№ 1 (76) січень – лютий
Browse by
Recent Submissions
-
Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)Кейс розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом «Конвектор» для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів ... -
Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)У статті представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових досліджень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання. -
Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)Доведено високу місткість підліткового сегмента споживачів. Розкрито основні тенденції формування споживчих уподобань аудиторії тинейджерів. Виявлено мотиваційні ознаки підліткової аудиторії споживачів, зокрема, чинники ... -
Прогнозы развития рынка легковых автомобилей в 2013 году. Материалы рабочего заседания 28 марта 2013.
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)У статті розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями ... -
Соціальні мережі як інструмент управління репутацією
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Досвід українських компаній в налагодженні діалогу з новим споживачем
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)Розвиток інформаційних технологій сприяв появі нових можливостей для діалогу зі споживачем. Споживач стає творцем бізнес середовища. Спираючись на технічні можливості, клієнти почали оприлюднювати свою думку щодо товарів ...