Випуск № 44
Browse by
Recent Submissions
-
Монографія Г. С. Лопушняк та Х. В. Рибчанської на тему «Вища освіта України: державне регулювання та перспективи розвитку»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) -
Монографія С. О. Цимбалюк на тему «Гідна оплата праці: теоретико-методологічні засади та механізм реалізації»
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) -
Адаптація глобальної маркетингової стратегії ТНК із запуску нової продукції на локальному ринку. На прикладі ринку електроніки
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті розглянуто процес адаптації глобальної маркетингової стратегії ТНК на прикладі ринку електроніки в Україні. Розглядаються етапи, які необхідно узгодити для планування запуску продукції та маркетингової стратегії ... -
Капіталізація в системі економічної безпеки підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)Ідентифіковано два концептуальні підходи до формування системи економічної безпеки: 1) система попередження та раннього реагування на основі вхідних сигналів про загрози, небезпеки та ризики; 2) система реагування на ... -
Забезпечення економічної безпеки підприємств в сучасних умовах господарювання
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)Метою дослідження є вивчення та адаптація підходів і методів оцінки рівня економічної безпеки господарюючого суб'єкта стосовно галузевих особливостей підприємств для промислових і сільськогосподарських напрямів. Завдання ... -
Сучасний стан організації обліку витрат підприємств готельно-ресторанного господарства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті розглянуто особливості витрат підприємств готельно-ресторанного комплексу. Існуюча облікова система, на більшості підприємств готельно-ресторанного господарства, не відповідає вимогам і потребує досконального ... -
Критеріальний аналіз профілю захищеності інформації на підприємстві
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті проведено аналіз критеріїв оцінки захищеності інформації, що циркулює в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах підприємства. Такий аналіз спрямований на визначення та ... -
Планування та виконання бюджетних програм в аграрному секторі економіки України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)Стаття присвячена розкриттю особливостей планування та виконання бюджетних програм в аграрному секторі економіки України. Авторкою проаналізовано напрями планування за програмами підтримки аграрного сектору та розпорядниками ... -
Процес управління Інтернет-маркетингом у сучасному інформаційному середовищі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті розглянуто побудову процесів управління Інтернет-маркетингом в сучасному інформаційному середовищі. Запропоновано підходи до управління Інтернет-маркетингу в залежності від типу товару. Систематизовано підходи ... -
Моніторинг ефективності маркетингу і розвитку спільнот споживачів бренду
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)В статті доводиться, що особлива увага підприємств має приділятися моніторингу ефективності маркетингу і розвитку спільнот споживачів брендів. Показано, що однією з причин труднощів і проблем, які пов’язані з характеристиками ... -
Проблеми кон’юнктури ринків у забезпеченні ефективності маркетингу і комерції підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті критично досліджено основні тенденції еволюції концепцій і підходів у визначенні та дослідженні кон’юнктури ринків, у спеціальному науково-практичному моделюванні та оцінюванні параметрів станів товарних ринків. ... -
Поведінковий аналіз ефекту фреймінгу на українському телебаченні
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)Стаття присвячена поведінковому аналізу ефекту фреймінгу на українському телебаченні. Розглянуто рекламу українських виробників продуктів харчування та напоїв. У статті деталізовано значення понять «фрейм», «фреймінг» і ... -
Організаційне забезпечення якості управління підприємством
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)Досліджено проблеми організаційного забезпечення якості управління промисловим підприємством, розглянуто етап вибору координатора з якості управління на основі методу аналізу ієрархій, де критеріями оцінювання виступають ... -
Девіантна економіка під впливом позитивів соціалізації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті розглянуто актуальні теоретико-концептуальні проблеми девіації як соціального явища та його особливості в процесах економічного розвитку. Визначено необхідність інституційного підходу до вирішення цих проблем, що ...