2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Author "Burma, Anna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Бурма, Анна Олександрівна; Burma, Anna; Соболєва, Тетяна ОлександрівнаУ роботі було систематизовано етапи розвитку концепції управління брендом, включаючи визначення сутності понять «бренд» та «брендинг», особливості управління брендом організації, а також підходи до діагностики бренду. Проаналізовано діяльність ТОВ «Фінансова компанія «Фінуніверсал» та оцінено привабливість бренду і ефективність бренд-менеджменту. Виокремлено виклики та надано рекомендації щодо покращення управління брендом для підвищення конкурентоспроможності організації на ринку фінансових послуг України. The work systematizes the stages of the brand management concept development, including the definition of the terms «brand» and «branding», the peculiarities of brand management in an organization, and approaches to brand diagnostics. The activities of «Finuniversal Financial Company LLC» are analyzed, and the brand attractiveness and brand management effectiveness are assessed. Challenges are identified and recommendations are provided for improving brand management to enhance the competitiveness of the organization in the Ukrainian financial services market.