№ 30
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 30 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 68
Results Per Page
Sort Options
Item Фактори формування конкурентної позиції підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01) Бенівська, Інна Володимирівнав статті визначено поняття конкуренції, розподілено основні фактори конкурентної позиції на групи, перераховано та описано ці фактори в рамках розподілених груп, а також розкрито суть кожного з них; окрему увагу приділено маркетинговій діяльності як важливої ланки в системі управління конкурентоспроможністю підприємства, вказано її основні принципи та вимоги для успішної реалізації основних цілей підприємства.Item Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01) Наумова, О. Е.Стаття містить узагальнення існуючих підходів до організації маркетингу у закладах освіти. Обґрунтовано необхідність застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу. Розглянуто функції та завдання маркетингових підрозділів вузу. Проаналізовано концепції «4Р», «4С», «7Р» стосовно до вищих навчальних закладів.Item Управління маркетинговою освітою в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01) Карпенко, Н. В.У статті надаються рекомендації щодо удосконалення процесу підготовки фахівців з маркетингу в межах формування триєдиної управлінської складової — навчання, наука й практика.Item Регламентація процедур оперативного планування маркетингу на підприємстві(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01) Решетнікова, Ірина ЛеонідівнаРозглядається алгоритм процесу оперативного планування маркетингу на підприємстві. Доводиться необхідність чіткого регламентування процедур протягом річного циклу і доцільність використання методів сітьового планування.. Наводиться приклад побудови графу створення нової продукції з визначенням «критичного шляху» виконання робіт. Визначаються переваги застосування методу PERT в оперативному плануванні маркетингу на підприємстві.Item Маркетинг персоналу промислового підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Бєлявцев, М. І.; Калиниченко, М. П.У статі досліджено сутність маркетингу персоналу, а також визначено основні напрями його використання при управлінні персоналом промислового підприємства; розроблено комплексну систему формування внутрішнього ринку праці на засадах маркетингу, яка забезпечує його збалансованість, гармонізацію економічних інтересів суб’єктів соціально-трудових відносин і складається із сукупності взаємопов’язаних і взаємодіючих підсистем інформаційного забезпечення, управління товарною політикою, управління політикою оплати праці, управління політикою розподілу робочої сили, управління політикою комунікацій, застосування якої дозволило розробити заходи щодо підвищення ефективності використання трудового потенціалу промислового підприємства.Item Дослідження конкурентного середовища підприємства на ринку транспортно-логістичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Кутліна, І. Ю.; Коваленко, О. В.У статті розглянуто конкурентне середовище підприємства. Досліджено основних конкурентів підприємства. Виявлено загрози для підприємства залежно від чинників середовища та можливості підприємства в цих умовах.Item The importance and role of marketing plan and the relation with quality management system(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Vujović, Aleksandar; Krivokapić, Zdravko; Jovanović, JelenaThe paper has originated as the authors’ aspiration to point out the basic principles of marketing planning and a new concept of marketing strategy which includes all functions in the organization. This paper also shows the endeavors of authors to establish the relationship between marketing planning and marketing in general and quality management system as areas that permeate all functions in the organization and which are the basis for sustainable systematic approach and effective and efficient operations of the organization.Item Формування стратегії інвестиційної діяльності банків в умовах змін маркетингового середовища(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Андрос, С. В.Розглянуто теоретико-методологічні підходи до формування інвестиційної політики банків в умовах змін маркетингового середовища. Проаналізовано вплив макро- та vікроекономічних факторів на формування стратегії інвестиційної діяльності банків. Запропоновано авторське визначення категорії «стратегія інвестиційної діяльності банку».Item Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Фертюк, Світлана Володимирівна; Шишигіна, Лілія СергіївнаВ роботі досліджено особливості інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств, функції стратегії брендингу, відображено засади системного моделювання та ефективного управління розвитком брендів за сучасних умов господарювання.Item Форми інноваційного міжнародного співробітництва у сферах освіти та науки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Гонта, О. І.; Холявко, Н. І.