Show simple item record

dc.contributor.authorЦиганкова, Тетяна Михайлівна
dc.contributor.authorЗавгородня, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned2014-07-22T13:22:44Z
dc.date.available2014-07-22T13:22:44Z
dc.date.issued2011-03-01
dc.identifier.citationЦиганкова Т. М. Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова, Т. В. Завгородня // Міжнародна економічна політика. — 2011. – Вип. № 1-2. – С. 5-31.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4829
dc.description.abstractУ статті досліджено технології створення та вимірювання сили бренда країни. доведено, що існуючий підхід до формування міжнародного рейтингу брендів держав потребує методичного та організаційного вдосконалення. Запропоновано пріоритетні напрями створення позитивного іміджу України та формування усталеного бренду у форматі визначення глобального індексу національного бренда.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectглобальний бренд країниuk
dc.subjectбрендінгuk
dc.subjectіндекс національного брендаuk
dc.subjectіндекс бренда країниuk
dc.titleГлобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльностіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record