2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Subject "brand"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка програми лояльності працівників(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-19) Кашницький, Ілля Микитович; Kashnytskyi, Illia; Кицак, Тарас ГригоровичКваліфікаційна бакалаврська робота за спеціальністю 073 - Менеджмент, 2024. Бакалаврська робота присвячена критичному узагальненню теоретичних засад процесу розробки програм лояльності персоналу, оцінювання практик їх реалізації у ТОВ « ОКРОН» та визначення рекомендацій щодо їх удосконалення. Практична значущість дослідження полягає в тому, що представлені в роботі рекомендації можуть бути використані вітчизняними організаціями з метою розвитку лояльності персоналу для забезпечення сталості власного персоналу, зниження плинності кадрів та підвищення конкурентоспроможності організацій в умовах жорсткої конкуренції, а також можуть бути використані при розробці навчальних матеріалів дисциплін. Qualifying bachelor's thesis in the specialty 073 - Management, 2024. The bachelor's thesis is devoted to a critical generalization of the theoretical foundations of the process of developing personnel loyalty programs, evaluating the practices of their implementation at « OKRON» LLC, and determining recommendations for their improvement. The practical significance of the study is that the recommendations presented in the work can be used by domestic organizations to develop staff loyalty to ensure the stability of their own staff, reduce staff turnover and increase the competitiveness of organizations in conditions of fierce competition, and can also be used in the development of training materials for disciplines .Item Формування бренду роботодавця(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-10) Сушко, Мирослав Ігорович; Sushko, Myroslav; Петрова, Ірина ЛеонідівнаФормування бренду роботодавця досліджує процес створення та управління брендом роботодавця як стратегічного інструменту залучення, утримання та мотивування висококваліфікованих кадрів. Методи та інструменти, які можуть бути використані для розвитку позитивного бренду роботодавця: маркетингові комунікації, корпоративна культура, умови праці та можливості для професійного розвитку. Переваги успішного брендингу роботодавця полягають в зниженні витрат на добір персоналу, підвищення рівня задоволеності працівників та поліпшення продуктивності. Employer branding explores the process of creating and managing an employer brand as a strategic tool for attracting, retaining, and motivating highly qualified personnel. Methods and tools that can be used to develop a positive employer brand: marketing communications, corporate culture, working conditions and opportunities for professional development. The benefits of successful employer branding are reduced recruitment costs, increased employee satisfaction and improved productivity.