У статті представлено аналіз основних форм міжнародного співробітництва в сферах освіти і науки, які сприяють активізації інноваційного розвитку національної економіки. Авторами виокремлено й охарактеризовано головні перспективи та переваги міжнародного співробітництва вищих навчальних закладів.Item Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Бараник, Л. М.У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, присвячених сутності основних складових системи маркетингових комунікацій, автором узагальнені і сформульовані власні визначення поняття реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз та прямий маркетинг, які адаптовано до туристичних підприємств.Item Управління факторами маркетингового впливу на поведінку покупців(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Дайновський, Юрій Анатолійович; Гліненко, Л. К.Розглянуто підходи до класифікації факторів, що визначають поведінку покупців. Підкреслено важливість вивчення тих з зазначених факторів, формування яких знаходиться у сфері впливу підприємств, що здійснюють реалізацію товарів та послуг споживачам. Проаналізовано можливості впливу підприємств, які реалізують товари та послуги, на поведінку покупців засобами маркетингу.Item Особливості залізорудних підприємств України як чинники впливу на реалізацію засад маркетингу і логістики в їх інтегрованому управлінні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Ткач, Вячеслав Михайлович; Соломаха, Валентина МиколаївнаРозкрито сутність сучасних ключових галузевих та виробничих особливостей залізорудних підприємств України, що зумовлюють специфіку реалізації засад маркетингу і логістики в інтегрованому управлінні їх виробничими та комерційними процесами в умовах глобалізації.Item Маркетинговий аспект впровадження інноваційних розробок(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Кубишина, Надія Сергіївна; Цапук, О. Ю.У статті проаналізовано місце інноваційної розробки в системі економічних відносин та розглянуто парадигму маркетингу управління інноваційними процесами в умовах стохастичності ринків і впливу процесів глобалізації ринкового середовища. Обґрунтовано узгодження економічних інтересів учасників інноваційного процесу, що передбачає впровадження інноваційних розробок. Запропоновано шляхи вирішення проблем впровадження інноваційних розробок за допомогою сучасного маркетингу управління, яке дозволяє досягти узгодження інтересів суб’єктів інноваційного процесу та сприяє ефективному впровадженню інноваційних розробок.Item Модель планування рекламної кампанії підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Архипова, Тетяна ВасилівнаВ сучасних ринкових умовах рекламна діяльність становить одну із найпотужніших галузей економіки. Швидкий розвиток рекламної діяльності потребує наукового аналізу і економічного обґрунтування процесу формування рекламної кампанії.Item Сегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Лендєл, О. Д.В статті проаналізованоособливості сегментації ринку туристично-рекреаційних послуг. Розглянуто макро- та мікросегментацію туристичного ринку. Обґрунтовано напрями застосування концепції індивідуального маркетингу на ринку туристично-рекреаційних послуг.Item Сучасні тенденції змін тютюнового ринку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Голіцин, Андрій МиколайовичСтаття присвячена актуальним питанням впливу держави на діяльність тютюнових компаній. Окреслюється загальна характеристика тютюнового ринку, вплив державного регулювання на діяльність компаній та відповідні зміни в організації їх маркетингової діяльності.Item Нові тренди ринків та індустрій інформаційно-комунікаційних послуг і креативу, забезпечення конкурентоспроможності спеціалізованих підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07) Шафалюк, Олександр КазимировичВ роботі опрацьовано нові феномени і закономірності розвитку інформаційно-комунікаційних і креативних індустрій, забезпечення конкурентоспроможності їх підприємств.Item Механізм реалізації маркетингової стратегії на підприємствах(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07) Овсієнко, Наталія ВасилівнаУ статті розглянуто різні теоретичні підходи до визначення поняття механізму реалізації маркетингової стратегії, визначено його складові компоненти, завдання та функції. Описано використання методу S-образних кривих, який дозволяє на ранніх стадіях скорегувати величину маркетингового бюджету, що дає можливість більш економно і ефективно витрачати кошти підприємства на реалізацію маркетингової стратегії.Item Оцінювання вартості світових та українських брендів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07) Карпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.У статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу.