Маркетингова освіта в Україні
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетингова освіта в Україні by Author "Бенівська, Інна Володимирівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи «Кава»)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-25) Бенівська, Інна ВолодимирівнаУ статті висвітлено питання позиціонування кавової продукції на ринку України, визначено поняття та значення позиціонування як елементу маркетингу, наведена класифікація (за об’єктом, спрямованістю та цільовою аудиторією) та умови успішного позиціонування товару на ринку України. Позиціонування кавової продукції розглянуто на основі лояльності споживачів і присутності кавових виробників та брендів на українському ринку.