• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетингові дослідження у сфері вищої освіти

Thumbnail
View/ Open
2012_30_(192-198).pdf (365.4Kb)
Date
2012-10-08
Author
Василькова, Наталія Володимирівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто основні питання щодо сутності, значення, напрямів і практичного використання маркетингових досліджень у діяльності вищих навчальних закладів в умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг.
 
The paper highlights the main issues concerning the nature, meaning and practical application of marketing research in higher education institutions in the face of increasing competition in the education market.
 
В статье рассмотрены основные вопросы, касающиеся сущности, значения и практического применения маркетинговых исследований в деятельности высших учебных заведений в условиях возрастающей конкурен- ции на рынке образовательных услуг.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4333
Collections
  • Випуск № 30 [28]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV