Маркетингова освіта в Україні
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетингова освіта в Україні by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 66
Results Per Page
Sort Options
Item Інфраструктура товарного ринку — реалізація складових маркетингового комплексу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Савощенко, Анатолій СеменовичРозглядається розвиток обміну продуктами праці та діяльністю, зв’язок обміну з розподілом та споживанням. Аналізується роль обміну у виникненні товарного виробництва та товарного ринку, передумов формування методів та засобів управління ним. Висвітлено розмаїття підходів до визначення змісту елементів комплексу маркетингу «розповсюдження» і «просування», реалізація їх інфраструктурою товарного ринку. Під нею розуміють «сукупність видів діяльності та суб’єктів господарювання, які забезпечують обсяг речових чинників виробництва і товарів кінцевого споживання й надають комплекс послуг…». Підкреслюється необхідність розвитку сучасної інфраструктури, яка забезпечувала б суб’єктам ринку належні умови для здійснення маркетингової діяльності.Item Особливості формування конкурентних переваг вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Чумаченко, Т. М.; Тертичко, Т. В.Розглянуто основні аспекти формування конкурентних переваг вищих навчальних закладів. Проаналізовано взаємозв’язок між якістю освітніх послуг і потребою в молодих спеціалістах на ринку праці. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності випускників вузів.Item Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Страшинська, Л. В.; Самонова, Т. Б.У статті наведено розробку методики комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі.Item Маркетингове управління як стратегічний напрям розвитку промислових підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Романова, Л. В.Розглянуто актуальні проблеми формування системи маркетингового управління підприємствами в умовах трансформації економіки. Запропоновано методологічні та методичні підходи до його розуміння та становлення на промислових підприємствах.Item Стратегічний маркетинг у діяльності сучасного підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Полонець, Володимир МиколайовичСтаття присвячена визначенню ролі та місця стратегічного маркетингу в діяльності сучасних підприємств. Наведено найпоширеніші тлумачення стратегічного маркетингу з ретроспективної точки зору, також зазначено особливості та відмінності стратегічного маркетингу та стратегічного менеджменту. Доведено важливість використання стратегічного маркетингу як основного інструменту в управлінні бізнесом за умов швидких змін ринкової кон’юнктури.Item Концептуальні основи політики економічного розвитку підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Зюкова, А. О.Розкрито основні особливості політики управління підприємством. Надано класифікацію та визначено підходи до формування економічної політики підприємства.Item Формування маркетингової стратегії просування аудіовізуальних творів в анімаційній індустрії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Азарян, О. М.; Крачковська, Н. В.Розглядаються процеси формування маркетингової стратегії просування анімаційних продуктів на основі проведення попередніх досліджень споживача, що дозволяє структурувати процес вибору переважних результатів передбачуваних експериментів із створення нової анімаційної продукції з точки зору кінцевої корисності.Item Роль духовного фактора в подготовке и деятельности маркетолога(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Масаев, М. В.Розглянувши поставлену проблему, автор приходить до висновку, що без педагогіки, котра формує духовну складову спеціаліста, неможливо отримати маркетолога для економіки, котра виробляє, — «економіки розвитку». Без духовної складової можливо тільки отримати спеціаліста для економіки, котра не виробляє, компрадорської, «трофейної» (від грецької «трофео» - харчуюсь), котра не виробляє, а споживає і веде до деіндустріалізації і деградації суспільства.Item Особливості розвитку брендів ринку мінеральної води(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Фертюк, Світлана ВолодимирівнаУ роботі досліджено особливості розвитку брендів, підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств, нарощування їх ринкового потенціалу та нематеріальних активів, визначено продуктивні методичні підходи та перспективні тенденції розвитку сегментів ринку мінеральних вод.Item Особливості застосування методики «mistery shopping» в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Романова, А. А.В статті розглянуто проблеми та перспективи розвитку застосування методики «Таємний покупець» на українському ринку. Дано спробу порівняти і зіставити методику «Таємний покупець» та маркетингові дослідження. Також пропонується деяке розуміння того, як методика «Таємний покупець» може бути ефективно використана, щоб виправдати застосування маркетингових досліджень.Item Визначення зон розміщення розважального комплексу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Мартинов, І. Ю.Розглянуто основні положення створення моделі раціонального розміщення розважального комплексу на території парку. Такий підхід дозволяє будувати тривимірні моделі розподілу привабливості зон парку і виявляти «переобтяжені» і «недовантажені» зони.Item Оцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на ринок(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Солнцев, С. О.; Овчиннікова, Анна В.У статті розглянуто існуючі методи оцінювання ризиків, їх сутність, основні переваги та недоліки їх використання. Визначено критерії вибору маркетингових методів оцінювання ризиків. Запропоновано методику оцінювання маркетингових ризиків, що дозволяє більш повно охопити різні групи ризиків.Item Ключові показники та критерії ефективності маркетингової діяльності підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Яцюк, Д. В.Досліджені параметри, показники та критерії ефективності маркетингової діяльності.Item Розширений комплекс маркетингу: персонал (people)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Дима, Олександр ОлексійовичУ статті досліджено історію появи та сучасний стан розвитку теорії маркетингу послуг в Україні та світі. Здійснено аналіз основних підходів до визначення ролі персоналу компанії в маркетингу товарів та послуг. Запропоновано структуру та зміст комплексу «Персонал». До таких елементів відносяться: реактивність, персоніфікація, впевненість, підготовка, аналіз та мотивація.Item Сфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносин(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Вільчинська, С. Б.; Ковальчук, С. В.У статті розглядаються різні погляди на базові поняття маркетингу стосовно ринку освітніх послуг, досліджуються основні проблеми вищих навчальних закладів України, надаються рекомендації щодо покращення ситуації на ринку освітніх послуг.Item Попередня оцінка цінових стратегій підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Дугіна, Світлана ІванівнаУ статті досліджено сутність та особливості ключових чинників успішної діяльності фірми з питань ціноутворення, які є провідними елементами загальної маркетингової стратегії. Підкреслено взаємозв’язок цінової і маркетингової стратегії та його місце і роль у забезпеченні ефективності маркетингової діяльності.Item Актуальні питання сучасної інтеграції науки та освітнього процесу управлінсько-економічного напрямку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Ткач, Вячеслав Михайлович; Соломаха, Валентина МиколаївнаПроаналізовано ключові питання проблеми підвищення якості освітньої підготовки фахівців управлінсько-економічного напрямку у вузах України на основі її раціональної інтеграції з наукою; викладено авторське бачення доцільних засобів і форм реалізації цієї інтеграції на сучасному та прогнозному етапах розвитку освіти, означене в контексті типових глобалізаційних впливів та вітчизняних особливостей.Item Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Яковлєв, А. І.; Ларка, Л. С.Систематизовано ознаки класифікації інформації для маркетингових досліджень. Наведено основні види постачальників маркетингової інформації та її зміст залежно від мети маркетингового дослідження.Item Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.У статті розглянуто підходи до поняття «ключові комптенціі» стосовно до професії маркетолога, сформульована структура компетенцій випускника ВНЗ за спеціальністю «Маркетинг».Item Деякі методологічні підходи до оцінки діяльності некомерційних організацій в постсоціалістичних країнах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Лилик, М. С.Висвітлено місце та роль некомерційних організацій для розвитку громадянського суспільства, проаналізовано проблеми діяльності НГО в постсоціалістичних країнах, зокрема в Україні, та запропоновано деякі методологічні підходи до оцінки їх діяльності.