№ 30
Browse by
Recent Submissions
-
Управління маркетинговою освітою в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01)У статті надаються рекомендації щодо удосконалення процесу підготовки фахівців з маркетингу в межах формування триєдиної управлінської складової — навчання, наука й практика. -
Форми інноваційного міжнародного співробітництва у сферах освіти та науки
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05)У статті представлено аналіз основних форм міжнародного співробітництва в сферах освіти і науки, які сприяють активізації інноваційного розвитку національної економіки. Авторами виокремлено й охарактеризовано головні ... -
Споживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодії
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-19)У статті висвітлюються питання взаємодії між брендом і споживачем на основі використання різнорідних маркетингових інструментів. Автором підкреслюється необхідність застосування новітніх маркетингових інструментів, що ... -
Соціальні проекти в комунікаційній діяльності підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-09)У статті розглянуто значення соціальних проектів як складової комунікаційної діяльності вітчизняних підприємств, а також їх роль у забезпеченні соціальної відповідальності організації. -
Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-16)В статті ідентифіковано ситуаційні чинники мотивація споживачів до покупок. Запропонована система елементів ситуаційних чинників, використання дасть можливість підвищити конкурентоспроможність підприємств. -
Маркетинг як інструмент підвищення капіталізації підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13)В статті проаналізовано основні форми капіталізації. Визначено зв’язок нематеріальних активів з маркетинговою стратегією підприємства, яка є сукупністю заходів для підвищення капіталізації підприємства. Наведено основні ... -
Контент-маркетинг: реклама без реклами
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-20)Проаналізовано ринок е-маркетингу, зокрема його складової — контент-маркетингу. Розглянуто принципи на яких повинен будуватися процес створення та реалізації контент-маркетингової кампанії. Висвітлено тактики, які можуть ... -
Співробітництво торговельних економічних суб’єктів із постачальниками продукції
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-23)В роботі запропоновано нові підходи щодо співробітництва торговельних економічних суб’єктів із постачальниками продукції,відображено сучасні підходи щодо використання торговельними економічними суб’єктами послуг рекламних ... -
Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-16)Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення суб’єктів туристичного ринку в процесі маркетингової діяльності туристичних підприємств з метою збільшення обсягів продажу відповідних послуг. -
Зміст та інструментарій маркетингового аудиту
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13)В статті розглянуті зміст маркетингового аудиту підприємства та різноманітний інструментарій його реалізації. До інструментарію, що застосовують в процесі маркетингового аудиту, відносять різноманітні методи маркетингових ... -
Розробка інструментальних методів формалізації процесу формування погрішностей трансакцій в ланках логістичного ланцюга
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-28)У статті розглянуто проблеми погрішності трансакцій в ланках логістичного ланцюга. Пропонується використовувати метод координатних систем з деформованими зв’язками для уявлення інтегрованих логістичних процесів як сукупності ... -
Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05)У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, ... -
Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08)У статті розглянуто особливості сучасної вищої освіти, функціонування вищих навчальних закладів, зазначено необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності ВНЗ. -
Особливості формування маркетингової стратегії фінансовими установами (на прикладі банків і страхових компаній)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08)Проведено аналіз особливостей формування банками та страховими компаніями маркетингової стратегії, розглянуто детально окремі їх складові. Запропоновано комплекс рекламно-інформаційних заходів по вдосконаленню маркетингової ... -
Маркетинг персоналу промислового підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02)У статі досліджено сутність маркетингу персоналу, а також визначено основні напрями його використання при управлінні персоналом промислового підприємства; розроблено комплексну систему формування внутрішнього ринку праці ... -
Оцінювання вартості світових та українських брендів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07)У статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу. -
The importance and role of marketing plan and the relation with quality management system
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02)The paper has originated as the authors’ aspiration to point out the basic principles of marketing planning and a new concept of marketing strategy which includes all functions in the organization. This paper also shows ... -
Маркетинг у нарощуванні доданої вартості пропонувань промислових підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-23)Висвітлено питання впливу маркетингової діяльності на ефективність роботи суднобудівних підприємств країни, нарощування доданої вартості пропонувань. -
Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05)В роботі досліджено особливості інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств, функції стратегії брендингу, відображено засади системного моделювання та ефективного управління розвитком брендів за сучасних ... -
Організаційні аспекти регіонального розвитку малого бізнесу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13)У статті розглянуто значення малого бізнесу для регіону. Проведено аналіз бізнес-середовища Тернопільської області та виділено роль малого бізнесу у цьому середовищі. Підкреслено важливість розвитку малого бізнесу для ...