Стратегічне управління взаємовідносинами з клієнтами на основі CRM

View/
Open
Date
2012-10-01Author
Бортнік, Анастасія Миколаївна
Bortnik, Anastasiia
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто теоретичні і практичні підходи щодо особливостей управління взаємовідносинами з клієнтами на основі концепції CRM, запропоновано методику впровадження CRM-моделі на основі CRM-
проекту. За результатами дослідження сформовано переваги та аргументовано стратегічне значення використання концепції управління взаємовідносинами клієнтами. The article deals with the theoretical and practical approaches to the features of customer relationship management based on the concept of CRM; the paper proposes a method of introduction of CRM-based model on the base of CRM-project. According to the survey the established preferences are formed; the work argued the strategic importance of the use of the concept of customer relationship management. В статье рассмотрены теоретические и практические подходы относительно особенностей управления взаимоотношениями с клиентами на основе концепции CRM, предложена методика внедрения CRM-модели на основе CRM-проекта. По результатам исследования сформированы сложившиеся предпочтения и аргументировано стратегическое значение использования концепции управления взаимоотношениями клиентами.
Collections
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Роль системи управління процентним ризиком у стабільному функціонуванні банку
Конопатська, Лариса Василівна; Konopatska, Larysa; Шварц, Олександр Викторович; Shvarts, Oleksandr (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-06-03)У статті розглянуто актуальні питання управління процентним ризиком банку як складової частини управління активами і пасивами. Основну увагу приділено етапам моделювання системи управління процентним ризиком у банку. -
Сучасний досвід використання методів математичного моделювання при формуванні міжнародної торгової політики
Солодковський, Юрій Мечиславович; Солодковська, Ганна Володимирівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10-20)У статті систематизовано основні методи прогнозування змін торгової політики країни, виявлено їх базові принципи, переваги та недоліки, досліджено світовий досвід їх практичного застосування у механізмі формування національних ... -
Дослідження систем масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог. Стохастичні моделі в динаміці та в стаціонарному режимах
Жлуктенко, Володимир Іванович; Тарасова, Людмила Григорівна; Tarasova, Liudmyla; Тарасова, Людмила Григорьевна; Савіна, Світлана Станіславівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03-27)Запропоновано концепцію дослідження систем масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог. Побудовано стохастичні моделі систем масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог для стаціонарного і ...