Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації by Author "Aleksandrova, Nataliia"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item The Impact of Global English on Students’ Perception of English(2024-04-25) Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталія Миколаївна; Александрова, Наталия Николаевна; Davydenko, Tetiana; Давиденко, Тетяна Вікторівна; Давиденко, Татьяна ВикторовнаThe article is devoted to the analysis of the modern educational environment, in which the study of the English language is considered as mastering the language for intercultural communication in the conditions of globalization processes. The article analyses the concept of «global English» and how this concept affects the formation of the value attitude of students towards mastering a foreign language (English). The structural components of students' value attitude to mastering global English are also highlighted. Стаття присвячується аналізу сучасного освітнього середовища, в якому вивчення англійської мови розглядається як опанування мови для міжкультурного спілкування в умовах глобалізаційних процесів. В статті аналізується поняття «global English», та яким чином це поняття впливає на формування ціннісного ставлення студентів до опанування іноземною мовою (англійської). Також виокремлюються структурні компоненти ціннісного ставлення студентів до вивчення мови.Item Використання інформаційних Інтернет-порталів в процесі формування професійної компетенції англійською мовою(Київський національний лінгвістичний університет, 2011) Александрова, Наталія Миколаївна; Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталия НиколаевнаУ статті аналізується педагогічний потенціал інформаційних Інтернет-порталів у ході активізації та інтенсифікації мовленнєвих навичок і вмінь у процесі формування професійної компетенції та активізації навчального процесу. Пропонуються рекомендації щодо конкретних видів роботи на занятті для підвищення та стимулювання мотивації студентів-економістів до вивчення іноземної мови (англійської). In the article the pedagogical potential of the Internet informational resources and its impact on the process of fostering and intensifying communicative skills and habits during forming and enhancing the process of learning are analyzed. There suggested recommendations on practical task how to increase and stimulate students‘ motivation to learn a foreign language (English). В статье анализируется педагогический потенциал информационных Интернет-порталов в процессе активизации речевых умений и навыков при формировании профессиональной компетенции и интенсификации учебного процесса. Предлагаются рекомендации по разработке конкретных видов роботы для повышения и стимулирования мотивации студентов-экономистов к изучению иностранного языка (английского).Item Культурний інтелект як складова міжкультурної компетентності(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Александрова, Наталія Миколаївна; Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталия НиколаевнаВ статті розглядається сутність культурного інтелекту як складової міжкультурної компетентності. Аналізуються та узагальнюється визначення поняття «культурний інтелект» та виокремлюються його складові компоненти. Пропонуються рекомендації щодо удосконалення процесу вивчення іноземної мови з акцентом на формування культурного інтелекту. In the article the author analyzes the essence and content of cultural intelligence as a key component of intercultural competence. The definition of the concept of «cultural intelligence» is defined and summarized, and its constituent components are pointed out. Recommendations are offered for improving the process of learning a foreign language with an emphasis on the formation of cultural intelligence.Item Культурологічний підхід до іншомовної підготовки майбутніх економістів міжнародного профілю(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Александрова, Наталія Миколаївна; Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталия НиколаевнаУ статті актуалізується доцільність виховання ціннісного ставлення студентів до навчально-пізнавального процесу та актуальність формування культури іншомовного мовлення в процесі вивчення іноземної мови в економічному університеті. Розглянуто сутність та зміст культурологічного та аксіологічного підходів до іншомовної підготовки студентів — майбутніх економістів. Проаналізовано зв’язок між культурою і мовою та обґрунтовано необхідність формування й удосконалення міжкультурної компетентності як важливої вимоги до іншомовної підготовки студентів — майбутніх фахівців з міжнародних економічних відносин. In the article the author justifies the importance of educating and cultivating values and cultural approaches to learning a foreign language in the process of professional preparation of students — future economists. The essence and the content of cultural approach have been analyzed. There has been identified the link between the culture and the language which is viewed as a core determinant of educating and enhancing students’ intercultural competence.Item Організація науково-дослідної роботи студентів-майбутніх економістів в