Маркетингова освіта в Україні
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетингова освіта в Україні by Author "Антонченко, Мирослава Юріївна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення та принципи бренду товару(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-29) Антонченко, Мирослава ЮріївнаБренд (англ. brand )— комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше є фінансовим поняттям. Бренд може мати вигляд власного імені, символу або графічного зображення, яке представляє економічний об’єкт та однозначно з ним асоціюється в свідомості споживачів. Існує кілька основних трактувань бренду. Згідно першого, — бренд — це сума всіх почуттів, спогадів, образів та емоцій, які виникають у людини, коли вона з ним стикається. Згідно другого, — це обов’язково дуже позитивний образ, який говорить про високу якість та гарну репутацію свого власника.