Кафедра вищої математики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра вищої математики by Subject "330.131.7"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Математичне моделювання функції рекламної активності підприємства(Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», 2014) Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentina Petrivna; Мошенська, Анастасія Володимирівна; Moshenska, AnastasiiaВ статті відображена актуальність проблематики моделювання процесу рекламних звернень підприємства та розглянуто відомі аналітичні функції реакції збуту у вигляді логістичної кривої, які моделюють відклик від витрат на маркетинг, що в свою чергу, впливає на об’єм збуту. Також розглядається економіко-математичне моделювання поширення рекламних звернень з раціональним розподілом фінансування по кожному каналі з максимізацією прибутку методом градієнтного спуску. В статті окрім програмного забезпечення для врахування рекламних витрат підприємства розглядаються поширені технології умовної оптимізації для моделювання процесу рекламних звернень підприємства, що включають в собі використання системи SAS Marketing Optimization, що прогнозує очікувану віддачу від кожного клієнта по окремих пропозиціях, причому зазначені ключові можливості цієї системи. В статті підкреслено, що рекламний підрозділ повинен бути у взаємодії з усіма підрозділами підприємства та приведена схема інформаційного руху між підрозділами підприємства та приведена модель, в якій розглядається функція реакції рекламної активності, що зв’язує параметр оптимізації з чинниками, що впливають на рекламну активність.В статті представлені чинники, які впливають на функцію рекламної активності підприємства та виокремлено наступну постановку задачі: середня швидкість функції рекламної активності за часом обернено пропорційна потенційній складовій функції рекламної активності при встановленому її максимальному значенні з коефіцієнтом пропорційності, що оцінює рівень рекламної активності підприємства. Математичне моделювання процесу рекламних звернень підприємства за допомогою аналітичного вирівнювання часового ряду для функції рекламної активності підприємства представлено у вигляді логістичної кривої, якщо не задане значення асимптоти.Item Підходи до аналізу діяльності банків України в контексті міжнародного кредитування(Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», 2014) Лісовська, Валентина Петрівна; Наіста, А. С.В статті розглядається банківський сектор України, що характеризується наявністю великої кількості недостатньо капіталізованих банків. Приведено деякі особливості кредитної експансії в Україні. Приведено перелік основних каналів, за допомогою яких комерційні банки України останнім часом досить активно залучають ресурси на міжнародних фінансових ринках. Для найбільш фінансово привабливих умов залучення коштів, що пропонуються міжнародними фінансовими установами проведений порівняльний аналіз, що демонструє обмежений доступ до цих ресурсів, зважаючи на складні процедури їх залучення, а також необхідність отримання державних гарантій за високих вимог прийнятності при жорстких процедурах закупівель. В статті розглядаються показники діяльності банків з точки зору ефективності впровадження міжнародних кредитних проектів. Показано, що аналіз абсолютних показників не враховує багато чинників (наприклад зміну валютних курсів, інфляцію, інституціональні перетворення, політичну ситуацію), тому в статті розглядаються показники у безрозмірному – відносному вираженні до ВВП та приведені розрахунки безрозмірних показників діяльності банків України по відношенню до ВВП. Це дає можливість спостерігати чітку тенденцію росту до 2009 р., що пояснюється кризою 2008 р. та післякризовою інерцією 2009 року. Показано, що співпраця з міжнародними фінансово-кредитними установами дала змогу Україні вийти з глибокої економічної кризи і досягти певного економічного зростання, а також пережити тяжку фінансову кризу. Підіймаються питання щодо тенденції підвищення показників рентабельності банків України, ефективності використання допомоги від міжнародних фінансових організацій та відносин уряду України з ними, що дасть позитивні результати від діяльності міжнародних фінансово-кредитних організацій в Україні. Акцентовано увагу на те, що політика України спрямована на підтримку кредитних відносин з МВФ і Світовим Банком, оскільки надання позик іншими світовими кредиторами та обсяг іноземних інвестицій залежать в першу чергу від стану відносин уряду України з Міжнародним валютним фондом.Item Сучасні підходи мінімізації ризиків міжнародного кредитування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-06-02) Лісовська, Валентина Петрівна; Наіста, А. С.В статті розглядається аналіз показників діяльності банків України та ВВП за даними банківської статистики, та представлена поліноміальна апроксимація точок безрозмірних показників діяльності банків. Приведено аналіз рентабельності банківської діяльності в Україні та представлені порівняльні фінансові умови залучення коштів.