процесі вивчення іноземної мови(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2018) Александрова, Наталія Миколаївна; Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталия Николаевна; Случайна, Лариса Олександрівна; Sluchayna, Larysa; Случайная, Лариса Александровна; Лобецька, Інна Михайлівна; Lobetska, Iryna; Лобецкая, Инна МихайловнаУ статті обґрунтовується важливість та доцільність організації науково-дослідної роботи студентів – майбутніх економістів у процесі іншомовної підготовки. На основі аналізу існуючих визначень основних понять дослідження узагальнюється та уточнюється визначення поняття “науково-дослідна робота студентів”, що постає як спеціально організована індивідуальна або колективна діяльність, яка спрямована на вирішення професійних завдань засобами іноземної мови. Автори розглядають особливості її організації на кафедрі іноземних мов, наводять приклад різних видів науково-дослідної роботи студентів-економістів. Охарактеризовано основні напрями організації науково-дослідної роботи студентів-економістів. The authors of the article advocate the importance and relevance of organizing and managing future economists’ research work in the process of their foreign language training. On the basis of analyzing the existing definitions of the core notions of the research the authors specify and clarify the definition of “students’ research work”, what appears as individual or collective activity which is sent to the decision of professional tasks by facilities of foreign language is specially organized. The main peculiarities of organizing and ways of managing future economists’ research work are identified and pointed out in the article. В статье обосновывается актуальность и необходимость организации научно-исследовательской работы студентов – будущих экономистов в процессе изучения иностранного языка. На основе анализа существующих в педагогической литературе определений основных понятий исследования уточняется определение научно-исследовательской работы студентов, которая является специально организованной индивидуальной или коллективной деятельностью, которая направлена на решение профессиональных заданий средствами иностранного языка. Авторы делятся опытом организации и проведения научно-исследовательской работы студентов на кафедре, приводят примеры разных видов работы. Авторы характеризуют основные направления организации исследовательской работы студентов-экономистов.Item Теоретичний аспект проблеми формування управлінської культури викладача(Київський національний лінгвістичний університет, 2012) Александрова, Наталія Миколаївна; Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталия НиколаевнаУ статті аналізується науково-педагогічна література з проблеми формування управлінської культури спеціаліста (менеджера, керівника навчального закладу, вчителя). Автор обґрунтовує актуальність і необхідність розробки відповідної методики формування управлінської культури майбутніх викладачів економіки в економічному університеті. The pedagogical literature on the issues of forming the specialist’s governance culture (manager’s governance culture, head master’s governance culture, teacher’s governance culture) is analyzed. The author of the article justifies the necessity and importance of working out the relevant method of forming the lecturer’s governance culture in the economic university. В статье анализируется научно-педагогическая литература по проблеме формирования управленческой культуры специалиста (менеджера, руководителя учебного заведения, учителя). Автор обосновывает необходимость и актуальность разработки соответствующей методики формирования управленческой культуры преподавателя вItem Управлінські техніки викладача(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Александрова, Наталія Миколаївна; Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталия НиколаевнаВ статті проаналізовано сутність управлінської діяльності викладача. Надана класифікація управлінських технік і наведені приклади їх застосування. The essence of the lecturer’s managerial activity is analyzed. The classification of classroom management techniques is suggested. They are backed up by practical examples and provided material.Item Формування міжкультурної компетентності майбутніх економістів шляхом вивчення фразеологічної мапи світу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Александрова, Наталія Миколаївна; Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталия НиколаевнаВ статті розглядається і аналізується сутність та взаємозв’язок культури та мови. Автор обґрунтовує необхідність вивчення фразеологічних сталих виразів, що допомагає студентам зрозуміти сутність та ціннісні орієнтації культури, мову якої вивчається в процесі формування міжкультурної компетентності майбутніх економістів. The article is dedicated to analyzing the interdependence between the culture and the language. The author of the article underpins the importance of learning and mastering idioms and phrasal verbs as a means of expressing cultural peculiarities of the particular language and nation in the process of educating and developing cross-cultural competence of future economists.