Recent Submissions

  • Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів 

    Старостіна, Алла; Журило, Вікторія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)
    У статті узагальнюються результати маркетингових досліджень, про ведених авторами у 2003 і 2009 рр. з ме тою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високо технологічних товарів для ...
  • Виклики маркетингу В2В в Україні 

    Юрчак, Олександр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    У результаті еволюції та підвищення рівня зрілості кожна галузь починає усвідомлювати свої виклики - довгострокові пріоритетні завдання, від вирішення яких залежить подальший успіх і доля. В Україні, як і у всьому світі, ...
  • Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою 

    Чорний, Олександр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    Виконано аналіз тем і анотацій авторефератів дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата наук, захищених в Україні за період 1998-2009 рр., проблематика яких знаходиться у галузі маркетингу. Наведено статистичні ...
  • Міжнародний кодекс ESOMAR проведення досліджень з використанням мобільних телефонів 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    Усі міжнародні кодекси ESOMAR, у тому числі й останні оновлення, доступні на сайті за адресою: www.esomar.org Жодна частина цієї публікації не може бути відтворена або скопійована у будь якій формі, або будь якими засобами, ...
  • Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу 

    Шацьких, Катерина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    Розглянуто основні аспекти конкурентоспроможності підприємства, основані на соціально-етичних принципах. Виявлено взаємозв'язок між концепцією соціально-етичного маркетингу та соціальною відповідальністю бізнесу.
  • Бренд держави: особливості формування національного бренду 

    Антонюк, Ольга (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    У статті розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних кампаній з національного брендингу і надано ...
  • Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів 

    Клівець, Павло; Нечепуренко, Денис О. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    У 2000 р. було проведено опитування керівників понад 300 підприємств України. Питання анкети стосувались ролі маркетингу в управлінні. Через десять років з тієї самою анкетою було проведено інтерв'ювання молодих управлінців. ...
  • Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві 

    Длігач, Андрій Олександрович; Dligach, Andriy; Длигач, Андрей Александрович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    У статті розглянуто парадигму стратегічного маркетингу, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності. Пропонуються шляхи вирішення ...
  • Формування каналів збуту в міжнародному туризмі 

    Сахарова, Тетяна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    У статті розглянуто особливості формування збутових каналів у міжнародному туризмі, специфіку встановлення взаємовідносин між суб'єктами туристичного ринку, зокрема, між виробниками туристичних послуг, туристичними ...
  • Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування 

    Луцій, Олександр; Весперіс, Світлана (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    У межах статті проведено ґрунтовний аналіз об'єктів дослідження, який дозволив з'ясувати головні проблеми сучасних вагоноремонтних заводів. Такими проблемами виявились обмеженість функцій, які реалізуються маркетинговою ...
  • Еволюція маркетингової політики на ринку вина України 

    Доронін, Василь (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    Простір без відчуттів і майстерності - це помітний вакуум, наявність абстрактної форми, але без суттєвого наповнення. Через поєднання простору, сили природи та майстерності винороби наповнюють форму виноградного соку змістом ...
  • Місце малого і середнього підприємництва в структурі міжнародного бізнесу (інвестиційний аспект) 

    Горняк, Ольга; Чунбу, Ду (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    Світова фінансово-економічна криза, яка розпочалася в США 2007 року з краху на ринку субстандартних іпотечних кредитів, негативно позначались у 2008-2010 рр. на економіках практично всіх країн світу, що суттєво вплинуло ...
  • Онлайн-опитування. Побудова панелі, рекрутинг, використання (з досвіду компанії Action Data Group) 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    Тема онлайн досліджень, а точніше, використання онлайн панелей для проведення інтернет опитувань, сьогодні вже не нова. Компанії активніше замовляють проведення онлайн опитування у власників панелей, кількість яких поступово ...
  • Україна - мета для розширення польських компаній 

    Жбіковска, Агнешка (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    Причинами корпоративної інтернаціоналізації є фактори, які визначають необхідність і можливість розширення діяльності за кордонами держави. Розвиток сучасної економіки включає залучення компанії до ділової операції на ...
  • XI міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    22-23 жовтня 2010 р. відбулась XI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні", організаторами якої виступила Українська Асоціація Маркетингу та ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.