№ 30
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 30 by Subject "338.48"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Бараник, Л. М.У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, присвячених сутності основних складових системи маркетингових комунікацій, автором узагальнені і сформульовані власні визначення поняття реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз та прямий маркетинг, які адаптовано до туристичних підприємств.