Маркетингова освіта в Україні
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетингова освіта в Україні by Author "Баша, Інна Миколаївна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингова стратегія ВНЗ в умовах інноваційного розвитку освіти України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-01) Баша, Інна МиколаївнаУ статті розглянуто чинники розвитку маркетингової стратегії ВНЗ на ринку освітніх послуг з метою підготовки фахівця вищої кваліфікації в Україні на предмет відповідності теоретичній моделі конкурентоспроможного спеціаліста. Визначено особливість, переваги та проблемні аспекти розвитку освітнього продукту. Дослідженно та проаналізовано процес реалізації стратегії розвитку ВНЗ.