2023 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2023 рік by Subject "brand"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові дослідження брендів в управлінні споживчою лояльністю(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Фоміна, Ірина Миколаївна; Fomina, Iryna; Савич, Олександр ПетровичДипломна робота присвячена дослідженню ефективності маркетингових стратегій управління брендами з метою підвищення рівня споживчої лояльності. Об’єктом дослідження є Ощадбанк, аналіз якого спрямований на визначення ключових факторів, що впливають на формування позитивного ставлення клієнтів до банківського бренду. В роботі використовуються методи маркетингового аудиту, опитування та аналіз статистичних даних. Результати дослідження нададуть практичні рекомендації для оптимізації стратегій управління брендами та підвищення рівня споживчої лояльності в банківському секторі. The thesis is devoted to the study of the effectiveness of marketing strategies for brand management in order to increase the level of consumer loyalty. The object of the study is Oschadbank, the analysis of which is aimed at identifying the key factors that influence the formation of a positive attitude of customers to the banking brand. The study uses marketing audit methods, surveys and statistical data analysis. The results of the study will provide practical recommendations for optimizing brand management strategies and increasing the level of consumer loyalty in the banking sector.Item Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бура, Аліна Русланівна; Bura, Alina; Єранкін, Олександр ОлександровичУ роботі систематизовано теоретико-методичні основи на тему «Просування брендів підприємства в соціальних мережах» та розроблено й обґрунтовано науково-практичні рекомендації щодо використання SMM-маркетингу для просування бренду «Автоаптека» ТОВ «Нова формула» на ринку автомобільного сервісу. Всі вказані процеси та явища мають позитивно вплинути на розвиток бренду та його позиціювання в стратегічній перспективі розвитку ринку автозапчастин та автосервісів в Україні. The work systematizes the theoretical and methodological foundations on the topic «Enterprise brands’ promotion on social media» and the student has developed and substantiated scientific and practical recommendations for the use of SMM-marketing for the promotion of the «Avtoapteka» LLC «New Formula» brand in the automotive service market. All the specified processes and phenomena have to have a positive impact on the development of the brand and its positioning in the strategic perspective of the development of the auto parts and auto services market in Ukraine.Item Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Гейко, Олександр Ярославович; Heiko, Oleksandr; Ларіна, Ярослава СтепанівнаПросування брендів підприємства в соціальних мережах стає все актуальнішою темою для досліджень в умовах цифровізації, зростання конкуренції, змін у споживацькій поведінці, та потреби в оптимізації маркетингових витрат. Соціальні мережі стали потужною платформою для просування бренду, що дозволяє компаніям ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. Головною метою є формування ефективної стратегії просування брендів підприємства, дослідження її впливу на споживачів, та надання практичних рекомендацій підприємствам, що прагнуть посилити свій вплив в цифровій сфері. Ефективна стратегія просування бренду компанії в соціальних мережах має формувати позитивне враження від взаємодії з брендом, робити його ближчим до цільової аудиторії, показувати високі показники залучення та охоплення, що в кінцевому результаті збільшує продажі компанії. Таким чином, дана тема відображає актуальні виклики та завдання, що постають перед сучасними компаніями у контексті використання соціальних мереж для просування брендів компанії. Авторами було проаналізовано теоретико-методичні засади щодо вибору стратегій просування брендів підприємств, проведено аналіз діяльності «Logitech International» S. A. та сформовано рекомендації щодо удосконалення стратегій просування бренду підприємства в соціальній мережі Tiktok. The promotion of company brands on social media is becoming an increasingly relevant topic for research in the context of digitization, growing competition, changes in consumer behavior, and the need for marketing expenditure optimization. Social networks have become a powerful platform for brand promotion, enabling companies to effectively engage with their target audience. The main goal is to develop an effective brand promotion strategy, investigate its impact on consumers, and provide practical recommendations for companies seeking to strengthen their influence in the digital sphere. An effective brand promotion strategy on social networks should create a positive impression of interaction with the brand, bring it closer to the target audience, and demonstrate high engagement and reach metrics, ultimately boosting company sales. Thus, this topic reflects the current challenges and tasks faced by modern companies in the use of social networks for brand promotion. The authors have analyzed theoretical and methodological principles regarding the selection of brand promotion strategies for enterprises, conducted an analysis of the activities of «Logitech International» S. A., and formulated recommendations for improving brand promotion strategies on the social network TikTok.Item Управління портфелем торгових марок підприємства та шляхи його вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Грабчук, Катерина Олександрівна; Hrabchuk, Kateryna; Шевченко, Олена ЛеонідівнаПроведено дослідження теоретичних основ і практичних аспектів управління портфелем торгових марок підприємства на прикладі компанії ПрАТ «МХП» та розробка шляхів його вдосконалення. Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: Розглянути теоретичні основи управління портфелем торгових марок. Проаналізувати сучасний стан управління портфелем торгових марок українських підприємств. Розробити шляхи вдосконалення управління портфелем торгових марок підприємства. Теоретична, методична та практична значущість отриманих результатів. На основі проведеного дослідження визначено шляхи та методи керування портфелем торгових марок та які шляхи застосовуються і покращення для його конкурентоспроможності на ринку на прикладі ПрАТ «МХП». Оцінено та проаналізовано портфель торгових та розглянуті шляхи його вдосконалення. Детально проаналізовані торгові марки компанії їхні різновиди, цільові аудиторії та розглянуті основні конкуренти ра ринку. Прорахований теоретичний варіант окупності при запуску нових продуктів для розширення асортименту та покращення портфеля торгових марок. A study of the theoretical foundations and practical aspects of the management of the company’s brand portfolio was conducted using the example of MHP JSC and development of ways to improve it. In accordance with the set goal, the following tasks were defined: Consider the theoretical foundations of brand portfolio management. To analyze the current state of brand portfolio management of Ukrainian enterprises. Develop ways to improve the management of the company’s brand portfolio. Theoretical, methodical and practical significance of the obtained results. On the basis of the conducted research, the ways and methods of managing the brand portfolio and which ways are used and improved for its competitiveness on the market were determined using the example of PJSC «MHP». The trading portfolio was evaluated and analyzed, and ways of its improvement were considered. The company’s trademarks, their varieties, target audiences, and the main market competitors are analyzed in detail. Calculated theoretical option of payback when launching new products to expand the assortment and improve the brand portfolio.Item Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Боронко, Анастасія Максимівна; Boronko, Anastasiia; Романенко, Лариса ФедорівнаЕфективність використання інтернет-маркетингу може бути значно підвищена за рахунок правильного аналізу трафіку та конверсій на веб-сайті. Прогнозна оцінка результативності підтверджує потенціал збільшення прибутку підприємства за рахунок оптимізації його інтернет-присутності. The effectiveness of using internet marketing can be greatly increased by properly analyzing website traffic and conversions. The predictive assessment of effectiveness confirms the potential of increasing the company’s profit due to the optimization of its Internet presence.