№ 30
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 30 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 58
Results Per Page
Sort Options
Item Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01) Наумова, О. Е.Стаття містить узагальнення існуючих підходів до організації маркетингу у закладах освіти. Обґрунтовано необхідність застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу. Розглянуто функції та завдання маркетингових підрозділів вузу. Проаналізовано концепції «4Р», «4С», «7Р» стосовно до вищих навчальних закладів.Item Фактори формування конкурентної позиції підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01) Бенівська, Інна Володимирівнав статті визначено поняття конкуренції, розподілено основні фактори конкурентної позиції на групи, перераховано та описано ці фактори в рамках розподілених груп, а також розкрито суть кожного з них; окрему увагу приділено маркетинговій діяльності як важливої ланки в системі управління конкурентоспроможністю підприємства, вказано її основні принципи та вимоги для успішної реалізації основних цілей підприємства.Item Управління маркетинговою освітою в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01) Карпенко, Н. В.У статті надаються рекомендації щодо удосконалення процесу підготовки фахівців з маркетингу в межах формування триєдиної управлінської складової — навчання, наука й практика.Item Дослідження конкурентного середовища підприємства на ринку транспортно-логістичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Кутліна, І. Ю.; Коваленко, О. В.У статті розглянуто конкурентне середовище підприємства. Досліджено основних конкурентів підприємства. Виявлено загрози для підприємства залежно від чинників середовища та можливості підприємства в цих умовах.Item Маркетинг персоналу промислового підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Бєлявцев, М. І.; Калиниченко, М. П.У статі досліджено сутність маркетингу персоналу, а також визначено основні напрями його використання при управлінні персоналом промислового підприємства; розроблено комплексну систему формування внутрішнього ринку праці на засадах маркетингу, яка забезпечує його збалансованість, гармонізацію економічних інтересів суб’єктів соціально-трудових відносин і складається із сукупності взаємопов’язаних і взаємодіючих підсистем інформаційного забезпечення, управління товарною політикою, управління політикою оплати праці, управління політикою розподілу робочої сили, управління політикою комунікацій, застосування якої дозволило розробити заходи щодо підвищення ефективності використання трудового потенціалу промислового підприємства.Item Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Фертюк, Світлана Володимирівна; Шишигіна, Лілія СергіївнаВ роботі досліджено особливості інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств, функції стратегії брендингу, відображено засади системного моделювання та ефективного управління розвитком брендів за сучасних умов господарювання.Item Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Бараник, Л. М.У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, присвячених сутності основних складових системи маркетингових комунікацій, автором узагальнені і сформульовані власні визначення поняття реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз та прямий маркетинг, які адаптовано до туристичних підприємств.Item Форми інноваційного міжнародного співробітництва у сферах освіти та науки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Гонта, О. І.; Холявко, Н. І.У статті представлено аналіз основних форм міжнародного співробітництва в сферах освіти і науки, які сприяють активізації інноваційного розвитку національної економіки. Авторами виокремлено й охарактеризовано головні перспективи та переваги міжнародного співробітництва вищих навчальних закладів.Item Маркетинговий аспект впровадження інноваційних розробок(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Кубишина, Надія Сергіївна; Цапук, О. Ю.У статті проаналізовано місце інноваційної розробки в системі економічних відносин та розглянуто парадигму маркетингу управління інноваційними процесами в умовах стохастичності ринків і впливу процесів глобалізації ринкового середовища. Обґрунтовано узгодження економічних інтересів учасників інноваційного процесу, що передбачає впровадження інноваційних розробок. Запропоновано шляхи вирішення проблем впровадження інноваційних розробок за допомогою сучасного маркетингу управління, яке дозволяє досягти узгодження інтересів суб’єктів інноваційного процесу та сприяє ефективному впровадженню інноваційних розробок.Item Модель планування рекламної кампанії підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Архипова, Тетяна ВасилівнаВ сучасних ринкових умовах рекламна діяльність становить одну із найпотужніших галузей економіки. Швидкий розвиток рекламної діяльності потребує наукового аналізу і економічного обґрунтування процесу формування рекламної кампанії.Item Особливості залізорудних підприємств України як чинники впливу на реалізацію засад маркетингу і логістики в їх інтегрованому управлінні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Ткач, Вячеслав Михайлович; Соломаха, Валентина МиколаївнаРозкрито сутність сучасних ключових галузевих та виробничих особливостей залізорудних підприємств України, що зумовлюють специфіку реалізації засад маркетингу і логістики в інтегрованому управлінні їх виробничими та комерційними процесами в умовах глобалізації.Item Сегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Лендєл, О. Д.В статті проаналізованоособливості сегментації ринку туристично-рекреаційних послуг. Розглянуто макро- та мікросегментацію туристичного ринку. Обґрунтовано напрями застосування концепції індивідуального маркетингу на ринку туристично-рекреаційних послуг.Item Механізм реалізації маркетингової стратегії на підприємствах(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07) Овсієнко, Наталія ВасилівнаУ статті розглянуто різні теоретичні підходи до визначення поняття механізму реалізації маркетингової стратегії, визначено його складові компоненти, завдання та функції. Описано використання методу S-образних кривих, який дозволяє на ранніх стадіях скорегувати величину маркетингового бюджету, що дає можливість більш економно і ефективно витрачати кошти підприємства на реалізацію маркетингової стратегії.Item Нові тренди ринків та індустрій інформаційно-комунікаційних послуг і креативу, забезпечення конкурентоспроможності спеціалізованих підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07) Шафалюк, Олександр КазимировичВ роботі опрацьовано нові феномени і закономірності розвитку інформаційно-комунікаційних і креативних індустрій, забезпечення конкурентоспроможності їх підприємств.Item Оцінювання вартості світових та українських брендів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07) Карпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.У статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу.Item Маркетинговая политика реализации инновационных технологий в системе высшего образования(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07) Баширов, И. Х.В статье рассмотрены основные проблемы высшего образования в Украине, представлены основные направления воспитательной работы деканата ФМТТД, предложены инновационные технологии вузовского обучения маркетинговой политики.Item Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08) Савощенко, Анатолій Семенович; Сірук, М. М.У статті розглянуто значення та актуальність маркетингу для видавничої сфери. Досліджено основні види маркетингово-комунікаційного комплексу за працями науковців. Висвітлено значення та особливості маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері.Item Особливості формування маркетингової стратегії фінансовими установами (на прикладі банків і страхових компаній)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08) Фурман, Василь МиколайовичПроведено аналіз особливостей формування банками та страховими компаніями маркетингової стратегії, розглянуто детально окремі їх складові. Запропоновано комплекс рекламно-інформаційних заходів по вдосконаленню маркетингової стратегії фінансової установи.Item Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08) Ковальчук, С. В.; Вільчинська, С. Б.У статті розглянуто особливості сучасної вищої освіти, функціонування вищих навчальних закладів, зазначено необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності ВНЗ.Item Соціальні проекти в комунікаційній діяльності підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-09) Сержук, А. В.; Шлінчак, І. В.У статті розглянуто значення соціальних проектів як складової комунікаційної діяльності вітчизняних підприємств, а також їх роль у забезпеченні соціальної відповідальності організації.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »