Маркетинг: теорія і практика. Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетинг: теорія і практика. Том 2 by Subject "асортимент матеріальних ресурсів"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Роль маркетингу при формованні програми закупівлі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Мальченко, В. В.Стаття розкриває роль закупівлі у забезпеченні підприємства матеріально-технічними ресурсами. Визначено особливості впливу зворотного (закупівельного) маркетингу на дії споживача і покупця при закупівлі ресурсів. Досліджено інструментарій з активізації й переконання споживачем покупця взяти на себе функції постачальника, розкрита сутність цих інструментів. Автором досліджена функція засобу зворотного маркетингу «програма закупівля», визначена його торговельна сутність. На основі структуризації складових програми розкрито маркетингові підходи до реалізації програми закупівлі як засобу задоволення потреб підприємства в матеріальних ресурсах.