Маркетингова освіта в Україні
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетингова освіта в Україні by Title
Now showing 1 - 20 of 66
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальні питання сучасної інтеграції науки та освітнього процесу управлінсько-економічного напрямку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Ткач, Вячеслав Михайлович; Соломаха, Валентина МиколаївнаПроаналізовано ключові питання проблеми підвищення якості освітньої підготовки фахівців управлінсько-економічного напрямку у вузах України на основі її раціональної інтеграції з наукою; викладено авторське бачення доцільних засобів і форм реалізації цієї інтеграції на сучасному та прогнозному етапах розвитку освіти, означене в контексті типових глобалізаційних впливів та вітчизняних особливостей.Item Аналіз функціонування регіонального ринку молока і молокопродуктів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Пшенична, Т. М.У статті розглянуто сучасний стан і головні тенденції розвитку ринку молокопродуктів Чернігівщини, а також особливості функціонування підприємств галузі. Узагальнено можливі шляхи підвищення конкурентоспроможності товаровиробників Чернігівського регіону.Item Брендинг дитячих товарів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Шевченко, Олена ЛеонідівнаУ статті висвітлено принципи розробки і підтримання брендів дитячої продукції. Автор розкриває особливості такого ринкового сегменту як «діти» та специфічні риси їхньої поведінки і сприйняття на прикладі різних вікових груп. Проаналізовано основні чинники, що створюють вплив на дитячу поведінку і приводить до відповідних купівельних рішень.Item Визначення зон розміщення розважального комплексу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Мартинов, І. Ю.Розглянуто основні положення створення моделі раціонального розміщення розважального комплексу на території парку. Такий підхід дозволяє будувати тривимірні моделі розподілу привабливості зон парку і виявляти «переобтяжені» і «недовантажені» зони.Item Визначення та принципи бренду товару(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-29) Антонченко, Мирослава ЮріївнаБренд (англ. brand )— комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше є фінансовим поняттям. Бренд може мати вигляд власного імені, символу або графічного зображення, яке представляє економічний об’єкт та однозначно з ним асоціюється в свідомості споживачів. Існує кілька основних трактувань бренду. Згідно першого, — бренд — це сума всіх почуттів, спогадів, образів та емоцій, які виникають у людини, коли вона з ним стикається. Згідно другого, — це обов’язково дуже позитивний образ, який говорить про високу якість та гарну репутацію свого власника.Item Використання інноваційного маркетингу підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Кірносова, М. В.Предметом аналізу у статті є проблема впровадження системи інноваційного маркетингу на промислових підприємствах України як важливої складової підвищення їх конкурентоспроможності. Досліджено сутність інновацій в маркетингу. Визначено комунікації на ринку маркетингових інновацій.Item Деякі методологічні підходи до оцінки діяльності некомерційних організацій в постсоціалістичних країнах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Лилик, М. С.Висвітлено місце та роль некомерційних організацій для розвитку громадянського суспільства, проаналізовано проблеми діяльності НГО в постсоціалістичних країнах, зокрема в Україні, та запропоновано деякі методологічні підходи до оцінки їх діяльності.Item Доцільність застосування маркетингу в діяльності підприємств житлово-комунального господарства України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-17) Бовш Л. А.Розглянуто особливості маркетингової діяльності підприємств житлово-комунального господарства та економічні основи підвищення її ефективності в сучасних умовах.Item Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Бухтатий, О. Є.У статті досліджено та проаналізовано проблематику еволюції функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції.Item Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Левицький, Д. В.У статті розглядаються фундаментальні принципи формування асортименту роздрібної торгівлі.Item Инструменты для качественной оценки маркетинга(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Зюкова, Ирина АлексеевнаПоказано вплив маркетингових витрат на результати підприємницької діяльності. Розглянуто різні підходи до оцінки окупності маркетингу.Item Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.У статті розглянуто підходи до поняття «ключові комптенціі» стосовно до професії маркетолога, сформульована структура компетенцій випускника ВНЗ за спеціальністю «Маркетинг».Item Ключові показники та критерії ефективності маркетингової діяльності підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Яцюк, Д. В.Досліджені параметри, показники та критерії ефективності маркетингової діяльності.Item Концептуальні зміни у системі сервісного обслуговування офіційних автодилерів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Сафоненко, А. М.; Бугаев, В. В.У статті викладено матеріали дослідження основних тенденцій розвитку сервісного обслуговування у системі автодилерів, обгрунтовано його провідну роль, обумовлену змінами у структурі прибутку автодилерів у кризовий та післякризовий періоди, запропоновані шляхи збереження та розширення кола клієнтів, взаємовідносини з якими необхідно будувати використовуючи новітні технології маркетингу взаємодії.Item Концептуальні основи політики економічного розвитку підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Зюкова, А. О.Розкрито основні особливості політики управління підприємством. Надано класифікацію та визначено підходи до формування економічної політики підприємства.Item Концептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Наумова, О. Е.Стаття містить узагальнення існуючих підходів до управління маркетинговою діяльністю на підприємствах. Проведено уточнення поняття «управління маркетингом». Визначено основні проблеми при здійсненні управління маркетингом на вітчизняних підприємствах.Item Кредитно-інвестиційна стратегія комерційного банку в умовах нестабільності маркетингового середовища(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-19) Андрос, С. В.Розглянуто підходи до формування кредитної стратегії банків. Визначено фактори впливу на збалансованість кредитної політики банків. Розглянуто етапи формування кредитної політики банків в умовах нестабільності для побудови адекватної системи управління. Удосконалено методичні підходи до визначення кредитоспроможності позичальників та формування забезпечення за позиками.Item Логістичні інформаційні системи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Павленко, Анатолій Федорович; Кривещенко, Вікторія ВіталіївнаРозглядаються логістичні інформаційні системи. Еволюція інформаційних систем. Перехід від функціонального управління до наскрізного збалансованого планування й управління логістичними бізнес-процесами.Item Маркетинг регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-18) Грамотнєв, В. Е.; Бобрицька, Наталія ДмитрівнаУ статті розглянуто значення маркетингу регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України.Item Маркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємством(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-29) Федорченко, Андрій Васильович; Данніков, Олег Володимирович; Василькова, Наталія ВолодимирівнаАвторами запропонована розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.