№ 5 (63) вересень – жовтень
Browse by
Recent Submissions
-
Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)У статті узагальнюються результати маркетингових досліджень, про ведених авторами у 2003 і 2009 рр. з ме тою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високо технологічних товарів для ... -
Виклики маркетингу В2В в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)У результаті еволюції та підвищення рівня зрілості кожна галузь починає усвідомлювати свої виклики - довгострокові пріоритетні завдання, від вирішення яких залежить подальший успіх і доля. В Україні, як і у всьому світі, ... -
Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)Виконано аналіз тем і анотацій авторефератів дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата наук, захищених в Україні за період 1998-2009 рр., проблематика яких знаходиться у галузі маркетингу. Наведено статистичні ... -
Міжнародний кодекс ESOMAR проведення досліджень з використанням мобільних телефонів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)Усі міжнародні кодекси ESOMAR, у тому числі й останні оновлення, доступні на сайті за адресою: www.esomar.org Жодна частина цієї публікації не може бути відтворена або скопійована у будь якій формі, або будь якими засобами, ... -
Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)Розглянуто основні аспекти конкурентоспроможності підприємства, основані на соціально-етичних принципах. Виявлено взаємозв'язок між концепцією соціально-етичного маркетингу та соціальною відповідальністю бізнесу. -
Бренд держави: особливості формування національного бренду
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)У статті розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних кампаній з національного брендингу і надано ... -
Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)У 2000 р. було проведено опитування керівників понад 300 підприємств України. Питання анкети стосувались ролі маркетингу в управлінні. Через десять років з тієї самою анкетою було проведено інтерв'ювання молодих управлінців. ... -
Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)У статті розглянуто парадигму стратегічного маркетингу, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності. Пропонуються шляхи вирішення ... -
Формування каналів збуту в міжнародному туризмі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)У статті розглянуто особливості формування збутових каналів у міжнародному туризмі, специфіку встановлення взаємовідносин між суб'єктами туристичного ринку, зокрема, між виробниками туристичних послуг, туристичними ... -
Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)У межах статті проведено ґрунтовний аналіз об'єктів дослідження, який дозволив з'ясувати головні проблеми сучасних вагоноремонтних заводів. Такими проблемами виявились обмеженість функцій, які реалізуються маркетинговою ... -
Еволюція маркетингової політики на ринку вина України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)Простір без відчуттів і майстерності - це помітний вакуум, наявність абстрактної форми, але без суттєвого наповнення. Через поєднання простору, сили природи та майстерності винороби наповнюють форму виноградного соку змістом ... -
Місце малого і середнього підприємництва в структурі міжнародного бізнесу (інвестиційний аспект)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)Світова фінансово-економічна криза, яка розпочалася в США 2007 року з краху на ринку субстандартних іпотечних кредитів, негативно позначались у 2008-2010 рр. на економіках практично всіх країн світу, що суттєво вплинуло ... -
Онлайн-опитування. Побудова панелі, рекрутинг, використання (з досвіду компанії Action Data Group)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)Тема онлайн досліджень, а точніше, використання онлайн панелей для проведення інтернет опитувань, сьогодні вже не нова. Компанії активніше замовляють проведення онлайн опитування у власників панелей, кількість яких поступово ... -
Україна - мета для розширення польських компаній
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)Причинами корпоративної інтернаціоналізації є фактори, які визначають необхідність і можливість розширення діяльності за кордонами держави. Розвиток сучасної економіки включає залучення компанії до ділової операції на ... -
XI міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні"
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)22-23 жовтня 2010 р. відбулась XI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні", організаторами якої виступила Українська Асоціація Маркетингу та ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.