2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Author "Hlushchenko, Anastasiia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління професійним самовираженням та плануванням кар’єри молоді в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Глущенко, Анастасії Вікторівни; Hlushchenko, Anastasiia; Махсма. Марія БорисівнаНайважливішим життєвим етапом, який впливає на подальшу професійну кар'єру людини, є завершення навчання в освітньому закладі, визначення цілей кар'єри та планування на майбутнє. Кар'єрні орієнтації випливають із розширення знань про себе, свої здібності, цілі та професійні схильності. Подальша успішність працевлаштування та професійна самореалізація залежать від уміння майбутніх спеціалістів планувати свою кар’єру під час навчання в університеті, а також від розуміння ними власних можливостей щодо реалізації кар’єрного плану. На мою думку, на сьогоднішній день перед освітньою системою постає завдання виховати компетентного фахівця, професійного та мотиваційного характеру, що включає як високий рівень фахових знань, так і особисту зацікавленість студента у майбутньому. У зв’язку з цим особливе занепокоєння викликає розвиток кар’єрних переваг і здатність студентів встановлювати цілі, пов’язані з їх кар’єрою, а потім досягати їх, що і зумовлює актуальність обраної теми. The most important life stage that affects a person's further professional career is the completion of studies at an educational institution, determination of career goals and planning for the future. Career orientations result from expanding knowledge about oneself, one's abilities, goals and professional inclinations. Further success in employment and professional self-realization depend on the ability of future specialists to plan their careers while studying at the university, as well as on their understanding of their own opportunities to implement a career plan. In my opinion, today the educational system faces the task of educating a competent specialist, professional and motivational, which includes both a high level of professional knowledge and the student's personal interest in the future. In this regard, a particular concern is the development of career preferences and the ability of students to set goals related to their career and then achieve them, which determines the relevance of the chosen topic.