Recent Submissions

  • Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів 

    Ковальчук, С. В.; Вільчинська, С. Б. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08)
    У статті розглянуто особливості сучасної вищої освіти, функціонування вищих навчальних закладів, зазначено необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності ВНЗ.
  • Особливості формування маркетингової стратегії фінансовими установами (на прикладі банків і страхових компаній) 

    Фурман, Василь Миколайович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08)
    Проведено аналіз особливостей формування банками та страховими компаніями маркетингової стратегії, розглянуто детально окремі їх складові. Запропоновано комплекс рекламно-інформаційних заходів по вдосконаленню маркетингової ...
  • Маркетинг персоналу промислового підприємства 

    Бєлявцев, М. І.; Калиниченко, М. П. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02)
    У статі досліджено сутність маркетингу персоналу, а також визначено основні напрями його використання при управлінні персоналом промислового підприємства; розроблено комплексну систему формування внутрішнього ринку праці ...
  • Оцінювання вартості світових та українських брендів 

    Карпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07)
    У статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу.
  • Управління маркетинговою освітою в Україні 

    Карпенко, Н. В. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01)
    У статті надаються рекомендації щодо удосконалення процесу підготовки фахівців з маркетингу в межах формування триєдиної управлінської складової — навчання, наука й практика.
  • Форми інноваційного міжнародного співробітництва у сферах освіти та науки 

    Гонта, О. І.; Холявко, Н. І. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05)
    У статті представлено аналіз основних форм міжнародного співробітництва в сферах освіти і науки, які сприяють активізації інноваційного розвитку національної економіки. Авторами виокремлено й охарактеризовано головні ...
  • Споживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодії 

    Шевченко, Олена Леонідівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-19)
    У статті висвітлюються питання взаємодії між брендом і споживачем на основі використання різнорідних маркетингових інструментів. Автором підкреслюється необхідність застосування новітніх маркетингових інструментів, що ...
  • Соціальні проекти в комунікаційній діяльності підприємства 

    Сержук, А. В.; Шлінчак, І. В. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-09)
    У статті розглянуто значення соціальних проектів як складової комунікаційної діяльності вітчизняних підприємств, а також їх роль у забезпеченні соціальної відповідальності організації.
  • Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі 

    Окландер, Михайло Анатолійович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-16)
    В статті ідентифіковано ситуаційні чинники мотивація споживачів до покупок. Запропонована система елементів ситуаційних чинників, використання дасть можливість підвищити конкурентоспроможність підприємств.
  • Маркетинг як інструмент підвищення капіталізації підприємств 

    Мудрак, М. М. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13)
    В статті проаналізовано основні форми капіталізації. Визначено зв’язок нематеріальних активів з маркетинговою стратегією підприємства, яка є сукупністю заходів для підвищення капіталізації підприємства. Наведено основні ...
  • Контент-маркетинг: реклама без реклами 

    Крикавський, Є. В.; Фігун, Н. В. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-20)
    Проаналізовано ринок е-маркетингу, зокрема його складової — контент-маркетингу. Розглянуто принципи на яких повинен будуватися процес створення та реалізації контент-маркетингової кампанії. Висвітлено тактики, які можуть ...
  • Співробітництво торговельних економічних суб’єктів із постачальниками продукції 

    Коваль, Л. М. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-23)
    В роботі запропоновано нові підходи щодо співробітництва торговельних економічних суб’єктів із постачальниками продукції,відображено сучасні підходи щодо використання торговельними економічними суб’єктами послуг рекламних ...
  • Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг 

    Кирилова, О. В. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-16)
    Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення суб’єктів туристичного ринку в процесі маркетингової діяльності туристичних підприємств з метою збільшення обсягів продажу відповідних послуг.
  • Зміст та інструментарій маркетингового аудиту 

    Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13)
    В статті розглянуті зміст маркетингового аудиту підприємства та різноманітний інструментарій його реалізації. До інструментарію, що застосовують в процесі маркетингового аудиту, відносять різноманітні методи маркетингових ...
  • Розробка інструментальних методів формалізації процесу формування погрішностей трансакцій в ланках логістичного ланцюга 

    Волоснікова, Наталія Миколаївна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-28)
    У статті розглянуто проблеми погрішності трансакцій в ланках логістичного ланцюга. Пропонується використовувати метод координатних систем з деформованими зв’язками для уявлення інтегрованих логістичних процесів як сукупності ...
  • Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств 

    Бараник, Л. М. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05)
    У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, ...
  • The importance and role of marketing plan and the relation with quality management system 

    Vujović, Aleksandar; Krivokapić, Zdravko; Jovanović, Jelena (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02)
    The paper has originated as the authors’ aspiration to point out the basic principles of marketing planning and a new concept of marketing strategy which includes all functions in the organization. This paper also shows ...
  • Маркетинг у нарощуванні доданої вартості пропонувань промислових підприємств 

    Філонов, В. І. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-23)
    Висвітлено питання впливу маркетингової діяльності на ефективність роботи суднобудівних підприємств країни, нарощування доданої вартості пропонувань.
  • Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств 

    Фертюк, Світлана Володимирівна; Шишигіна, Лілія Сергіївна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05)
    В роботі досліджено особливості інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств, функції стратегії брендингу, відображено засади системного моделювання та ефективного управління розвитком брендів за сучасних ...
  • Організаційні аспекти регіонального розвитку малого бізнесу 

    Мязіна, Н. Б. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13)
    У статті розглянуто значення малого бізнесу для регіону. Проведено аналіз бізнес-середовища Тернопільської області та виділено роль малого бізнесу у цьому середовищі. Підкреслено важливість розвитку малого бізнесу для ...

View More