Управління маркетинговими проектами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Класичний приватний університет
Abstract
У статті визначено місце маркетингових проектів у сукупності наявних, надано їх авторське тлумачення. Здійснено класифікацію маркетингових проектів, окреслені їхні ключові завдання. Охарактеризовано та узагальнено з різних джерел етапи реалізації маркетингового проекту та маркетингової стратегії в digital-середовищі. Визначено інструменти digital-маркетингу, що використовуються в маркетингових проектах. Розкрито зміст процесів окремих активностей, наприклад, розроблення УТП, дослідження конкурентів в цифрових каналах. Надано визначення поняттям Сonsumer Decision Journey, Mind map проекту, бренд-платформа, Customer Brand Relationship model, інсайт. Окреслені методи аналізу відгуків, показники бренд-аудиту, наведено приклад каналів взаємодії покупця з носіями інформації щодо прийняття рішення про купівлю (мультиканальна карта контактів). Метою та результатом дослідження стало узагальнення методичних аспектів стосовно реалізації процесу здійснення маркетингових проектів та маркетингової стратегії в digital середовищі в сучасних реаліях цифровізації бізнесу.
Description
Keywords
Citation
Голіцин А. М. Управління маркетинговими проектами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу / Голіцин А. М. // Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України : колект. монографія / Класич. приват. ун-т ; за заг. ред. О. Л. Гальцової. – Запоріжжя : Вид. дім «Гельветика», 2019. – С. 365–381.