Кафедра вищої математики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра вищої математики by Subject "303.092.8"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Лапшин, Андрій ЛьвовичВ даній статті проведено аналіз впливу конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу. В основу аналізу було покладено запропоновану автором модель, яка враховує такі фактори як психологічна готовність споживача придбати даний товар, що ґрунтується на отриманні інформації, та еластичність попиту. Також автором вводиться розподіл інформації, що отримує споживач, на дифузну інформацію та інформацію, що отримана в процесі рекламної кампанії. На основі запропонованої моделі отримано кількісні співвідношення, що показують зростання оптимального рівня витрат під впливом конкурентної боротьби.