвячена висвітленню аспектів організації маркетингової підтримки інноваційної діяльності у об’єднаннях підприємств. Ефективна та своєчасна реалізація інноваційної складової функціонування та розвитку підприємств ... -
Удосконалення кадрового потенціалу інноваційних підприємств на основі компетентнісного підходу
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-22)Наведено модель компетенцій працівників інноваційного підприємства; виокремлено методи та інструменти удосконалення кадрового потенціалу інноваційних підприємств. -
Бренд у маркетингу як соціальний феномен
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-14)У статті розкрито і проаналізовано основні складові та зміст бренду з точки зору соціальних чинників. Визначено значення і вплив соціальних установок на процеси придбання і споживання брендів.