Людський капітал як найважливіша передумова конкурентоспроможності організації
Abstract
У статті розглянуто передумови визначення людського капіталу як провідного чинника зростання конкурентоспроможності організації у сучасних умовах економічного розвитку. Наведено основні аксіоми управління персоналом, які відображають спільність підходу до управління персоналом менеджерів різних країн. Визначено роль та завдання служби управління персоналом при формуванні професійного та конкурентоздатного трудового колективу. The article reveals the prerequisites for the definition of human capital as the main factor in the development of the organization in the current conditions of economic growth. The paper describes the axioms of personnel management, which reflect the generality of approaches to the management of personnel by managers of different countries. The work defines the role and tasks of the personnel management service in the formation of a highly professional work collective. В статье раскрыты предпосылки определения человеческого капитала как основного фактора развития организации в современных условиях экономического роста. Описаны аксиомы управления персоналом, которые отображают общность подходов к управлению персоналом менеджеров разных стран. Определена роль и задачи службы управления персоналом при формировании высокопрофессионального трудового коллектива.
Collections
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Стратегічний розвиток системи соціального управління персоналом торговельних підприємств
Кашуба, Я. М.; Kashuba, Ya.; Кашуба, Я. М. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)В статі розглядається процес стратегічного розвитку системи соціального управління персоналом підприємства (ССУП), пропонується: структура наповнення стратегії розвитку та логіка процесу її реалізації, виділено блок ініціації ... -
Завдання та методи роботи служби управління персоналом у сучасних умовах економічного розвитку
Леонтенко, Ольга Михайлівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-04-28)Стаття присвячена методологічним аспектам організації діяльності служби управління персоналом. У статті розглянуто правові, адміністративно-розпорядчі, соціально-економічні та психологічні методи роботи служби управління ... -
Концепція емоційного інтелекту в системі управління персоналом організації
Кир’янова, Олена Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03-12)У статті проаналізовано передумови розвитку та проблемні аспекти концепції емоційного інтелекту, досліджено основні моделі емоційного інтелекту, визначено базові емоційні компетенції персоналу.