Show simple item record

dc.contributor.authorЄранкін, Олександр Олександровичuk
dc.contributor.authorErankin, Oleksandren
dc.date.accessioned2019-04-18T11:38:53Z
dc.date.available2019-04-18T11:38:53Z
dc.date.issued2008-01-30uk
dc.identifier.citationЄранкін О. О. Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 175-186.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28083
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу процесів капіталізації сільського господарства в Україні і консолідації виробництва в межах новостворених агропромислових формувань з точки зору землекористування. Зроблений аналіз взаємозв’язку зазначених процесів із процесами еволюції економічних і маркетингових процесів в АПК України та із формуванням ринкових відносин у земельних питаннях. Досліджено структурний склад власників агропромислових формувань та проаналізовані мотиви їх входження в агробізнес.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectагробізнесuk
dc.subjectагропромислові формуванняuk
dc.subjectеволюція маркетингуuk
dc.subjectконцепції маркетингуuk
dc.subjectкапіталізаціяuk
dc.titleФормування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспектuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.43.01 (477)uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record