Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації by Author "Kondruk, Iryna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Вмотивованість студентів до навчання в період воєнного часу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Кондрук, Ірина Валеріївна; Kondruk, Iryna; Кондрук, Ирина Валерьевна; Гайдученко, Світлана Валентинівна; Haiduchenko, Svitlana; Гайдученко, Светлана ВалентиновнаВ статті розглянуто питання вмотивованості студентів до навчання під час воєнного часу на основі аналізу щорічного анкетування, яке проводилося у жовтні 2022 року. Дослідження стосувалися головної мети вивчення англійської мови студентами в університеті, а також вивчалися складнощі, з якими студенти стикаються під час навчання у воєнний час. The article deals with the issue of student motivation to the process of studying during the war on the bases of survey analysis which takes place every year in October. The survey comprised the questions regarding the main purposes in learning English and the challenges the students face during the learning process in wartime.Item Дослідження сучасних проблем онлайн-навчання та шляхи їх вирішення в контексті цифрового світосприйняття(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Бобрівник, Світлана Леонідівна; Bobrivnyk, Svitlana; Бобровник, Светлана Леонидовна; Гайдученко, Світлана Валентинівна; Hajduchenko, Svitlana; Светлана Валентиновна; Кондрук, Ірина Валеріївна; Kondruk, Iryna; Кондрук, Ирина ВалерьевнаДана стаття присвячена дослідженню викликів онлайн-навчання в умовах адаптації до карантинних обмежень. Проаналізовано дані, отримані після проведення студентського анкетування, метою якого було ідентифікувати проблеми та перспективи навчального процесу. Визначено рекомендації щодо покращення навчального процесу в контексті плідної співпраці тандему викладач–студент. The given article is devoted to the study of online learning challenges in terms of adaptation to quarantine restrictions. The authors analyzed the data obtained after the student survey, the purpose of which was to identify problems and prospects of the educational process. Recommendations for improving the educational process in the context of cooperation between teacher and students are proposed.