№ 5 (63) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 5 (63) вересень – жовтень by Issue Date
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Старостіна, Алла; Журило, ВікторіяУ статті узагальнюються результати маркетингових досліджень, про ведених авторами у 2003 і 2009 рр. з ме тою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високо технологічних товарів для розробки ефективної конкурентної стратегії.Item Україна - мета для розширення польських компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Жбіковска, АгнешкаПричинами корпоративної інтернаціоналізації є фактори, які визначають необхідність і можливість розширення діяльності за кордонами держави. Розвиток сучасної економіки включає залучення компанії до ділової операції на міжнародному ринку, і підставами для вступу стають пошук нових клієнтів, зниження цін, а також лібералізація міжнародної торгівлі.Item Формування каналів збуту в міжнародному туризмі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Сахарова, ТетянаУ статті розглянуто особливості формування збутових каналів у міжнародному туризмі, специфіку встановлення взаємовідносин між суб'єктами туристичного ринку, зокрема, між виробниками туристичних послуг, туристичними операторами, туристичними агентами і споживачами туристичного продукту.Item Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Шацьких, КатеринаРозглянуто основні аспекти конкурентоспроможності підприємства, основані на соціально-етичних принципах. Виявлено взаємозв'язок між концепцією соціально-етичного маркетингу та соціальною відповідальністю бізнесу.Item Міжнародний кодекс ESOMAR проведення досліджень з використанням мобільних телефонів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)Усі міжнародні кодекси ESOMAR, у тому числі й останні оновлення, доступні на сайті за адресою: www.esomar.org Жодна частина цієї публікації не може бути відтворена або скопійована у будь якій формі, або будь якими засобами, або перекладена без попереднього письмового дозволу ESOMAR. Кодекси ESOMAR складені англійською мовою. Остаточний варіант. В Україні членами ESOMAR є 26 професіоналів. Список членів ESOMAR див. на сайті УАМ www.uam.in.uaItem Бренд держави: особливості формування національного бренду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Антонюк, ОльгаУ статті розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних кампаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.Item Еволюція маркетингової політики на ринку вина України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Доронін, ВасильПростір без відчуттів і майстерності - це помітний вакуум, наявність абстрактної форми, але без суттєвого наповнення. Через поєднання простору, сили природи та майстерності винороби наповнюють форму виноградного соку змістом та істиною вина. Це означає, що винопродукт, який з давніх часів, ще до становлення маркетингу як науки, позиціонував себе не як виражений формою продукт, а як мистецтво, що має зміст.Item XI міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні"(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)22-23 жовтня 2010 р. відбулась XI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні", організаторами якої виступила Українська Асоціація Маркетингу та ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.Item Виклики маркетингу В2В в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Юрчак, ОлександрУ результаті еволюції та підвищення рівня зрілості кожна галузь починає усвідомлювати свої виклики - довгострокові пріоритетні завдання, від вирішення яких залежить подальший успіх і доля. В Україні, як і у всьому світі, в бізнесі вже давно прийнято розділяти ринки В2В від В2С, і кожна категорія має власну специфіку.Item Онлайн-опитування. Побудова панелі, рекрутинг, використання (з досвіду компанії Action Data Group)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)Тема онлайн досліджень, а точніше, використання онлайн панелей для проведення інтернет опитувань, сьогодні вже не нова. Компанії активніше замовляють проведення онлайн опитування у власників панелей, кількість яких поступово зростає, хоча якісних онлайн провайдерів в Україні можна перерахувати по пальцях.Item Місце малого і середнього підприємництва в структурі міжнародного бізнесу (інвестиційний аспект)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Горняк, Ольга; Чунбу, ДуСвітова фінансово-економічна криза, яка розпочалася в США 2007 року з краху на ринку субстандартних іпотечних кредитів, негативно позначались у 2008-2010 рр. на економіках практично всіх країн світу, що суттєво вплинуло на стан міжнародного бізнесу.Item Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Длігач, Андрій Олександрович; Dligach, Andriy; Длигач, Андрей АлександровичУ статті розглянуто парадигму стратегічного маркетингу, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності. Пропонуються шляхи вирішення проблем сучасного маркетингу через впровадження системно-рефлексивного маркетингу, що передбачає створення механізмів узгодження інтересів суб'єктів ринкових відносин.Item Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Чорний, ОлександрВиконано аналіз тем і анотацій авторефератів дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата наук, захищених в Україні за період 1998-2009 рр., проблематика яких знаходиться у галузі маркетингу. Наведено статистичні результати стосовно динаміки, розподілу досліджень за спеціальностями, об'єктом і галузевою базою дослідження, що дозволяє виявити групи проблемних і перспективних напрямів досліджень і рівень їх вирішення.Item Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Клівець, Павло; Нечепуренко, Денис О.У 2000 р. було проведено опитування керівників понад 300 підприємств України. Питання анкети стосувались ролі маркетингу в управлінні. Через десять років з тієї самою анкетою було проведено інтерв'ювання молодих управлінців. Зіставлення відповідей виявилось на користь менш досвідченої, однак прогресивної молоді, погляди якої мали більшу маркетингову орієнтацію.Item Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Луцій, Олександр; Весперіс, СвітланаУ межах статті проведено ґрунтовний аналіз об'єктів дослідження, який дозволив з'ясувати головні проблеми сучасних вагоноремонтних заводів. Такими проблемами виявились обмеженість функцій, які реалізуються маркетинговою службою підприємств; відсутність єдиної інформаційної мережі підприємства; обмеженість функцій, які реалізуються службою контролю якості продукції.